Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv

Keresek RS250 -hez Ekeidomot!
Akinek van kérem jelezze
Köszi
Van elérhetőseged?
hor.vath@freemail.hu
Üdv
Jobb oldalon a gyári helyén van mind a kettő
Üdv JRC!

Érdekel az rgv kipu. Gyári helyen vagy a motor két oldalán vannak a tompítók?

HZs
Eladó 34-es Powerjetes Mikuni karburátor. 12ezer.
30-25-62-333.
Üdv
Eladó Jackal ( SP Tadao) japán eredeti tuning cső Rs250 és Rgv 250-re
85000 Ft
Keresek 34-es karburátort és 23d70 gyújtást !
Semmi hangolás, ezért írtam azt, hogy "csak"készülőben van. Megyen, sőt, jól megyen, de vannak még hibák, amiket ki kell küszöbölnöm.
Akkor még egyszer bocs, de mondjuk tényleg úgy raktad össze, hangolva is lett? nekem vj21 volt évekig nagyon szerettem :)
Az én motorom csak nyomokban VJ21. Aprilia hengerek, VJ22-es VM34S-es karburátorok, SP hátsó rúgóstag, VJ22 első féktárcsák...
Nem egy teljesen összeállt gép, de ezek úgyis mindig készülnek, és soha nem lesznek készen. TKR-t át kellett stiftelni, a többivel nem volt gondom...
Az OEM az teljesen gyári alkatrészt jelent :) Másrészt ha neked VJ21-es hengerek vannak a az RGV-den akkor ezek a dugattyúk semmit nem érnek nálad, ugyanis nem jók bele, mert már egyszerűen csak 1-2 helyről lehet kapni belevalót horror áron :/ és lehet nem a nembejáratás miatt törtek el, vagy barmolták össze a dolgokat ugyanis, a gyűrűk elforgását gátló pinek a VJ22 és újabb társaikon közelebb vannak egymáshoz mint a VJ21-en a felölmlők átalakulása miatt, de ha ügyes szakember kezed van ez megoldható, csak nem egészséges. Ha ezt tudtad és tudatosan vásároltál akkor elnézést :)
Vertex, Wössner,Viseco,Prox... Erre a négyre céloztam az előbb én is.
Oem-et nem ismerem. Én használtam már egy gyűrűs Mitaka szettet is, a power ölte meg, amúgy fasza volt az is. (meg óccsó ) Most TKR van a motorban, de ez már kitolt velem párszor, bááár,,, nem egyértelműen a dugó volt a hibás. Ha a mostani szettet teljesen bejárattam, már okosabb leszek.
Dugattyúban márkára gondolok wössner, pro-x, oem az af1-ről stb... egyenlőre őt néztem ki:
http://www.ebay.co.uk/itm/suzu...
Milyen dugattyút...? Ami 30 pénz/db környékén található,van vagy négy,,, válassz belőlük... Amúgy tényleg nagy malacod volt.
Üdv ismét :) egy kis hír a vasamról már ha vkit mozgat így tél végén :) Egyik kipufogó jobban füstölt mint kellett volna és olajos volt erősen a füstje az alsó hengernek így szimering hibára gondolva leengedtem a váltóolajat, hát lááás csodát 1 decivel kevesebb volt benne mint kellene. Így hát duzzogva de ugyan nekiálltam az amúgy "tökéletesen felkészített a nyárra" motornak, hát hogy óriási szerencsém volt az nem kétség...

De még adódik pár kérdésem, milyen dugattyút ajánlotok?! AF1 racingről milyen drága a posta? Vagy honnan érdemes rendelni alkatrészt, mint pl ugye nekem most kell szimering. Az AF1-n pl egy jobb oldali szimering 5-7 ezer ft, míg egy mezei skf boltban megkapom 1100 magyar valutáért! Köszönöm válaszotok
Üdv, Badrick
A VJ22-es adatlapotodon látható RGV-n gyárilag 34mm-es karbi van.
Sziasztok nem tud valaki eladó 34-es vagy 36 karbikat ? Vagy 250 rs karbikat ? Keresek még 23d70 cdi-t vagy Rgv 250 22d30 vagy 23d10 !
Sziasztok. Csoki23 eladta végül a 250-esét? Tud róla valaki valamit?
Köszi
Üdv
G
uj féktárcsa hátsó eladó 20 377 9746
Egy gyors kérdésem lenne még így szezon előtt, mien áttételt érdemes használni a hungaroringen egy ien aprilian? :) addig aakrom megvenni a küyüket amíg nem kell a "kopóalkatrészekre" költeni :)
Hali!
Nincs-nics!
Rg-hez csak két komplett blokkom van de az is beépítve úgyhogy nem bontom meg!
Szevasz Rg250 fötengelyed nincs? elég a sonka is :)
Ja és magyar papíros a motor!
Sziasztok!
Eladó az rgv-m ha esetleg valakit érdekelne!
VJ 21-es, hibátlan blokkal, gyári hengerek(nem hüvelyezett), szép állapotban tartalék blokkal(az már hüvelyezett és nem lett valami tuti, de az is üzemképes, hibátlan a főtengely, váltó minden, csak az hüvelyezett). Ja, a tartalék blokkban sp váltó van. Nem komplett sp blokk, csak a váltó az! Ár: 350.000
halli érdeklődnék hogy meg van e az rgv-d ha meg van akkor mi az ára?