Vagy esetleg mire kell oda figyelni ?Én szivesen meghallgatom a tanácsaid hisz biztosan nagyobb a tapasztalatod ! És egyébként a vízpumpa az az új derbi blokkos rs-é tegnap lettem rá figyelmes...a vízpumpát is megnéztem mégegyszer és akkor láttam meg hogy ez nem a sajátja. ilyen: http://www.robogoaruhaz.hu/582... :ez jelent valamit ?
Az eredeti airsal henger hengerfeje van rajta rá van írva hogy AIRSAl.Egyébként levettem az oldal idomokat (nagytakarítottam őket) és átnéztem tüzetesen a hengert és az AIRSAL felirat felett van egy kicsi M betű ez jelentené azt hogy 70-es ? Egyébként én megértem hogy te értesz ezekhez nagyon de hidd el 4 éve ilyet akarok és én is mindent tudok amit tudni lehet ezekről,DE... nyilván nem szereltem őket szóval szivesen meghallgatom a tanácsaid de érvelj mellette !
ha a vizpumpa jó átforog a viz hütö kitakaritva.Más nem lehet csak a henger fej tömités.De ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz én csak segiteni szeretnék.Van már némi tapasztalatom jó pár éve javitok am blokkokat.
sziasztok Kérdezni szeretnék...
Mutassatok már egy 2001-es rs 50 légszűrőházat. hoztak hozzám javítani egyet és nincs rajta. 17.5-ös(105 fúvóka) karbi volt rajta most vissza raktam a gyáriját(65 fúvókával).
Nem pörög többet 7000-nél a gyujtása sem valami tökéletes szerintem. Az előgyujtás ugye 20fok.
Még nem vettem le a lendkereket most csináltatom a lehúzót, ha jól mértem 20*1 kell.
De azon van két vonás és a blokkon is van egy jelölés. A jelölésre tekerem az első vonást 10fokkal aFHp után van 10 fokkal vissza FHP és még 10el odébb 1.4mm na ott kéne gyujtania de így nem passzolnak a rovások.
Sziasztok.Van egy aprilia rs 50-em és az a baj,hogy nagyon melegíti a vizet minarelli am 5-ös blokk van benne.Termosztát ki van szedve,hűtőt kifújtúk mert tele volt minden vacakkal át se ment rajta a levegő,vízpumpát megnéztük és a szimering nem kopott forog is ahogy azt kell a vizet is nyomja.Airsal henger van rajta elviekben 70-es de én ezt nem tudom mert úgy megy mint egy sima 50-es csak nem 10-ezret forog hanem kényelmesen a 11 ha kell leforogja az órát.Haverom sima standart 50-es rs-e hasonlóan megy meg fogyasztani is nagyon keveset fogyaszt szóval tuti nem 70-es.A lényeg az hogy szerintetek mi lehet a baj ?
A motoromra szeretnék valami jó hengerszettet vásárolni és azon gondolkodtam, hogyan tudnám a motoromat erősebbé, ugrósabbá tenni. Igen tudom, hogy a tuning nagyon sok pénzel jár. Nagyon sok mindent kell cserélni, másik henger, főtengely és a karbit meg a kipuffot is. A kérdésem talán nem is nem ezzel kapcsolatos, hanem a hengerekről szeretnék többet megtudni.
Az én motoromban egy D50B0- os blokk van, gyári hengerrel.
Ez egy 50 cm- 5- felömlős, nicasilos, segédkipufogós henger. Tudom, hogy vannak olyan márkás, 70- es, nicasilos, verseny hengerek amik iszonyatosan jól mennek.
De lóerőben mi lehet a különbség az én gyári 50- es hengerem és egy "Airsal" 50- es, nicasilos henger, meg egy "Nóném" 70- es, vasperselyes henger között?
Szia !
Köszönöm,minden oké,csak a szabadidő lenne több!
Abba már bele sem merek gondolni,mi lesz pár év múlva,ha mindhárom fiam kedvet kap a motorozáshoz !
Szia! Emlékszem-emlékszem!
Sajnos az már nincs meg, sőt azóta még egyet-kettőt hoztunk neki, de egyik sem fogta meg igazán!
Előző nyáron volt egy 1400-as Intruderem, az jobban bejött neki
Minden rendben egyébként?
Hello Peti! Örömmel látom,hogy komolyam veszed a 2T motorokkal való foglalkozást ! Talán emlékszel egy metálkék EXTREMA-val voltam nálad ,vettem egy új hengerszettet tőled, és jól elbeszélgettünk.. Megvan még apukád szép CLASSIC-APRILIA-ja ?
Majd küldök pár motorszerelőt kereső embert!
Sok sikert !
István
Mutassatok már egy 2001-es rs 50 légszűrőházat. hoztak hozzám javítani egyet és nincs rajta. 17.5-ös(105 fúvóka) karbi volt rajta most vissza raktam a gyáriját(65 fúvókával).
Nem pörög többet 7000-nél a gyujtása sem valami tökéletes szerintem. Az előgyujtás ugye 20fok.
Még nem vettem le a lendkereket most csináltatom a lehúzót, ha jól mértem 20*1 kell.
De azon van két vonás és a blokkon is van egy jelölés. A jelölésre tekerem az első vonást 10fokkal aFHp után van 10 fokkal vissza FHP és még 10el odébb 1.4mm na ott kéne gyujtania de így nem passzolnak a rovások.
Valaki mondjon okosat.
Az én motoromban egy D50B0- os blokk van, gyári hengerrel.
Ez egy 50 cm- 5- felömlős, nicasilos, segédkipufogós henger. Tudom, hogy vannak olyan márkás, 70- es, nicasilos, verseny hengerek amik iszonyatosan jól mennek.
De lóerőben mi lehet a különbség az én gyári 50- es hengerem és egy "Airsal" 50- es, nicasilos henger, meg egy "Nóném" 70- es, vasperselyes henger között?
Az új szériákhoz nincs még minden feltöltve, érdeklődj emailben, vagy esetleg telefonon:
honda4022@gmail.com
20/482-2625
Köszönöm,minden oké,csak a szabadidő lenne több!
Abba már bele sem merek gondolni,mi lesz pár év múlva,ha mindhárom fiam kedvet kap a motorozáshoz !
Sajnos az már nincs meg, sőt azóta még egyet-kettőt hoztunk neki, de egyik sem fogta meg igazán!
Előző nyáron volt egy 1400-as Intruderem, az jobban bejött neki
Minden rendben egyébként?
Majd küldök pár motorszerelőt kereső embert!
Sok sikert !
István
www.doktormotor.hu
Vagy azt fogom csinálni, hogy zsírral bekenem a tárcsát :)