Na végre én is beléphetek a pályázósok körébe a szerelők közül
Közel félév kellett még sikerült talpra állítani, az állítólag "jó állapotban" lévő motort...
Kapott másik főtengelyt, újranikasilozott hengereket, kormánystabit, versenygyertyákat és dugattyúkat
30km van eddig a vasban szigorún 9e fordulat alatt, de mondhatom gyönyörűen muzsikál! (néha persze kiforgatva üresen a gyertyák miatt)
Most már ideért végre. Állítólag tegnap is itt volt, csak telefonon nem értek utol. De ez az üzenő izé cédula akkor minek van...? Lényeg az, itt van, megfelelő, hétvégén be is üzemelem.
Pölö? Nem kell szerelgetni, minden egyes blokkalkatrészéről ehetnél spagettit? 1.-2vége és már 200körül mész vele? Tényleg ezekhez képest csak előnyös tulajdonsága van az RGV250-esnek, mert ugye bár, könnyű szerelni is, semmi sincs rajta túlbonyolítva... Uraim kövezzetek meg, szeretem az RS250-esemet az NSR250-est imádtam, de a gyomrom fordul ki az ilyen semmihez sem hasonló dimenziókba magasztaló dumáktól. Igenis ha nézek egy hasonló évjáratú nagy köbcentis mondjuk CBR900RR-t az jobb, és ezt tudja az RS-em is, eszméletlen szép forma, jól is megy megcsinálom eszméletlen ütősre, és imádom mindenét, de túlzásokba ne essünk...
Látod,... látod? Ezért nem veszek én nagyobb négyüteműt! Merthogy az igazság abban a mondatodban benne volt: miszerint a nagyobb gépen még nem remegtél, mióta azon ülsz. Én ettől félek, hogy mástól nem nagyon kapom meg, csak az RGV-imtől!
Komoly. Jó, hogy neked van annyi súlyod, amivel a földhöz is tapaszd ezt a kis rakétát, mert az én kilóimmal valószínűleg 3.-ban is vagy keréken volna, vagy a farát csapkodná.
Elmondom, mi a baj... Amikor hüvelyezve lett, 55,95 helyett 56,25- ös hüvely lett bele téve, ehhez való méretű TKR dugókkal. (ne kérdezd,miért,nem én kértem, hogy így legyen...)Először egy gyűrűtörés,ment vele a dugó is. Aztán még egy, akkorra derült ki, hogy, a TZR125 dugón, amit kaptam hozzá, a gyűrűstiftek szélesebben vannak, mint RGV-n. Ez,,, meg lett csinálva garanciában. Gyűrűtörések elmúltak, jött helyette a hátsó henger megszorulása. Ebből aztán jó pár. Ennek köszönhetően fel kellett fúrni mindkét hengert 56,50-re.
A problémák nem szűntek meg,asszem 3 dugó pusztult meg úgy, hogy időközben már szakműhelyt is megjárt a motor, CDI lett cserélve, viszont, ahogy onnan hazakerült, folyamatosan baszkódott a bezin, keveselt, bármit állítottam, bármilyen fúvókát raktam bele...
Aztán elkaptam a fonalat, végre elkezdett megfelelően üzemelni, erre az utolsó új dugó, amit a hátsó hengerbe raktam, azon halt meg, hogy a felső gyűrű stiftje beljebb csúszott a helyén, és elfordult a gyűrű... (hozzáteszem, ez már legalább igazi használat közben, mert a többit a rengeteg új dugó két évi folyamatos járatása közben, ilyen 5-7 ezres fordulaton sikerült megszorítani) Márciustól ott állt szétszedve, az illetékes már fel sem veszi a telefont, én pedig végső kínomban, hogy mégis azért menjek már vele még így az idén, egy ilyen stiftelési próbadarab dugattyút tettem bele a héten.
Kimentem vele szerelő haverhoz, kíváncsian a véleményére. Azt mondta, a beállítások most már egészen jók, viszont kompresszió elég gyér lehet, meg kéne nézni.
Itt jött a meglepetés. Felső henger: 5 bar... Mondom, oké, ebben már vagy 8 dugó megpusztult, mit várjak tőle.
Erre... Alsó henger: 2,5 bar... Mondom, micsodaaa? Ez a henger végig rendben üzemelt, kb 3000km járatás, meg vagy 600 km hajkurászás van benne...
Mondta a srác, hogy ""ne bántsam"",mert bármikor széteshet a cucc benne. Hazafelé úton aztán hallatott is valami gyönyörű ciripelést, de, csak, ha leengedtem a gázt. Így hát hazaóvakodtam vele folyamatos 4000-es fordulaton, ott jó hangja volt...
Hát ez az én történetem... tudom, hosszúra sikerült, de, hogy teljes legyen a kép, ezt így kellett leírnom.
Hát, ezért kellenének a hengerek, hogy végre gyári méretű, és azzal megegyező minőségű dugót tudjak belerakni a drágaságomba.
Mert,,, én április óta űzöm a 750-es Gixxerem, de azon soha nem remegett a kezem, ez a kis elmebeteg motor meg egyszerűen elvarázsol, ha épp működik...
Hát ennyi...
Valakinek nincs szüksége gyári RS250-es dugattyúkra? 55,91 és 55,92-es méretűek nem megakadt motorból valók gyűrű véghézag 0,45 az én hengeremben. (55,880 az összeszerelési méret) Vettem kettő újat, de ezek még tökéletesen funkcionálhatnak mondjuk Dolce hengereivel vagy tudja fene. Nincs elrepedve (RS250 betegség) 18000forint az ára egy pár dugónak (gyűrű zéger csapszeg)
Kérésre lefényképezem!
Posta 2ezer ft.
telefon du. 5. után 0630/6963423
Közel félév kellett még sikerült talpra állítani, az állítólag "jó állapotban" lévő motort...
Kapott másik főtengelyt, újranikasilozott hengereket, kormánystabit, versenygyertyákat és dugattyúkat
30km van eddig a vasban szigorún 9e fordulat alatt, de mondhatom gyönyörűen muzsikál! (néha persze kiforgatva üresen a gyertyák miatt)
79,54LE hátsó keréken :)
A problémák nem szűntek meg,asszem 3 dugó pusztult meg úgy, hogy időközben már szakműhelyt is megjárt a motor, CDI lett cserélve, viszont, ahogy onnan hazakerült, folyamatosan baszkódott a bezin, keveselt, bármit állítottam, bármilyen fúvókát raktam bele...
Aztán elkaptam a fonalat, végre elkezdett megfelelően üzemelni, erre az utolsó új dugó, amit a hátsó hengerbe raktam, azon halt meg, hogy a felső gyűrű stiftje beljebb csúszott a helyén, és elfordult a gyűrű... (hozzáteszem, ez már legalább igazi használat közben, mert a többit a rengeteg új dugó két évi folyamatos járatása közben, ilyen 5-7 ezres fordulaton sikerült megszorítani) Márciustól ott állt szétszedve, az illetékes már fel sem veszi a telefont, én pedig végső kínomban, hogy mégis azért menjek már vele még így az idén, egy ilyen stiftelési próbadarab dugattyút tettem bele a héten.
Kimentem vele szerelő haverhoz, kíváncsian a véleményére. Azt mondta, a beállítások most már egészen jók, viszont kompresszió elég gyér lehet, meg kéne nézni.
Itt jött a meglepetés. Felső henger: 5 bar... Mondom, oké, ebben már vagy 8 dugó megpusztult, mit várjak tőle.
Erre... Alsó henger: 2,5 bar... Mondom, micsodaaa? Ez a henger végig rendben üzemelt, kb 3000km járatás, meg vagy 600 km hajkurászás van benne...
Mondta a srác, hogy ""ne bántsam"",mert bármikor széteshet a cucc benne. Hazafelé úton aztán hallatott is valami gyönyörű ciripelést, de, csak, ha leengedtem a gázt. Így hát hazaóvakodtam vele folyamatos 4000-es fordulaton, ott jó hangja volt...
Hát ez az én történetem... tudom, hosszúra sikerült, de, hogy teljes legyen a kép, ezt így kellett leírnom.
Hát, ezért kellenének a hengerek, hogy végre gyári méretű, és azzal megegyező minőségű dugót tudjak belerakni a drágaságomba.
Mert,,, én április óta űzöm a 750-es Gixxerem, de azon soha nem remegett a kezem, ez a kis elmebeteg motor meg egyszerűen elvarázsol, ha épp működik...
Hát ennyi...
Kérésre lefényképezem!
Posta 2ezer ft.
telefon du. 5. után 0630/6963423
Mi a baj a hengereiddel ? Ha mindíg megakad ne ott keresd a bajt valami okozza ! Vigyázz megveszed és elmegy a levesbe
Küldj már egy mailt, légyszi, cím az adatlapomon...
ha valami kell irj:spmito@freemail.hu-ra.