Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mo.-i sajátosság, hogy a motoroknak nem reális az ára. Egy 300K-s motort ugyan úgy 150K-ért lehet eladni mint egy 80K-sat. Egyszerűen a vásárlást nem a realitások hanem a szűk pénztárca és a hozzá nem értés diktálja. Emiatt lehet egy tényleg karbantartott motort mélyen ár alatt míg egy rakás ócskavasat drágán megvenni. Mondjuk az utóbbi a jellemző, mindegy mit mond az eladó. Ausztriából Szlovákiából a Csehektől járnak hozzánk nagy motort vásárolni 500-1000 euróval olcsóbban a reális áruknál. Vásárlásnál bármi apró szar hibát fedeztek fel gondoljatok bele, hogy még mi lehet. Most vettem Swiftet régit, olyan kenceficét ráraktak, hogy az sem látszott, hogy karcos a szélvédő. Víz volt benne, de amikor megkapta a fagyállót még aznap elfosta magát a vízpumpa és bekrepált a fűtő radiátor is a sok rozsdától. A javítás kb. 150K és csak annyi volt kezdésnek, hogy kicseréled a vizet és kész. Szoktam napi számlálót használni, hogy tudjam mikor kell tankolni ( gázt használok) állítólag 120K volt a kocsiban ahhoz képest, hogy havi 400km.-t megyek nagy hirtelen beleforgott az órába negyvenezer kilóméter. Nem tudom hogyan, de lehet, hogy vissza volt forgatva és a sutyukinál csináltak valami ilyen csapdát a csalóknak. Szóval ne higgyetek el semmit csak amiről meg bizonyosodtatok. Az RS semekkora sűrítési nyomással is jól megy, de sokba kerül a javítása. Mindent alaposan megnézni a fékolajtól a fékbetétekig mindent.
Szia!

Például színes LED beépítésével megoldható: színes LED
Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy a műszerfal háttérvilágítását hogyan lehet megváltoztatni egyedire,mi kell hozzá, vagy egyáltalán meglehet e. Látta a neten rs hez egy nagyon szép műszerfalat a hőfokmérő digitális volt a háttérvilágítás kék volt szép volt csak 50000 ft volt és annyit nem szeretnék érte kiadni
és mi a véleményed az aprilia af-1 -ről,halottam hogy jónak mondják,csak az alkatrészellátása nem jó!azt is néztem egy teljesen felujitottat 150000-ért!
Azért hogy jobban menjen :D
és azért cserélted ezeket a cuccokat ki hogy jobban menjen vagy mert nem volt jó a motor,megbízhatatlan volt mikor megvetted?
Hát 2 éve vettem 180-ért
azér kérdezem mert,ha én veszek mondjuk 150000-ér egyet akkor arra ne keljen még költeni 30000-et meg ilyeneket,olyan kéne amire csak ráülök aztán megy:) meg nem is értek hozzá,ugyhogy könnyen átverhetnek
mennyiért vetted?
használtan vettem, 44ezer km volt benne. Kapott egy nagyobb karbit, egy gianelli kipuffot, meg egy 80-as dr hengert, top membránt, meg egy top főtengelyt, gond nélkül megy, igénytelen motor. Simsonhoz képest drágább, de minőségibbek a cuccok, nem kell félni, hogy széthullik alattad, és rengeteg bontott alkatrész is van hozzá
Köszi a választ! te újonnan vetted ? mennyi gond volt vele évek alatt? az alkatrészek drágák hozzá?mondjuk egy simsonhoz képest?
Alapvetően a savas elektrolitból a kénsav nem párolog, de a desztillált vizet pótolni kell időnként. Nagyjából öt év egy ólom akksi élettartama, ez idő alatt miután a sav idővel vissza fordíthatatlanul ólom szulfáttá alakítja az ólmot az elektrolit sűrűsége csökken, de nem jó ötlet savval pótolni, mert az gyorsítja az öregedési folyamatot.
Egyszerűen sokat is kaphat a simson, de ezer más baja is lehet. Képek kellenének gyertyáról égéstérről dugó tetőről. Ha jót akarsz magadnak akkor RS, de szinte bármi jobb és költség hatékonyabb mint a simson. Fiatal koromban évente mentem 8K kilométert, de a motort fel is kellett újítani. A jobb fajta 50-esek 30K-t elmennek gond nélkül és itt nem arra gondolok, hogy 40-nél sose "mész" többet.
Hát sajnos simsonhoz annyira nem értek már... sőt, ahhoz szinte sose értettem, csak használtam :D Viszont 170-ért már lehet kapni jó állapotú rs-t, megbízható dögök, az enyémbe nemrég került bele a 63ezredik km...
köszi a választ! nekem nagyon tetszik az rs kinézete azért hajlanák arra felé,de viszont nem értek hozzá, a simsonhoz meg nagyábból tudom hova kell nyulni,néztem 170000-ér már lehet jó apriliát kapni,irta a gyerek hogy fel van tisztára ujitva minden rajta csak 170000 az elég huzós ár. kérlek segíts a simson ügyemben,van egy simsonom s50-es nemtudom mi lehet a baja rúgásra indul, szikra van,amikor meg elkezdek vele menni 5perc után lassulni kezd ,hiába kapcsolom neki a 3-at nem húz egyszerűen elkezd lassulni,csak egybe húz viszonylag,de viszont rugásra indul ,mi lehet a gond? egy pcit mélyebb hangja is van ,mint amilyen szokott,nemtudom mi lehet vele ,légyszi segíts
Hát ha simson, akkor 130-ból meglehet csinálni értelmesen is... Rs-t 130-ért tényleg nem lehet kapni jó állapotban, Én személy szerinte ha újrakezdeném, akkor egy simsont csinálnék meg f@szán. Szerezz bele egy am6-os blokkot(35-ből kijön gyújtással, hengerrel együtt). Rengeteg alkatrész van hozzá, tuningolni is szépen lehet és megbízható is, am6-os blokk van az rs-ben is és még elég sok váltós 50-es gépben is.
Sziasztok! Én akarok venni magamnak egy 50köbcentis motort ,csak nemtudom milyet lenne érdemes,aprilia rs 50re gondoltam ,vagy egy tuning simsont, csak az a bajom az rs 50-nel hogy írták hogy 130000forintért nem lehet jót kapni mert ami annyiba kerül az biztos hogy szét volt hajtva,meg nem értek hozzá hogy drágák e hozzá az alkatrészek,és hogy milyen az alkatrészellátása,például egy simsonhoz mindent meglehet venni,szinte mindenhol,de ehhez nem tudom honnan kéne alkatrészt szerezni ha ne adj isten elromlik valami,segítsetek hogy milyen 50köbcentis motort érdemes venni,olyan 130000-ért?nincs kedven szerelgetni állandóan már a simsonomat!
Kicsit bővebben gondolom, mert most a csonkhoz kívánod vásárolni a porlasztót vagy fordítva!?
keresek gumi szívócsonkot h tudjak rakni rá nagyob karbit! fontos előre is köszönöm
A termosztát és a hűtő közötti gumicsövet tapogasd, ha nem melegszik fel 80 fokosra akkor semmi baja a motornak akár. A hűtő szerintem eleve túl méretezett, hogy a tuning cuccokat simán elbírja.
Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy honnan lehet tudni hogy a motoron jó e a termosztátom vagy nem? Mert a hőfokmérőm a kék csíkig megy csak fel és annak is csak a feléig a múltkor elmentem vele túrázni hosszabb távra és akkor se ment feljebb . Ha a hőtőrácshoz odarakom a kezem akkor egy kb5 km után langyos amúgy én a hőfokgombára gyanakszom mert ha a termosztát lenne és nem hűtene akkor már besült volna a motorom ,gondolom én.
A választ előre is köszönöm
Rs50 2003 hoz keresek feszúltség szabályzot!
Így van de kivárom az 1 hetet de lehet 2 hét is lesz belőle.
Na bizony ha zselés akkor ez a teoria nem játszik.
Eszembe sem jutott hogy lehet zselés is.
Akkor marad a próba meg a csepptöltés.