Eladó ha valakit érdekell.nem minarelli blokkos nem taknyolt széthajtott szar,ha nagyítod a képet talán rájössz h trükkös picit,kanyarvadásznak építve!
idomszett van eladó. ha valakinek kell kép róla szóljon. mind műanyagig csiszolva. igény esetén szóró gittezve vagy ahogy akarod. vegyétek nekem csak lom, ha senkinek nem kell felgyújtom mert csak a helyet fogja a gixxer mellett....
sziasztok most vetem egy Aprilia RS 50 am 3 98 év motort és a kompressziója 7 bár az nem kicsi ?3000 fordulatig fulladozik mi lehet a baja?szeretnék tanácsot kérni
Pfff, látom, te penge vagy, már többet tudsz a motorról, mint én! Ok, hétvégén leszedem a másik oldalt, és csinálok onnan is egy fényképet. A légszűrő gumi nem tudom, hogy jó-e úgy, de működik; nekem azt tanították anno, hogy ami működik, ahhoz ne nyúljunk!
Szerintem ez egy 19-es dellorto, az első az vákuum a csapnak, a bal felső az karbifűtés, , véleményem szerint a túloldalon lesz egy réz csatlakozó a síber középvonalában, oda olajoz, ezért mondtam, hogy fotózza már le a másik oldalt. A légszűrő csatlakozóhoz meg gondolom csináltak egy szűkítőt, hogy fel tudják barkácsolni, és rossz helyen van a furata, azért feszül
Köszi ismét a segítséget és bocs, hogy csak most válaszolok, de egy kicsit el voltam havazva mostanában. Én személy szerint inkább pálinkát szoktam főzni, de ízlések és pofonok. Úgy tudom, hogy az olajpumpák teljesen tönkremennek, ha nincsenek bekötve, mert az kenését a motorolaj adja. Ezek szerint ez nem így van? Itt egy kép a karbimról (még majd csinálok néhányat). Van ötlet, hogy hova mehet a csatlakozó?
Nagyjából értem, csak az a probléma, hogy ugyebár megragadva vettem. Gyári a vezeték kötege, azt leszámítva, hogy behúztak két kábelt, hogy akkumulátorról üzemeljen a fényszóró. Gondolom pont amiatt, mert nem volt töltése már ott sem.
Én ezt most vissza kötöttem( két vezeték visszaforraszt) Csak ugyebár nincsen neki töltése, se világítása.
Gondolom a tekercs rossz.
Kár, mert most lett összerakva a motorja, elkezdtem járatni, csak ugye így meg nem lehet járni vele, mert most semmi világítása nincsen.
Multiméterrel végig kellene mérni, hogy jön-e fel kakaó, ha igen akkor a tekercsek rendben vannak. Gondolom -bár nem ismerem az rs lelki világát- az egyenirányítóban lehet egy túláram védelem ami az égőkre vigyáz, hogy nagy fordulaton ne tudd kicsapni. Na ha ez elment borért akkor az is okozhatja.
Nézzd meg a membránt. Jól zár? Ép? Csere lehetőség esetleg?
Ha rosszul zár okádja vissza a benyát a szívótorokba, ez vissza csordogálhat a hengerbe... de nem tudom, nekem ez volt.
Amit írtál, az nálam is ugyanígy van..hogy ha kicsit all melegen, mar nehezebben indul..de akkor is valamiert befolyik a hengerbe a cucc es hidegen nem indul..
Nekem a következőt csinálta a Terézia: hidegen kicsit köszörülni kellett, de elindult. Melegen ha leállítottam, pöcre indult ha szinte azonnal indítottam, viszont ha pl. beugrottam a boltba és a motor állt 5-6 percet akkor már rendesen forgatni kellett az önindítót. Ha ráismersz a szitura akkor membrán is lehet. Nekem konkrétan hosszában elhasadt.
Eladó a gépem. 80ccm, gyári légszűrős, 19es karbival, közepes állapotú gumikkal, nagy új aksival. Ára 220eFt.
3620-6188618
Üdv!
Megmértem a töltésem, csak épp a blokktól feljövő töltőszálon nem jö semmi feszültség.
Így keresek gyújtás állórészt!
Én ezt most vissza kötöttem( két vezeték visszaforraszt) Csak ugyebár nincsen neki töltése, se világítása.
Gondolom a tekercs rossz.
Kár, mert most lett összerakva a motorja, elkezdtem járatni, csak ugye így meg nem lehet járni vele, mert most semmi világítása nincsen.
Ha nincs, akkor cserés az egész alaplap?
Nincs töltésem és világításom.
Van valakinek valami ötlete?
Ha rosszul zár okádja vissza a benyát a szívótorokba, ez vissza csordogálhat a hengerbe... de nem tudom, nekem ez volt.
www.olx.hu/hirdetes/aprilia-rs...