A service felirat azt jelzi, hogy itt a kötelező szervíz ideje. Olajcsere stb...A piros kis led, pedig azért villog hatezernél, mert az alap gyári beállítás itt jelez, hogy ne pörgesd tovább az új bejáratós motor miatt. Be tudod állítani, hogy hol jelezzen. A `99- es műszerfalát nem ismerem, de a többiek biztos tudnak segíteni, illetve a neten is találsz kezelési könyvet.
Sziasztok. Rsv 2004 hez keresek fehér hátsó lámpát vagy burát. Illetve fehér index burát. Valamint az első lámpánál a visszapilantóhoz rögzített légterelö. Valaki tud irjon. Köszönöm
Sziasztok tegnap sajnos megint autóval kellett hazavinni a motort. Lemerült az akksi,egész nap mentek a ventilátorok azok le meríthetik? 2 hónapja tekercselték a generátort eddig volt töltésem. Lehet a feszültség szabályozó a rossz keveset tölt ?
Gondolkodom róla már egy ideje de kicsit tartok az Apriliától úgy általánosságban.
Ezelőtt egy 600-as CBR F4-es mocim volt és ettől szeretnék erősebbet de ugyonolyan megbízhatót.
Sziasztok!
Adott egy 1999-es rsv 1000.
Váltás után és olyan 7-8000-es fordulat körül ha erős gázt adok neki, megcsúszik a kuplung. Mit érdenes megnézni vagy van rajta valami állítási lehetőség? Hidraulika részével lehet gond vagy ez már lamella probléma?
A válaszokat előre is köszönöm! :)
Köszi a tippet, megpróbálom ott is. Egyébként már odáig eljutottam, hogy összedugtam a diagnosztikai csatlakozókat és DIAG 1 felirat jelenik meg gyújtáson.
Sziasztok!
Nem régen vettem egy 2002-es Falcot, rendbe raktam és utolsó fázisként lemostam nagynyomásúval. Azóta világít az EFI felirat ha elindulok vele, de a működésében nem érzékelek semmi rosszat. Van mód kiolvasni ill. kitörölni a hibát? Köszönöm!
Te! Te ne izélj velem, csak ha komolyan gondolod !
Ha igen, megoldjuk! A Te kis vörösöd a legszebb nem R-es vas kerek kis hazánkban! Nem vagyok jó kupec, mi ? Nem tudok fikázni, amikor kellene ...
Csak szólok, hogy NAGYON meg fogja bánni, ha eladja. Én is ugyanebben a cipőben jártam, nagyon kellet a guba akkor másra éppen, meg úgy nézett ki, hogy a kis testem megadta magát végleg és mehetek koldulni, mert mást nem nagyon tudtam volna akkor csinálni . De kihevertem, rendbe jöttem, viszont a motort meg elvitte egy germán közben, azóta esz a fene utána. Úgyhogy jól gondolja meg !
Làttam az adatlapodon, hogy ilyened volt.
Az életbe el nem adnà, ha nem kellene neki most nagyon a motor àra egèszen màsra. Tehàt semmi csere nem jön neki szàmítàsba, csak a pènz. Ha nem lenne motorom simàn megvenném magamnak, tudom, hogy rettenet sokat nyomozott ès ment utàna, hogy egy ilyen patika mille R-je lehessen. Szakadtakat lehet venni, de ilyen makulàtlant nemigen.
Ugyan ilyenem volt . Ugyanilyet akarok . A gond csak az, hogy autót vettem három hete, kiganyéztam magam alól egy időre anyagilag, így hát csak a csere jöhet szóba most. Meguntam nagyon a Hondát, de nincs az az isten, hogy kivárjam, amíg megveszi valaki, valahogyan ki fogom eszközölni, hogy legyen egy Apriliám minél hamarabb. Most jelentkezett egy srác egy 1400-es Intruderrel, hogy cseréljünk . Mit kezdjek én azzal a döggel?
Esetleg az uncsitesódnak nem kell egy ilyen ?
Egy patika, de tényleg makulàtlan 2002-es mille R-t unokatesóm àrul. Kecskeméten van 900körüli pénzösszegért lehet vinni. Gyàri festés, gyàri idomok, gyàri+nyitott eprom, akra+gyàri dob, sötét plexi+gyàri, stb... Garantàltan a legjobb vétel közel s tàvol RSV-ből.
Udv peti
mit kell ilyenkor csinálni?
amugy nagyon jol megy és gyönyörű szép, ha kell valakinek olcson odaadom.
üdv peti
http://www.kepesmotor.hu/april...
Igény esetén színben hozzá illő 50-es méretű 1 részes Dainese Protech bőrruha is eladó
Erről a motorról tudtok valami infót?
motor
Gondolkodom róla már egy ideje de kicsit tartok az Apriliától úgy általánosságban.
Ezelőtt egy 600-as CBR F4-es mocim volt és ettől szeretnék erősebbet de ugyonolyan megbízhatót.
Adott egy 1999-es rsv 1000.
Váltás után és olyan 7-8000-es fordulat körül ha erős gázt adok neki, megcsúszik a kuplung. Mit érdenes megnézni vagy van rajta valami állítási lehetőség? Hidraulika részével lehet gond vagy ez már lamella probléma?
A válaszokat előre is köszönöm! :)
Nem régen vettem egy 2002-es Falcot, rendbe raktam és utolsó fázisként lemostam nagynyomásúval. Azóta világít az EFI felirat ha elindulok vele, de a működésében nem érzékelek semmi rosszat. Van mód kiolvasni ill. kitörölni a hibát? Köszönöm!
Te! Te ne izélj velem, csak ha komolyan gondolod !
Ha igen, megoldjuk! A Te kis vörösöd a legszebb nem R-es vas kerek kis hazánkban! Nem vagyok jó kupec, mi ? Nem tudok fikázni, amikor kellene ...
Az életbe el nem adnà, ha nem kellene neki most nagyon a motor àra egèszen màsra. Tehàt semmi csere nem jön neki szàmítàsba, csak a pènz. Ha nem lenne motorom simàn megvenném magamnak, tudom, hogy rettenet sokat nyomozott ès ment utàna, hogy egy ilyen patika mille R-je lehessen. Szakadtakat lehet venni, de ilyen makulàtlant nemigen.
Ugyan ilyenem volt . Ugyanilyet akarok . A gond csak az, hogy autót vettem három hete, kiganyéztam magam alól egy időre anyagilag, így hát csak a csere jöhet szóba most. Meguntam nagyon a Hondát, de nincs az az isten, hogy kivárjam, amíg megveszi valaki, valahogyan ki fogom eszközölni, hogy legyen egy Apriliám minél hamarabb. Most jelentkezett egy srác egy 1400-es Intruderrel, hogy cseréljünk . Mit kezdjek én azzal a döggel?
Esetleg az uncsitesódnak nem kell egy ilyen ?