Na, picit útánatúrtam, és nem olyan egyszerű azért... :) Nem csak a karbikban kell a nyomást kiegyenlíteni hanem a tankban is, amit egy egyirányú mágnesszeleppel kell ellátni stb stb... Másrészt ami készen van és új közel 400 Eur annyit most nem ér meg 5-6 lovacska, később talán :) Úgyh most azt kéne eldönteni, hogy gyári légszűrőt használjak vagy dirketszűrőket?! /lengéstani szempontból/ nem igazán lenne használva a vas 10ezer alatt, szval a rövid út lenne a megfelelőbb, ötlet?
Olvasgattam most egy kicsit a beszereléséről. És az úszóházba is be kell vezetni a túlnyomást, mert visszanyomhatja a benzint a fúvókán ha csak a légbeömlőbe vezethetjük be. Szval nem olyan egyszerű ez, egyébként amit írtál az jogos, tapasztalati értékek alapján olyan motorokon alkalmazzák ahol 100-150-es az átlagtempó legalább, mert onnan fejti ki hatását. Én személy szerint csak pályára szeretném használni, de majd belebújok a témába még jobban, hogy csak a főfúvókával kell utána menni vagy a jetekkel is...
Te tudod ,de akkor meg fönt akad meg ha nem mész utána a főfúvókával ,ha meg igen akkor addíg mígnem haladsz nehezen forog majd át ,túlbonyolítás szerintem :)
Viszont ha erre az állapotra van hangolva a vas, márpedig gondolom igen, akkor a gyári szűrőhöz közeli dologgal eldúsítanám a keveréket... akkor ismét fúvókázás így inkább a Ram-Air
Így van ezzel tisztában vagyok! Csak szeretném ha meglenne, ha már csinálom megcsinálom rendesen, egyébként ha nem találok én sem, kap 1-1 direkt szűrőt, szerintem is jobb ha van rajta
Én most Ram-Air rendszeren gondolkodok, de gyárit vagy bármi utángyárottat nem találok... Viszont ha a felkerülne rá, akkor szegényedne a keverék, nagyobb tempónál túlnyomás miatt. Vmi ötlet? :)
Jár az új PWM38-hoz.
Köszi
A hasidomra gondolsz? Van egy szett eleggé nem tul jo minőségű pályaidomom hozzá, ha kell ingyen odaadom. Egyben van csak nekem nem tetszik.
Nincs ekeidomod eladó?
Majd kipróbálhatod. :)