Az én motorom csak nyomokban VJ21. Aprilia hengerek, VJ22-es VM34S-es karburátorok, SP hátsó rúgóstag, VJ22 első féktárcsák...
Nem egy teljesen összeállt gép, de ezek úgyis mindig készülnek, és soha nem lesznek készen. TKR-t át kellett stiftelni, a többivel nem volt gondom...
Az OEM az teljesen gyári alkatrészt jelent :) Másrészt ha neked VJ21-es hengerek vannak a az RGV-den akkor ezek a dugattyúk semmit nem érnek nálad, ugyanis nem jók bele, mert már egyszerűen csak 1-2 helyről lehet kapni belevalót horror áron :/ és lehet nem a nembejáratás miatt törtek el, vagy barmolták össze a dolgokat ugyanis, a gyűrűk elforgását gátló pinek a VJ22 és újabb társaikon közelebb vannak egymáshoz mint a VJ21-en a felölmlők átalakulása miatt, de ha ügyes szakember kezed van ez megoldható, csak nem egészséges. Ha ezt tudtad és tudatosan vásároltál akkor elnézést :)
Vertex, Wössner,Viseco,Prox... Erre a négyre céloztam az előbb én is.
Oem-et nem ismerem. Én használtam már egy gyűrűs Mitaka szettet is, a power ölte meg, amúgy fasza volt az is. (meg óccsó ) Most TKR van a motorban, de ez már kitolt velem párszor, bááár,,, nem egyértelműen a dugó volt a hibás. Ha a mostani szettet teljesen bejárattam, már okosabb leszek.
Üdv ismét :) egy kis hír a vasamról már ha vkit mozgat így tél végén :) Egyik kipufogó jobban füstölt mint kellett volna és olajos volt erősen a füstje az alsó hengernek így szimering hibára gondolva leengedtem a váltóolajat, hát lááás csodát 1 decivel kevesebb volt benne mint kellene. Így hát duzzogva de ugyan nekiálltam az amúgy "tökéletesen felkészített a nyárra" motornak, hát hogy óriási szerencsém volt az nem kétség...
De még adódik pár kérdésem, milyen dugattyút ajánlotok?! AF1 racingről milyen drága a posta? Vagy honnan érdemes rendelni alkatrészt, mint pl ugye nekem most kell szimering. Az AF1-n pl egy jobb oldali szimering 5-7 ezer ft, míg egy mezei skf boltban megkapom 1100 magyar valutáért! Köszönöm válaszotok
Üdv, Badrick
Egy gyors kérdésem lenne még így szezon előtt, mien áttételt érdemes használni a hungaroringen egy ien aprilian? :) addig aakrom megvenni a küyüket amíg nem kell a "kopóalkatrészekre" költeni :)
Sziasztok!
Eladó az rgv-m ha esetleg valakit érdekelne!
VJ 21-es, hibátlan blokkal, gyári hengerek(nem hüvelyezett), szép állapotban tartalék blokkal(az már hüvelyezett és nem lett valami tuti, de az is üzemképes, hibátlan a főtengely, váltó minden, csak az hüvelyezett). Ja, a tartalék blokkban sp váltó van. Nem komplett sp blokk, csak a váltó az! Ár: 350.000
Keresek RS250 -hez Ekeidomot!
Akinek van kérem jelezze
Köszi