250-ben értelmes teljesítményt csak a 2T gépek nyújtanak. Ha maradni akarsz a kategóriában, vegyél egy ilyet, ami még viszonylag egyben van, ha meg 4T kell, vegyél valami nagyobbat...
Szerintem nem abból kifolyólag válaszottak RS250-es apriliát mert csak erre volt pénz (mellékesen megjegyzem nem dobálják apróért egyiket sem ami egyben van) ez több (fanatizmus) zörgős büdös füstös kétT :D
Érdekes a kérdésed Abból az árból amit ráköltöttem az Aprilia-ra simán vehettem volna egy hatkilósat utcára. És szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Szval ha azt kérdezed váltanék-e négyütemre akkor azt mondom, egyszer talán, de 250re semmiképp. Viszont ha azt kérdezed átülnék e nagyobbra HA tehetném, persze RG 500
Visszatérve, én nem az anyagi tényezők miatt ültem kétüteműre :) amíg nem tiltják ki teljesen mindenhonnan a zöldek. Szeretném hajkurászni még egy darabig, aztán meg venni egy forgalmi nélküli bármilyen injektoros 600-ast és hülyülni azzal...
Szasztok!
Jövőre frissül a választék a 250-es kategóriában: http://motorosvilag.blogspot.h...
Ha váltanátok és tehetnétek akkor maradnátok a 250-nél vagy inkább nagyobbra váltanátok?
Oksa, kíváncsi vagyok rá egyébként én is kinéztem magamnak egyet telefonhoz! 10 Hz-es, úgyh ez már elég sokat tudna, racechronoval meg lehet trackelni a dolgot
Nem, 50-hez kell. Régebben beszéltem vele, hogy a közeljövőben aktuális lesz egy lánc csere, most eljött ennek az ideje. Holnap úgyis járok Somarace felé, akkor gondoltam beugrok hozzá.
Hát, örülnék, ha sikerülne megismételni, vagy javítani.
de a lassú csoportban csak előzgetnél állandóan.
Ha akarod feltehetjük a mocidra a gps-es mérőt, ha kíváncsi vagy rá, beszéltünk róla asszem.
Sajna nincsenek meg már a gumik, nem találom őket
A 2007-est nyugodt szívvel felteheted, nem lesz semmi gond (persze csak ha nem szikkadt a napon éveket ) A k0-tól se félj nagyon, azért nem kopik olyan gyorsan az se, annyi hogy a Pirelli/Metzeler ahogy kopik úgy érezhetően csökken a tapadás (Dunlopnál ezt nem annyira tapasztaltam, ott szinte a kopásjelző eltűnéséig használható).
Sok sikert a karbihangoláshoz, reméljük jó lesz
Ha a pringre jössz szólhatnál, tőlem nem messze van, szívesen kimennék megnézni (akkor már viszem a motorom is )
Azért mégis csak több tapasztalatod van az ien vasakkal
Karbi beállításokkal kapcsolatban, kaptam segítséget és pluszban a Graham A. Bell könyvét bújtuk észnélkül, illetve az RGV átalakítási fezetlét, még pluszban a TZRnek és az H*nd* RS250nek is nagyszerű beállítási útmutatói vannak karbihoz. Most 380/400 főfúvókák vannak benne, így úgy tűnik egy picit dúsabb is a kelleténél! Többi fúvókát most nem tudom fejből... Egyébként A747 olaj 1:30 keverékkel (szépen koxol is). Nagypályán még nem sikerült csapatni vele mint írtam, de közúton már lett kenve a fülének huzamosabb ideig, utána gyors gyertyakép és úgy néz ki tökéletes mindkettő, de megfogadom a tanácsod és majd ott is gyorsan ránézünk, hiszen az alsó gyertyát semeddig nem tart kivenni
Gumival kapcsolatban (majd felteszem a kérdést a gumisposztban is) Kaptam előre 2007-es Metzeler Racetec K0 -s gumit. Tudom időmérésre varó de csak 20 perc van a gumiban. A kora miatt aggódom (tavaj volt motoron) Félnem kellene tőle?
Ugyan, nem vagyok én akkora ász.. vannak (voltak) nálam keményebb 2t-s emberkék akiknek csak a nyomát követtem Csak közel 8 évet pályáztam 250 2t-vel igy van egy kis tapasztalatom. Futóműben nem tudom mit tudnák segíteni, én nem szoktam állitgatni, volt egy alapom ami bevált és azzal mentem végig De természetesen szívesen segítek amiben tudok, hálálkodni meg nem kell
Amúgy vigyázz majd a nagy pályán a gépeddel, láttam faragtál rajta, az első pár körben állj majd ki gyertyaképet nézni mert erős a gyanúm hogy meg fog akadni ha igazán csapod neki Azzal a nagy karbival szerintem szívni fogsz de ne legyen igazam.
Gumit megnézem, lehet van még nekem 165-ös slick elfekvőben, igaz nem maiak (2006-2007), de nem lesz velük gond, és 1 napot még simán bírnak. Ha találok szívesen odaadom.
Gyere 14.-én, 23000Ft, csak kicsit drágább mint a Superbike nap de sztem többet is lehet menni..
Köszönöm a bizalmat De 2:06-t csak egy 03-as R6ttal tudtam menni Igazából még az Aprilia nem volt nagy pályán, csak egy 88as 250RGV. Azzal 2:15 körül sikerült hasítani. Sajnos csak egy alkalommal jutottam fel vele. Nagyon drága lett a ring
Pancsira most hétfőre terveztem, a Superbike napra, mert olcsóbb és tőlem 270kmre van a pálya alaphangon. De a gumiprobléma miatt nem vállaltam be, nem hiszem hogy kibírt volna 5 esetleg 6 felmenetelt... A 13-14 kimarad, megvárom a következő SB napot 15-én egy jó Hring, az csak 60 km tőlem Viszont örülnék neki ha egyszer pályán is összefutnánk, nagyon sokat tudnál segíteni szerintem, akár futóműben akár bármiben... ígérem nem leszek hálátlan
Csak hátul volt Shinkom, ez http://www.motorcycle-supersto...
Igen, a KR108-ra, addig használtam amíg a furatok látszottak, de emiatt soha nem estem el. csúszás? Látom nagyjából képben vagy a pályázasban, igy gondolom tudod milyen köridő a 2:07-08 a Hringen egy ilyen kis 250-essel.. Itt már azért mocorog a gumi, főleg a kopott de Highside nem lesz szerintem, max a sikánnál tud átdobni ha nagyobb gázt adsz. Nekem az eleje szokott elmenni általában. De ha kis pályákon mész ott azért más lehet a helyzet hiszen nincs akkora tempó, nincs lendület és nagyobb gázokat adsz.
Pannoniaringre nem jössz 13-14.-én? Oda való a motorod nem gokartpályára
Hosszú? ne viccelj órákig is elolvasgattam volna
Nagyon hasznos információk köszönöm szépen. A shinko-t nekem is kínálták 54 újonnan első hátsó 120 és 160 méretben, de nem ismerem és tartok tőle, hogy csak utcán lenne megfelelő... Ha erről tudsz többet mondani akkor megköszönném
A felniméretekkel mi mire való, nagyjából tisztában vagyok igen
Az utolsó mondatod a KR108ra vonatkozik? mert nekem most tűnt el a mélységjelző és még ugyan nem csúszkált de nemtudom hogyan viselkedik ha elkopik... Kitörős lesz vagy inkább elnyúlik? Nem akarok vele átfordulni
Szia! Én anno a következőkkel mentem: elöl 115/70, 120/60, 120/70 Dunlop KR106 slick (éppen mikor mi volt), illetve 110/70 Dunlop D209GP. (az NSR-en elöl 3.5-ös, a TZR-en 3.00-ás felni volt).
Hátul általában 165-ös Dunlop KR108 slick mert abból akkor volt bőven GP-ről (egy kicsi maradt a szélén de nem volt vele gond), egyszer sikerült vennem (akkor még lehetett kapni) új 155/55 KR108 slicket, az volt a tökéletes. TZR-en volt 150/60 és 160/60 mintás D209GP is, azzal sem volt gond, asszem azzal mentem a Hringen a 2.07-et (szar motorral). Sőt 160/60 Shinkoval is mentem hasonlót.
Hátul mindegyiken 4.5 felni volt. De azt gondolom tudod a 165-nek 5.5-ös kellene.
Ha gyári felnid van akkor én 110/70 és 150/60-at javaslok (D209GP, Pirelli Supercorsa megfelel a célnak). Azért ne variáld túl, tedd fel amit kapsz és csapd neki Persze jó futómű nélkül cseszheted a legjobb gumit is..
Ja, hozzáteszem sokszor mentem úgy hogy a kopásjelző furat nem látszott már de nem volt gond
Bocs ha kicsit hosszú voltam.
de nektek elől, gondolom 100 vagy max 110... Úgy stabil a vas az oké. Nekem a 150 viszont már csak a motorerő miatt is kell hátulra a minőségibb gumiból, volt fent 150es /persze nem slick/ csak rosso corsa, de azzal úgy csúszkáltam mintha muszáj lett volna. Kell a felület :) Aztán lehet csak futómű beállítás hiba miatt volt az egész vagy én bénázok...
bepróbálkozok 150-es SM gumával... ha az sem, akkor sajnos idén nem motorozok, tavasszal meg kap új garnitúrát...
Értem! Ha sikerül beapplikálni kérlek egy fotós tájékoztatót csinálj már róla, érdekelne nagyon :) Abban igazad van hogy nem feszül ki, de nagyon bevált. Stabil volt a motor és az erőszakos kigyorsítást illetve a kanyarban fékezést is jól tolerálta. Másrészt nem volt sem billegős sem kitörős így. Egyébként kecskemétet nagyon ajánlom, isteni az aszfalt és a kiszolgálás, igényes környezet, jól motorozható kispálya :) Egy hátránya van, tőlem 200km... Viszont Kakucsnál szerintem sokkal jobb
Visszatérve, én nem az anyagi tényezők miatt ültem kétüteműre :) amíg nem tiltják ki teljesen mindenhonnan a zöldek. Szeretném hajkurászni még egy darabig, aztán meg venni egy forgalmi nélküli bármilyen injektoros 600-ast és hülyülni azzal...
Jövőre frissül a választék a 250-es kategóriában:
http://motorosvilag.blogspot.h...
Ha váltanátok és tehetnétek akkor maradnátok a 250-nél vagy inkább nagyobbra váltanátok?
Csak ráizgultam a TZR250 témára
http://www.qstarz.com/Products...
de a lassú csoportban csak előzgetnél állandóan.
Ha akarod feltehetjük a mocidra a gps-es mérőt, ha kíváncsi vagy rá, beszéltünk róla asszem.
A 2007-est nyugodt szívvel felteheted, nem lesz semmi gond (persze csak ha nem szikkadt a napon éveket ) A k0-tól se félj nagyon, azért nem kopik olyan gyorsan az se, annyi hogy a Pirelli/Metzeler ahogy kopik úgy érezhetően csökken a tapadás (Dunlopnál ezt nem annyira tapasztaltam, ott szinte a kopásjelző eltűnéséig használható).
Sok sikert a karbihangoláshoz, reméljük jó lesz
Ha a pringre jössz szólhatnál, tőlem nem messze van, szívesen kimennék megnézni (akkor már viszem a motorom is )
Karbi beállításokkal kapcsolatban, kaptam segítséget és pluszban a Graham A. Bell könyvét bújtuk észnélkül, illetve az RGV átalakítási fezetlét, még pluszban a TZRnek és az H*nd* RS250nek is nagyszerű beállítási útmutatói vannak karbihoz. Most 380/400 főfúvókák vannak benne, így úgy tűnik egy picit dúsabb is a kelleténél! Többi fúvókát most nem tudom fejből... Egyébként A747 olaj 1:30 keverékkel (szépen koxol is). Nagypályán még nem sikerült csapatni vele mint írtam, de közúton már lett kenve a fülének huzamosabb ideig, utána gyors gyertyakép és úgy néz ki tökéletes mindkettő, de megfogadom a tanácsod és majd ott is gyorsan ránézünk, hiszen az alsó gyertyát semeddig nem tart kivenni
Gumival kapcsolatban (majd felteszem a kérdést a gumisposztban is) Kaptam előre 2007-es Metzeler Racetec K0 -s gumit. Tudom időmérésre varó de csak 20 perc van a gumiban. A kora miatt aggódom (tavaj volt motoron) Félnem kellene tőle?
Amúgy vigyázz majd a nagy pályán a gépeddel, láttam faragtál rajta, az első pár körben állj majd ki gyertyaképet nézni mert erős a gyanúm hogy meg fog akadni ha igazán csapod neki Azzal a nagy karbival szerintem szívni fogsz de ne legyen igazam.
Gumit megnézem, lehet van még nekem 165-ös slick elfekvőben, igaz nem maiak (2006-2007), de nem lesz velük gond, és 1 napot még simán bírnak. Ha találok szívesen odaadom.
Gyere 14.-én, 23000Ft, csak kicsit drágább mint a Superbike nap de sztem többet is lehet menni..
Pancsira most hétfőre terveztem, a Superbike napra, mert olcsóbb és tőlem 270kmre van a pálya alaphangon. De a gumiprobléma miatt nem vállaltam be, nem hiszem hogy kibírt volna 5 esetleg 6 felmenetelt... A 13-14 kimarad, megvárom a következő SB napot 15-én egy jó Hring, az csak 60 km tőlem Viszont örülnék neki ha egyszer pályán is összefutnánk, nagyon sokat tudnál segíteni szerintem, akár futóműben akár bármiben... ígérem nem leszek hálátlan
Igen, a KR108-ra, addig használtam amíg a furatok látszottak, de emiatt soha nem estem el. csúszás? Látom nagyjából képben vagy a pályázasban, igy gondolom tudod milyen köridő a 2:07-08 a Hringen egy ilyen kis 250-essel.. Itt már azért mocorog a gumi, főleg a kopott de Highside nem lesz szerintem, max a sikánnál tud átdobni ha nagyobb gázt adsz. Nekem az eleje szokott elmenni általában. De ha kis pályákon mész ott azért más lehet a helyzet hiszen nincs akkora tempó, nincs lendület és nagyobb gázokat adsz.
Pannoniaringre nem jössz 13-14.-én? Oda való a motorod nem gokartpályára
Nagyon hasznos információk köszönöm szépen. A shinko-t nekem is kínálták 54 újonnan első hátsó 120 és 160 méretben, de nem ismerem és tartok tőle, hogy csak utcán lenne megfelelő... Ha erről tudsz többet mondani akkor megköszönném
A felniméretekkel mi mire való, nagyjából tisztában vagyok igen
Az utolsó mondatod a KR108ra vonatkozik? mert nekem most tűnt el a mélységjelző és még ugyan nem csúszkált de nemtudom hogyan viselkedik ha elkopik... Kitörős lesz vagy inkább elnyúlik? Nem akarok vele átfordulni
Hátul általában 165-ös Dunlop KR108 slick mert abból akkor volt bőven GP-ről (egy kicsi maradt a szélén de nem volt vele gond), egyszer sikerült vennem (akkor még lehetett kapni) új 155/55 KR108 slicket, az volt a tökéletes. TZR-en volt 150/60 és 160/60 mintás D209GP is, azzal sem volt gond, asszem azzal mentem a Hringen a 2.07-et (szar motorral). Sőt 160/60 Shinkoval is mentem hasonlót.
Hátul mindegyiken 4.5 felni volt. De azt gondolom tudod a 165-nek 5.5-ös kellene.
Ha gyári felnid van akkor én 110/70 és 150/60-at javaslok (D209GP, Pirelli Supercorsa megfelel a célnak). Azért ne variáld túl, tedd fel amit kapsz és csapd neki Persze jó futómű nélkül cseszheted a legjobb gumit is..
Ja, hozzáteszem sokszor mentem úgy hogy a kopásjelző furat nem látszott már de nem volt gond
Bocs ha kicsit hosszú voltam.
bepróbálkozok 150-es SM gumával... ha az sem, akkor sajnos idén nem motorozok, tavasszal meg kap új garnitúrát...