Olaj csere előtt állok (rsv '04), igaz tavaly csak 2ezret gurultam vele, de szeretem évente cserélni. 10w-40 castrol van benne, de nagyon "pihának" érzem a váltót, semmi ellenálása nincs. Próbàljak meg sűrűbb olajat? Nektek mi vált be legjobban?
Makulátlan, karmentes Akrapovic ovál dobok szeretnének eladódni. DB killer, összekötő cső és új matrica jár hozzá. Kikiáltási ára ára száhú ezee forint (120.000) érd: tomiquattro@gmail.com
Pirelli Rosso Corsa van rajta, Kb. öt - öt és félezer ment bele, és vége. Viszont pályán is nagyot alakított - 2X Hungaroring, 1X Euroring - ráadásul utcai nyomással. Szerintem jó kompromisszum, ha pályára is mész, de utcán is használod.
Cimbim road3-al megy, semmivel sem csapat vele lassabban mint a dunlop d211el, amit éveken át használt...szintén tuono. Nagyon dícséri, benne van már 7ezer és még komoly minta van rajta. Lehet egyet kipróbálok. :-)
Gumiból én a Michelin Pilot Road 3 vagy 4-re esküszök :) Nyilván, ahogy Szityyyu kolléga is írta, inkább vallási kérdés az ilyesmi. A Road 3 valóban a pár évvel ezelőtti sportgumik szintjén tapad, viszont azokkal ellentétben elmegy tíz ezret, de akár még jóval többet is. (XJR-en például 17-et ment el a legutóbbi) Stílustól is függ, természetesen akár egy nap alatt is le lehet nullázni a hátsót, ha épp olyan a helyzet... Egy hiperragadós szupersport gumi az utcán szerintem felesleges és ráadásul ötezer körül szinte biztosan elkopik. Pályára meg slick ugyebár
Mai napon elvitték a drágaságom :( de legalább tudom hogy jó helye lesz...
Viszont megmaradt külön a típushoz gyártatott emelőállványom,ha valakit érdekelne esetleg...
Külön a motor eleje és hátulja is levegőbe emelhető vele.
Árat mondj Te...
Olaj csere előtt állok (rsv '04), igaz tavaly csak 2ezret gurultam vele, de szeretem évente cserélni. 10w-40 castrol van benne, de nagyon "pihának" érzem a váltót, semmi ellenálása nincs. Próbàljak meg sűrűbb olajat? Nektek mi vált be legjobban?
Üdv.