Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt két perselyezett motorom. Egyiket nagyon gagyin csinálták meg, soha semmi gond nem volt vele.
Másikat (jelenlegi) nagyon precízen, igényesen megcsinálták, és az egyik henger soha nem ment 700km-nél többet egy dugattyúval.
No, most ebből mit szűrjek le?
Ezt mondják a perselyezésre is
Nem jó a cseh leválik lyukacsos ezen már túlvagyunk :)
Annyiban merül ki a dolog, hogy nem Olaszba, vagy Angliába kell kijuttatni, hanem Csehben csinálják.
A szerelő, akinél a Gixxerem van, legtöbbet terepmotorokat javít, és nagy kettőté bolond, ő már jó pár hegert csináltatott itt, panasz nem volt rájuk még eddig.
Nagyon olcsó,biztos jó?
Akkor marad a b verzió. Nemrég kitudtam egy lehetőséget, ahol 30 környékén újra nicasiloznak egy hengert.
Mikor olyan jó két éve nekem először szükség lett volna ilyenre, csak 50 ezres ajánlatok jöttek mindenhonnan.
Bááár... Még így is jobban jöttem volna ki, mint a két elb@szott szezon 5-6 hengerfalra nyalt dugattyújával.
(érdekesképp mindig csak a felső hengerben)
Nem szeretnék megválni tőle
Előbb- utóbb ,lesz párja :)
Drága uram! Az a JÓ henger csak úgy kallódik nálad, vagy konkrét célod van vele?
Én ugyanis váltanák vissza nicasilos cuccra, ha neked nem mindenáron van rá szükséged, érdekelhetne. (emberi áron persze)
Most vették meg az orrom elől ,de henger kell hozzá azt hiszem az meg csak nekem van :) jó :)
Szia, nem. Nem szarvason vettem, hanem Matészalkán 2010-ben.
Helló
Te vetted meg az RS-t Szarvason?
Szia, a hengert ha még megvan mennyiért adod?
Hali! 12.000. Azt hiszem hat fokozatú!
Helló
Kormánytelót mennyiért adod? jakabracing@gmail.com
Hali srácok! Valakinek? 160/60 most vettem csak eladtam a mocit.
Szia,
GSX-R 1000 K3-K4, mert ennek van a legozelebb az offset-je az RS-hez, meg ez volt olcson :)
Az új első futómű installálásával kapcsolatban milyen tapasztalataid vannak.

Milyen típust(szemre Gsxr-nek tűnik) és évjáratot választottál? és miért pont ezt?

Előre is kösz.
A gázkar, és az elosztó közötti bowden újra lett cserélve, így azzal nem lehet gond. Illetve a csere előtt könnyen járt a gázkar. Mindegy akkor a hiba valahol mégiscsak itt lesz.

Külföldi fórumokon azt javasolják, hogy rövidítsem meg a rugót, de ettől ódzkodom, mert mégsem kellene azt, ami jó egyből feldarabolni.

Köszönöm a válaszod
Nekem ugyan ienem van és nekem semmi gondom vele! Esetleg bowdenek rendben vannak? Kábelosztó? Egyébként egy kis kenőanyag sohasem árt, persze ha már vmi ki van szálasodva akkor nemérdemes...
Sziasztok,

Egy domino1333-as gázkart szeretnék felszerelni, de így elsőre is soknak tűnik a működtetéshez szükséges erő a megnövelt átmérő végett.

Van valami tapasztalatotok, hogy miként lehetne ezt csökkenteni?

Előre is kösz.

Üdv.
Na túrtam otthon egy RGV 250 boxot, nem igazán fittel bele, majd faragni kell, viszont rendeltem egy pipercross légyszűrő szivacsot Aztán majd meglátjuk Igyekszek sok sok képet csinálni
Így van ezért mondtam ,bár neked a nagy karbi miatt nagy erdő is lesz :)
Egyébként azt használja de átalakítattja :)
Akkor keresnék eladó gyári légszűrődobozt :)
Az RGV 250 Tuning manual is használ gyári dobozt,én utálom a direkt szűrőt de te tudod