Ha felpolírozod akkor áramlástanilag jobb a motorod...Lefordítva:Minden egyes kis egyenletlenség őrvényt csinál a benzin levegő keverékben ezáltal csökken a motor hatásfoka...A polírozással tulajdonképpen nem tuningolsz csak optimalizálod a keverék utját az égéstér felé....Elég nagy munka,nagy teljesítménynövekedést ne várj,de simábban egyenletesebben húz a motor...Én 500-as papírral keztem aztán1000-es és amikor már azt hiszed hogy sima akkor dremel multi+polírkorong+paszta és olyan fényes lessz mintha krómozott lenne....
valaki aki esetleg szedte már szét a motorját megtundá nekem mondnai hogy a gyári főtengely csapszeg-átmérője mekkora? aki szerelt már úgyis tudja mire gondolok, ha úgy könyebb arra a atmérőre lennék kíváncsi amibe a dugó csapszebe belemegy
sokaktol hallom ezt a forgattyus ház felpolirozást. meg felőmlőt. Rsdanee-tol a vázat.
Megkérdezhetem h ezeket a dolgokat h kell csinálni? v milyen szerszámmmal? és hogy miben javit a teljesítményen ha polirozott a forgatyusházam?
Végre van egy kis időm az RS4LIFE újboli fejlesztéseire.
Amint az már többször is elhangzott, az aprilia RS 50 rajongói oldala, az RS4LIFE.HU hivatalosan is meg fogja nyitni kapuit. Ehhez domain regisztráció szükséges, ami 2-3 ezer forintra tehető. Többen is felajánlottátok, hogy támogatjátok az ötletet anyagilag. Ezt a segítséget én szívesen elfogadnám, ennek ellenében életet lehelnék az oldalba, megjelenne nagy keresőkben is, mint a google.
Mit kell tenned, ha támogatni akarod az oldalt?
Küldj nekem egy e-mailt, ami által jelezni kívánod szándékod, és az általad felajánlot összeget.
AAmi változott az csak annyi hogy csináltam egy hátsó sárvédőt,és berácsoztam az összes helyet amit tudtam,ezenkívül kapott egy full polírt...Azt akartam mit te hogy egyedi legyen
Az egy kettő nekem is rövid mert egy cross AM6-os blokk váltója van belerakva....13-43 neken ez az ideális 70-80 az utazó..és olyan hátbarugás jön 7000 után amit élvezek
Nekem 14 es de már a fogak hátra vannak hajolva el van kopva de lehet hogy veszek rá ugyanúgy 1 14 eset mert ha azt mondjátok a 15 az meg sok. a 14 esel én meg úgy vagyok hogy az 1,2 rövid és nekem 110 el ment amikor még jó volt a km meghajtóm
ja ja tanksapka kellene meg km meghajtó az után vadászok már 4 hónapja mert valami simsoné volt rá elöltetve bele meg csak se leveni se ki nyitni nem egyszerű mert nem az a méret és szorul a kulccsal
Tegnap a szép időben 125-öt ment a gép 15-ös fogassal De nem hagyom rajta mert sok neki....nem gyorsul úgy...13 fogas a nyerő 115 öt megy és jól is gyorsul
az az én is remélem idén már úgysem lesz olyan jó sok idő nem kapkodóm el mindent meg csinálok rajta hogy jövőre csak meg tankolóm és irány a széles út Újra vezetékeztem az összes kötést és minden vezetéket még a gyújtásnak is ki lett cserélve úgyhogy azzal nem lesz jó pár ideig gond hála olyan helyen dolgozok hogy hozzá fértem magyarul tiszta vadi új motorom lesz jövőre csak kell 1 km megható és 1 tanksapka semmi más nem hiányzik hogy tip-top gép álljon a garázsban
és amit Rsdanee mondott hogy olyna fényessé lehet tenni a vázat mint a 125ösökön azt is ugyanígy kell?
Elérhetőségem: 06-30/581-00-74
Megkérdezhetem h ezeket a dolgokat h kell csinálni? v milyen szerszámmmal? és hogy miben javit a teljesítményen ha polirozott a forgatyusházam?
Végre van egy kis időm az RS4LIFE újboli fejlesztéseire.
Amint az már többször is elhangzott, az aprilia RS 50 rajongói oldala, az RS4LIFE.HU hivatalosan is meg fogja nyitni kapuit. Ehhez domain regisztráció szükséges, ami 2-3 ezer forintra tehető. Többen is felajánlottátok, hogy támogatjátok az ötletet anyagilag. Ezt a segítséget én szívesen elfogadnám, ennek ellenében életet lehelnék az oldalba, megjelenne nagy keresőkben is, mint a google.
Mit kell tenned, ha támogatni akarod az oldalt?
Küldj nekem egy e-mailt, ami által jelezni kívánod szándékod, és az általad felajánlot összeget.
Nem nagy pénzekről van szó.
Előre is köszönöm a felajánlásokat!
Üdvözlettel: Ghost.
tanksapka?
hát igen az elektronika gyakran tönkremegy az rs eknél =(