Reggel nem indult,szétszedtem a relét. be volt égve,de nem számottevően. viszont valahol gáz van a madzagban...indítózáskor csak kattogtatja a relét,mintha nem lenne elég nafta. közvetlen akksiról meghajtva a relét meg pöcc.
majd elmolyolok rajta picit.
baljósan indul a barátságunk.....
30A-es bizti azonnal lángolna
Az önindító sosincs biztosítva. A rajta szaladgáló áramot jól jelzi hogy nem véletlen van iszonyat vastag kábellel bekötve.
Csak utána néztem... A főbiztosíték 30A-os. Ami annyit jelent, ennél nagyobb áram sehol sem lehet a motoron. Számos fogyasztónak csak 15A-os biztosítéka van. Azaz teljesen felesleges 100, 150A-os relé. Most 50A-os van a gépben 1,5 éve, eddig jó.
Köszi az infót a szimeringről!
Relé:
Hát akkor ezekszerint tök rossz áramerősségre emlékszem, de a lényegy, hogy nem kell bele gyári, teljesen jó a bármilyen másik
A gyári öhlins tömítés helyett méretre pontosan passzol az újabb gixxerek szimmeringje, német fórumokon a tapasztalatok szerint tovább bírja és olcsóbb
Eléggé megy, de 250nél áll megy így 6.ban a letiltásnál.
Esjot az egyetlen márka amit én találtam, nekem az van fent, acél lánckerék, jó minőségű német.
www.nagyvas.hu forgalmazza.
Péntek 13?Mehetünk a vectrámmal!
majd elmolyolok rajta picit.
baljósan indul a barátságunk.....
Az önindító sosincs biztosítva. A rajta szaladgáló áramot jól jelzi hogy nem véletlen van iszonyat vastag kábellel bekötve.
Majd írok be németül okosságokat, oszt add tovább
Nagyon odavagy ezektől a németeltől!
Tuti,hogy minden szentírás amit monitorra vetnek?
Relé:
Hát akkor ezekszerint tök rossz áramerősségre emlékszem, de a lényegy, hogy nem kell bele gyári, teljesen jó a bármilyen másik
annyira nem fontos