Basszus Zsolti, te aztán nem bízod a szélre.
A baj az, hogy a Hondáról sem láttunk semmi videót.
Az volna az igazi! Látni, mit művel egy ilyen viszonylag újkori 350-es 2T fenevad.
Ha oda kerül a sor, toljál már fel valamit! (amivel ezt a Janeket is lehetne kicsit bosszantani)
Jól látod. Másfél hónapig keresgéltem egy db jó nicasilos hengert, persze sehol nem volt. A szezon már a nyakamon volt, valamit ki kellett találni. Mire kész lett, akadt volna nicasilos is, dehát ki győzte volna mindet szponzorálni.
Igényesen, és nem túl drágán megoldották. Sajna,azóta,(2010 nyara) majdnem duplájára nőttek az árak,és persze nem a mester lett kapzsibb...
Az enyémet újították, de a két oldalát leszámítva nem tudsz mit csinálni vele.
Jó érzésű mesterember nem fogja szétmókolni a közepét, hogy aztán hátha jó lesz alapon átadja neked, hogy később meghalj vele, mikor szétesik...
másik, vki próbálkozott főtengelyfelújitó műhelyekkel? pl Táboriék vagy egyéb más cégek... Persze mindenki igér mindent! DE vkinek tapasztalat, vagy próbált már iet? A közepe tudom h hegesztett, viszont elcsiszolni a hegesztést majd szétpréselni, sok helyen igérnek új csapokat is stb.
Viszont ha nem lehet, akkor miért?
Ezekkel nem nagyon tudsz jó üzletet csinálni. Viszont mi, fanatikus hülyék, szinte mindent elnézünk a kis piszkoknak, mert, ha jó passzban vannak, akkor...
Fél évig árultam a Wolfot, aztán aznap, amikor az egyetlen komoly vevő végre felhívott, hogy,"no, akkor x pénzért elviszem", no, hát aznap tört el egy power benne, aztán természetesen megfaragta a dugót is,ami egy jó hónapja benne volt...
Leengedtem az amúgy is nyomott árból egy 20-ast, visszaraktam az egyik lecserélt dugót,(persze ezért lett még olcsóbb) és aznap már nem aludt nálam.
Azóta új hüvelyeket, meg dugókat kapott nála, idén meglátjuk, mire volt ez elég...
Ezeket megvenni, fenntartani már kalandorság számba mennek.
nekem sajnos a labirint és a csapágy is kivan, de nem lesz 150 viszont meg kell csinálni nem azért tettem szert egy ien vasra hogy a garázsban pihenjen, az meg hogy zsákbamacska az tény, de az "úri"ember akitől vettem régi motorok felújításával foglalkozik és nem gondoltam hogy ien állapotban fogo elhozni, na mind1, inkább hanyagolom magam és felépítem normálisan, hogy mindenki száját elkenjem a ringen!
Engem 150eft-tal riasztottak el ettől a középső rész cserétől.
Ráadásul a csapágy nem is lógott, csak a labirintgyűrűt kóstolta meg valami oda szorult gyűrűdarab.(az sem volt vészes) Érdekesképpen viszont semmilyen hátráltató hatása nem volt.
Próbáltam még használt főtengelyt venni, de a gépműhelyből(ahol az enyém volt) az az info jött, mikor megkapták,hogy szarabb a közepe, mint az enyémnek, és így is egy 50-es lett volna...
Nem egyszerű itt okosnak lenni...
Vagy az egész vagy a közepe érdekelne nagyon! Így nemtudom megmondani az állapotát... Órával rámértél mennyit üt? csapágyak? labirint tömítés? mennyit futott?
Sziasztok!
Tovább bontva a vasam, kiderült hogy a főtengelyem nincs alegjobb állapotban (had légyszi ne mondjam meg mennyit üt, meg a csapágyak... ) szval lényegre térve,
keresek jó állapotú RGV VJ22 vagy RS 250 főtengelyt!
Egyenlőre nincs kiélesítve ,bekarburálás után derül ki lesz e olyan jó mint az NSR 360 :)
A baj az, hogy a Hondáról sem láttunk semmi videót.
Az volna az igazi! Látni, mit művel egy ilyen viszonylag újkori 350-es 2T fenevad.
Ha oda kerül a sor, toljál már fel valamit! (amivel ezt a Janeket is lehetne kicsit bosszantani)
Igényesen, és nem túl drágán megoldották. Sajna,azóta,(2010 nyara) majdnem duplájára nőttek az árak,és persze nem a mester lett kapzsibb...
Jó érzésű mesterember nem fogja szétmókolni a közepét, hogy aztán hátha jó lesz alapon átadja neked, hogy később meghalj vele, mikor szétesik...
másik, vki próbálkozott főtengelyfelújitó műhelyekkel? pl Táboriék vagy egyéb más cégek... Persze mindenki igér mindent! DE vkinek tapasztalat, vagy próbált már iet? A közepe tudom h hegesztett, viszont elcsiszolni a hegesztést majd szétpréselni, sok helyen igérnek új csapokat is stb.
Viszont ha nem lehet, akkor miért?
Fél évig árultam a Wolfot, aztán aznap, amikor az egyetlen komoly vevő végre felhívott, hogy,"no, akkor x pénzért elviszem", no, hát aznap tört el egy power benne, aztán természetesen megfaragta a dugót is,ami egy jó hónapja benne volt...
Leengedtem az amúgy is nyomott árból egy 20-ast, visszaraktam az egyik lecserélt dugót,(persze ezért lett még olcsóbb) és aznap már nem aludt nálam.
Azóta új hüvelyeket, meg dugókat kapott nála, idén meglátjuk, mire volt ez elég...
Ezeket megvenni, fenntartani már kalandorság számba mennek.
Ráadásul a csapágy nem is lógott, csak a labirintgyűrűt kóstolta meg valami oda szorult gyűrűdarab.(az sem volt vészes) Érdekesképpen viszont semmilyen hátráltató hatása nem volt.
Próbáltam még használt főtengelyt venni, de a gépműhelyből(ahol az enyém volt) az az info jött, mikor megkapták,hogy szarabb a közepe, mint az enyémnek, és így is egy 50-es lett volna...
Nem egyszerű itt okosnak lenni...
http://www.af1racing.com/store...
Közepét tudsz rendelni külön is!
Tovább bontva a vasam, kiderült hogy a főtengelyem nincs alegjobb állapotban (had légyszi ne mondjam meg mennyit üt, meg a csapágyak... ) szval lényegre térve,
keresek jó állapotú RGV VJ22 vagy RS 250 főtengelyt!