Megnéztem a volt rs-ed hát NAGYON JÓL NÉZETT KI ! nagyon tettszik ! biztos jól ment meg tettszik hogy ott van a hőfok óra is meg az egész nagyon pöpec lehetett
Nekem anno gyári setuppal, 11-43 áttétellel ment óra szerint 106-ot, igaz Am6, de az egy kutya. A vízpumpára akkor rá kellene nézni, meg a karburálásra is, mivel a szegény keveréktől is melegedhet, hiszen az üzemanyag hűt is bizonyos szintig
szia! nézd meg az idomot és mondj egy árat amit gondolsz érte és megbeszéljük. annyit tudni kell róla, hogy nem törött javítgatott szarok. saját kézzel csiszoltam le róla a festéket, most műanyagig van, 600-as vízpapírral megcsinálva az összes idom ( a képen az egyik még nem volt kész ) szóval fényezésre tökéletesen elő van készítve.
Van egy eladó keveset futott 50-es vashengerem gyári hibátlan asso dugóval és hibátlan gyűrűkkel + egy gyári folytatlan kipufogó amiből a katalizátor ki lett szedve. Ha érdekel valakit írjon.
Ha felteszek egy 70-80-as hengert akkor baj lesz a hűtéssel vagy elég a gyári hűtőrendszer ? 95-ös rs akinek 70-es vagy nagyobb azoknak milyen tapasztalataik vannak ?
Bocsánat hogy ide írok de az AF1 oldal ki van halva nem tul barátságosak van 1 aprilia af1 em befürödtem vele mint a sz.. de az a lényeg már csak 1 alkatrész kellene nekem hozzá RV4 es a blokkja és a primeri váltótengelyen a 4. fokozatot lecsiszolták mert igy néz ki a másik fix tengelyem.... kéne 1 kis segitség hogyan lehetne megcsináltatni vagy ESETLEG valakinek van e ilyen alkatrésze!? köszönöm
hidd el hogy ezt lehet állítani. Az alaplapot ide oda állítani... a könyvébe ír rovást na ezen semmi :) Amúgy azáért nem ment mert valami isten állata megsértette a gyetya tömítésnél és kifúlyt mint állat már az is jó
így legalább már tudom nézni most kicserélem kisebbre a főfúvókát és majd kiderül ...
Nem tudom hogy van nektek elrakva a gyujtás mert nekem van 3 süllyesztés az alaplapon abba belemegy 3 imbuszcsavar éa kész fix az egész nem lehet állitani semmit.
na így gondolkodok én is. ahogy te.
A jelet keresem a service manualban néztem.
Tudom kéne lenni jelnek de nincs rajta na mindegy kimértem most 1,4-en van az elő gyújtás (k-rvára elvolt rakva).
A gyári karbi van most rajta 12 torokkal. Ma megnézem... KÖSZ
Ez kb. olyan hozzáállás mint amikor az autószerelő azért nem kívánta beállítani a szelep hézagomat, mert más Suzukik is csörömpölnek. Ja, mert azt is lusták voltak beállítani. Gyújtást jelre állítani, ha nincs stroboszkóp. De érdemes pár tized milliméterrel próbálkozni vele mindkét irányban, mert szintén a Suzukimnál rengeteget számított két tized milliméter pluszban. Érdemes a gyertya hézaggal is kísérletezni főleg akkor amikor nem akar kiforogni tized milliméterenként elvenni. Légszűrő nélkül is be lehet állítani bár kétségtelen, hogy macerásabb.
A gyújtást rakd jelre oszt kész. Mit pöcsölsz rajta a fokokkal? Verseny motor lesz? Mert ha nem akkor maga a szervizkönyv sem ejt fokokról semmit. Van egy jel a blokkon és egy az állórészen.. szembe nézzenek egymással. Nincs tovább mit szarakodni a beállításával.
A motor valószínű azért nem pörög többet mert vagy nincs rajta a légszűrőház, vagy kicsi a karbi, vagy már kitudja mi a fasz lett állítva rajta. Hozzánk akár hány RS -t behoznak ilyen nem kipörgéssel annak 95% -ánál a szívó oldal tehető felelőssé. 105 -ös fúvóka sok bele... 90 bőven elég. 17,5 -es karbit tedd fel, és légszűrő is kell, mert anélkül ugyan úgy produkálhatja a jelenséget. Gondolom a gyárinak nevezett karbi kisebb.
Harmadik, hogy légszűrőt ahhoz már nem fogsz kapni. Inkább bontottat keress.
Látom senki nem olvasta a kérdésem.
Annyi nagy szerelő van köztetek és senki nem tud segíteni gyujtás témában?
Vagy egy képet mutatni hogy néz ki a gyári légszűrőház vagy hol lehet rendelni?
Amit érdemes megnézni amikor a hűtő nem melegszik fel eléggé, hogy mennyire nyit ki a termosztát. Levegős-e a hűtőrendszer, mert légteleníteni illenék. Vízpumpa? Hát talán, ha egyáltalán nincs lapát rajta. Vízpumpa tömítetlensége látszana pl a váltó olajon. Úgy is tud hengerfejes lenni, ha a nyomás jut a hűtőrendszerbe ekkor bugyog a víz és olajosodik.
Megrendeltem egy új vízpumpát apám bele is rakja majd ( ő 10 évig motorszerelésből élt ) csak neki nincs rá ideje, ő azt mondta hogy nem a gyári van benne meg azt mondta hogy nem keringtet rendesen a henger forró a hűtő langyos. Keringtetés baj van azt mondta az addig oké hogy 70-es de attól ugyan úgy át kéne nyomnia rendesen a folyadékot az egész rendszeren.
köszi
kicsi pénzért nekem csak a helyet fogja
6000 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
így legalább már tudom nézni most kicserélem kisebbre a főfúvókát és majd kiderül ...
A jelet keresem a service manualban néztem.
Tudom kéne lenni jelnek de nincs rajta na mindegy kimértem most 1,4-en van az elő gyújtás (k-rvára elvolt rakva).
A gyári karbi van most rajta 12 torokkal. Ma megnézem... KÖSZ
A motor valószínű azért nem pörög többet mert vagy nincs rajta a légszűrőház, vagy kicsi a karbi, vagy már kitudja mi a fasz lett állítva rajta. Hozzánk akár hány RS -t behoznak ilyen nem kipörgéssel annak 95% -ánál a szívó oldal tehető felelőssé. 105 -ös fúvóka sok bele... 90 bőven elég. 17,5 -es karbit tedd fel, és légszűrő is kell, mert anélkül ugyan úgy produkálhatja a jelenséget. Gondolom a gyárinak nevezett karbi kisebb.
Harmadik, hogy légszűrőt ahhoz már nem fogsz kapni. Inkább bontottat keress.
Annyi nagy szerelő van köztetek és senki nem tud segíteni gyujtás témában?
Vagy egy képet mutatni hogy néz ki a gyári légszűrőház vagy hol lehet rendelni?