Volt két perselyezett motorom. Egyiket nagyon gagyin csinálták meg, soha semmi gond nem volt vele.
Másikat (jelenlegi) nagyon precízen, igényesen megcsinálták, és az egyik henger soha nem ment 700km-nél többet egy dugattyúval.
No, most ebből mit szűrjek le?
Annyiban merül ki a dolog, hogy nem Olaszba, vagy Angliába kell kijuttatni, hanem Csehben csinálják.
A szerelő, akinél a Gixxerem van, legtöbbet terepmotorokat javít, és nagy kettőté bolond, ő már jó pár hegert csináltatott itt, panasz nem volt rájuk még eddig.
Akkor marad a b verzió. Nemrég kitudtam egy lehetőséget, ahol 30 környékén újra nicasiloznak egy hengert.
Mikor olyan jó két éve nekem először szükség lett volna ilyenre, csak 50 ezres ajánlatok jöttek mindenhonnan.
Bááár... Még így is jobban jöttem volna ki, mint a két elb@szott szezon 5-6 hengerfalra nyalt dugattyújával.
(érdekesképp mindig csak a felső hengerben)
Drága uram! Az a JÓ henger csak úgy kallódik nálad, vagy konkrét célod van vele?
Én ugyanis váltanák vissza nicasilos cuccra, ha neked nem mindenáron van rá szükséged, érdekelhetne. (emberi áron persze)
A gázkar, és az elosztó közötti bowden újra lett cserélve, így azzal nem lehet gond. Illetve a csere előtt könnyen járt a gázkar. Mindegy akkor a hiba valahol mégiscsak itt lesz.
Külföldi fórumokon azt javasolják, hogy rövidítsem meg a rugót, de ettől ódzkodom, mert mégsem kellene azt, ami jó egyből feldarabolni.
Nekem ugyan ienem van és nekem semmi gondom vele! Esetleg bowdenek rendben vannak? Kábelosztó? Egyébként egy kis kenőanyag sohasem árt, persze ha már vmi ki van szálasodva akkor nemérdemes...
Na túrtam otthon egy RGV 250 boxot, nem igazán fittel bele, majd faragni kell, viszont rendeltem egy pipercross légyszűrő szivacsot Aztán majd meglátjuk Igyekszek sok sok képet csinálni
Másikat (jelenlegi) nagyon precízen, igényesen megcsinálták, és az egyik henger soha nem ment 700km-nél többet egy dugattyúval.
No, most ebből mit szűrjek le?