Én azért kiegyeznék azzal,hogy nyáron egyszer szétszedem a powereket, kitaknyolni, és nagyjából ki is merült a teendő...
Ja, és mindezt 7000km-re kivetítve.
Legtöbbet 6500 km-t mentem úgy, hogy ment, mint az álom, új cuccokkal, erősen, és rendben tette a dolgát egy komplett szezonban...
Nem vagyok nagy agy, de szerintem onnan ered az egész, h a koksz szétfeszíti a powert, ami kikoptatja a lyukat és a stift kiszopósodik. A manual valami 7ezer kilóméterenkéti ellenőrzést ír, amit biztosan soha senki nem ejt meg utcai használat mellett, illetőleg a némileg bonyolult szerelhetőség is közrejátszik ebben. A fogyasztással nem lehet mit kezdeni, az annyi amennyi, power-ből lehet egy anyagból készített verziót, ami soha nem esik szét, a hengert lehet nicasiloztathatni. És nem utolsó sorban minden beszerezhető egy rs250-eshez tetejétől aljáig, az hogy mi mennyibe kerül másodlagos, mert ha égen földön nincs hozzá semmi, az ami kínos. Én imádtam az nsr-jeimet, mert azok a legjobbak, van nyomaték alig eszik, meg tudod te miről beszélek, tzrhez sajnos nem volt szerencsém. De egyiket sem lehet már megvenni KIHALTAK. Az rs250-el sem lehet dunát rekeszteni, de azt még lehet találni. Összegezve, mivel már csak ő az egyedüli aki él, szeretjük olyannak amilyen, nehéz, bonyolult, benzintemeto...
Szerintem ha kellő figyelmet fordítunk rájuk, ahogyan az elő van írva (akár a hop-up kit vagy a gyári könyv szerint), akkor semmi probléma nem lehet velük. Csak sokan elfelejtik megvizsgálni őket amikor szét vannak szedve a vasak! Egyébként egyáltalán nem bonyolult a karbantartásuk, viszont ha elkoptak nincs mese cserélni kell. Habár ha ebből a szemszögből nézzük soha semminek nem szabadna tönkremennie csere előtt
csak kíváncsiságból!
Miért akarsz egy programozható elektronikával kísérletezni, egy érzékeny motoron?
és Min akarod ezt tenni? Ha az RGV-n akkor inkább acca nekem a hengereket ócsón
Valóban nekem van egy "gyári" méretű Megbízhatóság? háááááát ha nem szereted/ismered megfelelően a két ütemet, akkor felejtsd el... szerintem, persze ha kompromisszumokat kötsz, pl hogy nem megy úgy mint a miLYénk, akkor elketyegnek 10-12000-ket egy-egy dugóval, de azt vedd figyelembe, hogy már alig akad hozzá ép henger használtan, ha van horror áron és pillanatok alatt elmegy. De azért vannak itt sokkal tapasztaltabbak nálam, mint pl JRC, Atta vagy szinte akárki aki ide sűrűn ír. Egyébként ha van az ismerősöd körében valakinek Suzuki RGV 250-ne kérdezd őt :) ugyanis majdnem tök ugyanaz!
(konkrétan nem magamra gondoltam )
Ja, és mindezt 7000km-re kivetítve.
Legtöbbet 6500 km-t mentem úgy, hogy ment, mint az álom, új cuccokkal, erősen, és rendben tette a dolgát egy komplett szezonban...
Miért akarsz egy programozható elektronikával kísérletezni, egy érzékeny motoron?
és Min akarod ezt tenni? Ha az RGV-n akkor inkább acca nekem a hengereket ócsón