Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háj! Ezzel a mivvel annyi a tapasztalat, h amikor rászúrtam az akra helyére ,az alapjárat egyenetlen lett, viszont semmelyik tartományban nem torpan, bárhonnan teszem rá a tüzet. Ahozzáértők azt mondják, h hozzá kellene szabályozni az injektort és elmulna az alapjárat ingadozás, de lehet csak az a baja , h elhagytam az alapjárat állitócsavart.
A pár slipon-t zsírujjan dobozban mindennel 108pézért hozta egy ismim innen a fórumról, ez a mostani itthoni árnak cirka a fele.
Van a végébe tehető hangtompitó, van bene E-betü, meg egy bankkártya nagyságu beleminált kártya , ami azt igazolja ,h ezen a tipuson megfelel az eu-normáknak, persze ha benne van a tompitó a végbelében
Azért forgalmim meg a készpénztartalékom biztonsága érdekében nemnagyon hagyom ,h a polisz meg a kápéem nézegesse, mer a hangja a halgatóság számára lájtos kis agyvérzést okoz
Remélem kimeritő válasz volt, mer' én kimerültem , mig 2ujjal bepötyögtem
Én még a Tuono-t 200-ig sem húztam.
Majd egyszer megnézem mit bír, de egyelőre nem nagyon izgat.
olvasgatom itt a hozzászólásokat a V2 vs sebesség történetről. Én a VTRel mentem már 274-et és még nem volt vége, csak elfogyott az út...

Ez most vajon jó vagy sem? Nem mintha sokat akarnék menni ennyivel
Az nem baj, ha hangos, csak ne büntessen meg a rendőr miatta.
ezt már én is akartam tőle kérdezni...azt már tudom,h kib...tt hangos...
Zrider: milyen a Mivv dob az RSV-n?
E szabvány is? Mennyibe került rá?
Nagyon szíp kis motor! Drakulálok
Valamék nap zakatolhatnánk egy kicsit közösen!
Nekem 220-ig nagyon szépen elmegy,még hatodikban is,utána fekszem és felvánszorog 240-ig,átlagos 180 centi 82 kiló mellett.
Mondjuk ha 300-zal szeretnék menni,nem V2-t veszek,de azt vettem,nem véletlenül
Na jó,nem OFF-olom már szét a topicotokat,kösz a válaszokat!
No és ez nem függ a motorostól? Nekem 220-nál nem megy följebb "normális" testtartásban, ha meg behajtogatom magam a plexi mögé, megy kb 245-ig. 90kg és 205cm vagyok.

Ja.. 8 körül fogyaszt alattam a motor. Egy vitorlát kell tolnia az úton :)
A TL szerintem nehéz, azért. Az RSV-m 270-ig könnyen ment, utána kellett a 6 km, hogy elérje a 280-at.
a tl elvileg brutálabb mint az sv,de a 255-höz kellett vagy 6 km egyenes.
200 felett meg szegénykém el volt árvulva picit...
rsv-nél nincs ilyen.
bár most már ritkán szoktam ennyivel szaggatni...
Nem felejtettem el,és gondoltam is erre,csak az a megdöbbentő,hogy másoknak ment 250-260 között.Na jó,nem ültem ott mögöttük,hogy lássam,de nem kamugépektől hallottam.Mondjuk tényleg nem érdekes,lényegtelen kérdés,csak kiváncsi voltam
upsz,caps lock....
Nem is fog 240 fÖlÉ menni sosem. padon nincs lÉgellenÁllÁs---- ezt felejtetted el.
a tl is 255-nÉl megÁllt,ÉletÉben nem mutatott tÖbbet az Óra. ennyit tud.
sziasztok!

Épp csak beleolvastam,és látom,más sem érti ezt a dolgot:nekem is teljesen jó erőben van az SV-m,de 240 fölé nem megy,5-ben 6-ban nem forog 9000-nél tovább.Motorkiállításon lemérettem a MAMI-sokkal,nekik kiforgott,103 LE-t mértek keréken,szóval lövésem nincs,mi a baj,de legalább nem vagyok egyedül.
Nem mintha szükségem lenne a 240 feletti sebességtartományra,csak kicsit bosszant a jelenség.
Nagyon szép színek :)

Ha az RSV4 eléggé lenyomja ezek árát, talán én is benevezhetek egy sérültbe. Biztos, hogy ilyen színei lesznek, nagyon ott van.
Szép a motor,mágneses tanktáskát dobd el.
vazze, nem szóltatok ,hogy a mágneses tanktáskát felejtsem el ! .
Gyönyörű a vas!Örökké tapadó kaucsukot hozzá!:-))))))
Mondom 25.-én
Gratulálok
www.rsvforum.com 22.-én szezonyitó fórumebéd balatonparton! Ingyen bérmentve! részleteka fórumon!
Üdv: Kenyér
fasza kis gép! gratula!
Jóestét! igen igen itthon a paripa
No siker?
jó reggelt Uraim !
nagyon tetszenek ezekez a gépek, olyannyira ,hogy ma megyek pestre meg is nézek egyet
ha minden ok lesz. akkor ha igaz este már én is RSV tulaj leszek