Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó lett, de megvágattam, és fordított mintát vágtak bele (nem egyformán néz), ami annyira nem is lett gyönyörű. De már ilyen lesz.
Mostanában én is Castrolt használok, Power1 Racing akad itt a közelben 3200-ért, annyit meg ér is. Igaz, a fasza illattól el kellett búcsúzni, ami az ELF Sport Competetion, meg az előtte jó sokáig használt Q8-ra jellemző volt, de a lényeg, hogy tegye a dolgát, és egyben maradjon a blokk.
Jó lett a slick?
Én nagyon sokáig használtam ezt az olajat az RGV-be,SDR-be stb sose volt vele bajom,most van egy pár flakon Castrol A747-em csak nincs mibe töltsem!
én most A747 olajjal megyek, kicsit koxol de szerintem kurvajó, amikor megrendeltem többször felhívtak, hogy "tudom hogy fel kell használnom?" mondom ja
Én ettől az Agiptól egyáltalán nem voltam elájulva, az ára meg már akkor is elég húzós volt, mikor én is vettem anno...
mikoriak az olajak? Mert a ricinus az megromlik...
Hölgyekurak még néhány flakonnal akad:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Oké, köszönöm uram az nekem annyira nem érdekes, mert egy 5,5collos CBR900RR felnim van amit bele bővölnék az RS-be ha lenne párja előre 3,5collos hasonló küllőkkel (CBR F3 VFR400-750)
Hali! Bocsi hogy még csak most válaszolok! Már eladtam a VFR kereket csak a tárcsák vannak meg róla! Nekem is GSX-r kerék volt benne,az még meg van!
köszönöm ,a gyors választ!
TKR kb feléből kijöhet. Nekem harmadik éve van benne ebből valami erősített fajta,és bírja...
A télen engem is érdekelne egy szett, pontos méretet még majd írok. Már, ha még jut.
Igazából ezt meg kell cáfolnom, de legalábbis részben. Az én esetemben a szar minőségű dugók szopattak meg, a hüvellyel csak az volt a gáz, hogy eleve +0,25-öst raktak bele, amihez gyári(vagy jó minőségű) dugó nincs. A volt kék RGV-mbe Prox dugókkal raktak alapos hüvelyeket, mai napig tökéletesen működik, és nagyon erős.
Igaz, ezt jóformán csak, és kizárólag a Bükkben használják, ott meg nincs 6. koppgáz, ami igazából megakasztaná, de tényleg meggyőző...
Üdv mindenkinek! rgv 250 be kellene hajtókar vagy szett,de ha lehet ne a harmincezres kategória,ha valaki tudna segíteni azt megköszönném!
Szia kerlek kuld el a szamodat a bogheanurazvan@yahoo.com
cimre a szamod es hivlak.
Koszi.
26körül tudok neked hozni 2darab japán dugót 2hét alatt.
Tiéd a marlboros fekete RS250? Elég kevés RS250 van már, ezért találgatok...
Koszonom a gyors valaszokat.
Esetleg nincsen valakinek elfekvoben egy szett
lecserelt 55.97mm-es (jo allapotu standard)dugoja?
Vevo lennek ra.
Hüvejes henger nem is életképes! Kérdezzétek meg Gregúr Úrat...
Nikasilos henger esetén 0,05-0,071 a tűrés, 0,1 a limit!
Hüvelyes henger esetén nagyobb, de azt nem tudom pontosan.
Sziasztok.
Szeretnem megtudni hogy mennyi a dugok szamara
a hotagulashoz szukseges paszitasi tolerancia?
Segitsegeteket elore is koszonom.
grat itt is az időhöz! szépen mész, csak kéne még egy kis erő! kevesebb emberrel a pályán simán minusz 2-3mp neked is!
remélem 29-én találkozunk újra kinnt!
2.13:34 az első nap rekordja Még áttételen kellene variálni, meg jó lenne tudni hol mennyivel megyek pontosan, mert az óra sokat csal szerintem...
gyors kérdés, Te hátha tudsz segíteni
Miért van a GP motorokon fóliába csomagolva a kipuf a könyök és a diffúz rész végéig? Láttam már iet több helyen, de megfejtésem még nincs