Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fehér aszfalt felénk is akad bőven, csúszik is mint a fene.
Az olajszintet felállított motornál, sík talajon, üzemmeleg állapotban (legalább 10 km járatás) után kell ellenőrizni KÖZVETLENÜL leállítás után.
Ez a gyártó szerinti szent evangélium
Ha túltöltöd a légszűrőházad úszkál majd az olajban.
nah ja de ilyen nyári meleg aszfaltnál bírja ezt a 2,3 2,5-öt is!Habár felénk vannak olyan aszfalt fajták,hogy ilyen kurva mód világos szinű és sima mint állat ja és fénylik!Na baz arra a szlikk is elmehet a hugyozóba!Felétek is van ilyesféle aszfaltcsoda? Vagy csak nekünk jutott ki az áldásból!
de üzemmeleg olajnál ellenörzöd?
én pl.180-ast teszek következőleg is De ha használtat veszek és pl 180 as ból egy sportmaxot adnak és 190-ből egy pirelli supercorsát akkor szemrebbenés nélkül elhoznám a pirellit!
Hello!
Érdekelne, hogy Ti, a többi RSV tulaj milyen tapasztalatokkal rendelkeztek olajszint ügyben. Úgy vettem észre hogy hajlamos a szint ingadozni: leesik, azt hiszed hogy fel kell önteni, de amikor felakarnád már maximum szintre is ugrott. Ahogy megfigyeltem váltások után magas a szint, álló helyzetben járó motornál pedig esik le, majd újra fel megy. Ti hogy vagytok ezzel?
volt ez is-az is.
Most épp90-es. de magasabb profillal.
szerintem ez faxa.
Bár a 80assal sem volt gondom.
Hasal ez mindenképp
mi a tuti 180 vagy 190 ki mit ajánl talán a 180as jobban fordul.. föleg a pannoniaringen majd........
hátul mekkora van fent 190? vagy 180? most kell venenm ujakat mert ma defektet kaptam......... néztem joképü vágott slickeket bagoért de ha osztrákban megnézik vagy valami baleset van ugy megkurnak hogy állva eszem 20évig.....
elöl 2.1 hátul detto.
utcán pályán-egy vagy két személlyel. slickben, vagy mintással,conti,vagy pirelli.. erre esküszöm
Mekkora gumival nyomulsz én 190 essel?
oksa edee holnap este körül megvitatjuk a dolgot
Nah ja... jó el is kapott egy nagy zuhancs 2.8-as guminyomással mozis volt gyors egy kút és vissza 2.3 2.5-re azzal szerintem jobb! szerintem a 2.5 2.8 lájtosabb motorozáshoz való meg kétszemélyhez.
Jaaaa.
tud valaki occsóé pályaidomokat?
mi ez a nagy csend? mindenki guminyomást tesztel ?
VAgy épp sárvédőt csavaroz?
az én hátsóm nem jó a tiédre? amugy azt árulod a mi a tuonon van a képen? elég zsir!
Csörögj rám ha lesz egy pár perced és megvitatjuk a témát!
70/385-9040

Jah, egyébként mindkét sárvédő makulátlan állapotú .....
Hidd el a városban még nagyobb keresztet vethetsz rá Hiszen még porosabb!Nekem 2,1 -2,3 Így városban is van némi tapadás Nem 100-as de jobb mint 2,5 ...Nah minnyán beröffentem a gépet oszt kimegyek 2,8-assal oszt adok a pofájának....De nem fűzök hozzá sok reményt!
Ennyi!
Az volt a kérdés....(5069 hsz.)
ha gyáriban megveszed az összes idomot akkor
majdnem 400000 ft-ba kerül.
Igen de ez a gyári gumira vonatkozik és utcai használatra. Ha felmész a ringre úgy, hogy hátul 2,5 van hidegen hát keresztet vethetsz a motorra.
első sárvédő:
Cikkszám: AP8797217
Ár: 79 474 Ft


hátsó sárvédő:
Cikkszám: AP8796783
Ár: 47 763 Ft

elég húzós....
ez elég gyári előírás guminyomásra...
Tudom mennyibe kerül ha boltba veszem meg(Mondjuk boltba soha nem adnék érte annyit az is biztos)! Figyelj nemtudom ...te árulod te mondj valamit aztán meglátjuk,hogy megeggyezünk-e! Egyébkén az alap gyári ami nekem van hibátlan!