Ez a szó már időtlen idők óta magyarítva van, nyugodtan használd úgy.
De ez egy filozófiai kérdés, ki mikor tekint valamit biztosnak. A generátor tönkrement.... szerintem... tehát biztos, hogy rossz, de még nem lett kimérve.
hat szin alapjan mondtam hogy titan de lehet rozsdamentes nem tudom. megéri akkor?! majd kerek rola kepet csak eloszor legyen meg a muszaki hetfon jelentem be NKH-s vizsgara
Kulfoldre ne menj vele ha nincs E, tipusbizonyitvany es db killer (bar sztem lesz az). Meg neha mar nalunk is necces.
Titan palasttal a legjobb! Karbon szethullik egy ido utan.
Lehuzod a fesszabalyzorol a vezetekek ami elvileg 3db sarga es a generatorrol jon fel. Ezeken kulin kulon kb 60V ot kell merned. Ha nagy elteres van, akar 5v akkor a generator ha ez megvan akkor a fesszabalyzo. Akksi biztosan tokeletes? Nincs cellazarlat? Na jo ez azert eszreveheto.
Motobeest felhvod elmondja, hogy mérd ki. Nekem is ő segített, és csak a fesszabot kellett cserélni akkor épp azon a motoron.
Egy másik motort tekercselt, az azóta is rendben van.
Meg egy másik kérdés diag0-1 váltakozik hogy tudom eltuntetni? mi lehet a problema ? talan eddig miota nalam a motor 2x nem irta ki es lattam rendesen az orat meg a hofokot! koszonom :)
Vagy a feszültség szabályzó vagy a generátor. Extrém esetben mindkettő.
Járó motornál lámpával is 14,1 felett kellene legyen a töltésed ha az akkumulátorról méred közvetlenül.
De ez egy filozófiai kérdés, ki mikor tekint valamit biztosnak. A generátor tönkrement.... szerintem... tehát biztos, hogy rossz, de még nem lett kimérve.
ha nem a generátor, jövök egy sörrel.