Áhh uj az aksim csak lemerül és ijenkor kattog a relé de mivel ugyis ki akartam cserélni ujra ami bent volt az mondom jo lesz tartalékba.hát be is szereltem mondom aksi tölt stb....inditás....... de nem .....a csatlakozok még csak köszönöviszonyba sincsenek most irtam Az italmondo nak mert ionnan rendeltem kiváncsi leszek...............
Amúgy meg a problémák azért vannak, hogy megoldjuk őket.
Most cseréltem kormánycsapágyat és az alsó lötyögött a házban, tehát az alu volt "kinyúlva" Pontozóval meg kellett dolgozni és csapágyragasztóval összekenni. Remélem benne marad Ha nem, perselyezni kell a váznyakat
Azt mondják, másnak is volt ilyen gondja már (újabb típushiba?)
Na most már kivan a répám........ ami bent volt eddig relé 50A ! bontobol már több mint egy éve jo de most hogy lemerült az aksi nyekk...... mondom nem töltöm fel inkább beteszem az ujat 100A utángyártott de persze a csatlakozo még véletlenül sem stimmel ................ hát ......inkább nem irok semmit........
Ingyenes APRILIA nyílt nap a Hungaroringen 2009. április 29-én!
Kapunyitás 08.00-tól, futamok félóránként!
(infó forrás: 2009 BR programfüzet)
Sajáttal is lehet, meg lesz aprilia teszt is, mint tavaly!
Kíváncsi leszek áldoznak-e be RSV4-et is...
Üdv mindenkinek!
Lassan egy éve én is boldog tulajdonosa vagyok egy Tuononak.
Nemrég vettem hozzá egy sérült gyári dobot, és kicsit átalakítottam.
Akit érdekel itt http://sportmotor.hu/motoros_v...
megtekintheti.
Ér
dekelne mindenki véleménye, észrevétele legyen az negatív vagy pozitív.
V2 legyen veletek!
Elképesztő adat látott napvilágot: az Aprilia amerikai leánya +66,4 százalékos növekedéssel zárta a 2008-as évet, és idénre is pluszt vár.
Még ebben a nagy-nagy, ki tudja, meddig tartó válságban is vannak optimizmusra okot adó jelek. A krízis adott rendesen a járműiparnak, de még mekkorát - az Egyesült Államokból ugyanekkor jó hírekkel jelentkezik az Aprilia ottani vezérképviselete. A 2008-as évet, nem elírás, +66,4%-os növekedéssel zárta Noale leánya, de ez még nem minden.
Az előrejelzések szerint ugyanis az oroszlánosok az idei esztendőt is pluszban fogják teljesíteni, köszönhetően az új modelleknek és a különféle, (amerikai) latban sokat nyomó sportsikereknek, mint a Pikes Peak International Hill Climb megnyerése. "A tavalyi év számadatai valóban elképesztőek, főleg tudva azt, hogy a válság hónapok óta fojtogatja a piacokat" - mondta Gary Pietruszewki, a Piaggio Group Americas marketingszakosztályának alelnöke.
"A dílerhálózat jelentősen fejlődött, az Államokban Apriliát forgalmazó viszonteladók köre évek óta stabilan nő. 2009-re további növekedést várunk az olyan újdonságok nyomán, mint a ragyogó RSV4, amivel márkánk a méltán népszerű Superbike vébén képviselteti magát". Az amerikai sikerhez elengedhetetlen az AMA SBK-s részvétel (Factory Aprilia Millenium Tech Team, a versenyzők Chaz Davies és Ben Thompson, a motor természetesen az RSV1000R).
"A kormánybiztos beszámolója szerint a spanyol Sedesa vezette konzorcium a költségeket fele részt önerőből, fele részt a Magyar Fejlesztési Bank által nyújtott hitelből kívánta állni, azonban az ehhez szükséges hitelkérelme a mai napig nem érkezett be."
lepuccantottam a fegyverzeteket és utána is. mondjuk elég játékrelé,pici felületekkel.nem csoda,hogy összeég.
10 indításig okés,aztán csak kattogás,rásegítve másik akkuról megint jó.
lehet kaki a relé és az okozza.
most megint töltöttem és oksa.
akksitöltéssel "rendbejött" a gép,amit azért nem értek,mert mikor csak katogott a relé és összezártam a főkábeleket (vastag pirosak a relé alján) akkor tekert az indító és elindult. és hát gyenge akku mellet.....
meg nem is értem az indítási metodikát. a relé vezérlőkábelei sárga-zöld és piros-barna. a s-z bemegy a motorvezérlő hátsó csatijába,a p-b meg lefut az üzaszivattyúhoz.
rátett gyujtásnál is lehet kb 11 V feszt mérni a két madzag között (ha nem indítózok).
Valaki? Tudja hogy műxik?
Ha sokat szaraxik még velem akkor marad a csillagkulcsos indítás.
Bár most per pill jó. peti: köll az a relé. Thnx.
Most cseréltem kormánycsapágyat és az alsó lötyögött a házban, tehát az alu volt "kinyúlva" Pontozóval meg kellett dolgozni és csapágyragasztóval összekenni. Remélem benne marad Ha nem, perselyezni kell a váznyakat
Azt mondják, másnak is volt ilyen gondja már (újabb típushiba?)
Az rsv4,valamint az üvöltő r1-en kívül csak a haverok miatt érte meg
Kapunyitás 08.00-tól, futamok félóránként!
(infó forrás: 2009 BR programfüzet)
Sajáttal is lehet, meg lesz aprilia teszt is, mint tavaly!
Kíváncsi leszek áldoznak-e be RSV4-et is...
Lassan egy éve én is boldog tulajdonosa vagyok egy Tuononak.
Nemrég vettem hozzá egy sérült gyári dobot, és kicsit átalakítottam.
Akit érdekel itt http://sportmotor.hu/motoros_v...
megtekintheti.
Ér
dekelne mindenki véleménye, észrevétele legyen az negatív vagy pozitív.
V2 legyen veletek!
Ma voltam a motor kiállításon! Ezért a két fotóért megérte felmenni !
Szeressem a kis dögöt.
Még ebben a nagy-nagy, ki tudja, meddig tartó válságban is vannak optimizmusra okot adó jelek. A krízis adott rendesen a járműiparnak, de még mekkorát - az Egyesült Államokból ugyanekkor jó hírekkel jelentkezik az Aprilia ottani vezérképviselete. A 2008-as évet, nem elírás, +66,4%-os növekedéssel zárta Noale leánya, de ez még nem minden.
Az előrejelzések szerint ugyanis az oroszlánosok az idei esztendőt is pluszban fogják teljesíteni, köszönhetően az új modelleknek és a különféle, (amerikai) latban sokat nyomó sportsikereknek, mint a Pikes Peak International Hill Climb megnyerése. "A tavalyi év számadatai valóban elképesztőek, főleg tudva azt, hogy a válság hónapok óta fojtogatja a piacokat" - mondta Gary Pietruszewki, a Piaggio Group Americas marketingszakosztályának alelnöke.
"A dílerhálózat jelentősen fejlődött, az Államokban Apriliát forgalmazó viszonteladók köre évek óta stabilan nő. 2009-re további növekedést várunk az olyan újdonságok nyomán, mint a ragyogó RSV4, amivel márkánk a méltán népszerű Superbike vébén képviselteti magát". Az amerikai sikerhez elengedhetetlen az AMA SBK-s részvétel (Factory Aprilia Millenium Tech Team, a versenyzők Chaz Davies és Ben Thompson, a motor természetesen az RSV1000R).
Bocs de most tudtam leülni leülni a gép elé !Igen simson!A következő veteránom egy NSU osl 350 lesz -Majd egyszer....!......De most válság van!
elég döglött ez a topik (is).
Kollegáimmal azt találgattuk milyen típus a veteránmotorod.
Zündapp?
ITT MOST KIVÉTELESEN A SPANYOLOK A HUNYÓK.
Na már szinte biztos,hogy nem kell mennünk Sávolyra Talmának szúrkolni!
A tököm mostmár kezd kilenni ezzel az országgal !
10 indításig okés,aztán csak kattogás,rásegítve másik akkuról megint jó.
lehet kaki a relé és az okozza.
most megint töltöttem és oksa.
Azért indul könnyebbel relé nélkül, mivel a korrodálódott felületű relé fegyverzeteken a rossz kontaktus miatt esik feszültség...
akksitöltéssel "rendbejött" a gép,amit azért nem értek,mert mikor csak katogott a relé és összezártam a főkábeleket (vastag pirosak a relé alján) akkor tekert az indító és elindult. és hát gyenge akku mellet.....
meg nem is értem az indítási metodikát. a relé vezérlőkábelei sárga-zöld és piros-barna. a s-z bemegy a motorvezérlő hátsó csatijába,a p-b meg lefut az üzaszivattyúhoz.
rátett gyujtásnál is lehet kb 11 V feszt mérni a két madzag között (ha nem indítózok).
Valaki? Tudja hogy műxik?
Ha sokat szaraxik még velem akkor marad a csillagkulcsos indítás.
Bár most per pill jó. peti: köll az a relé. Thnx.