Szerintem is nagy faszság a 160as henger...Csak túrázgatni jó meg városba jó nyomatékos de felül semmi egetrengető...Bár akinek nyomaték jön be annak tökéletes.
A te mocidban mivan hogy 38 le-s ?
Először is, a muszáj az ugye nem elipszilon:)
Másodszor,meg nem g"cizés, de nagyon jó kis modellező progik vannak arra, hogy egy 200 kg-os átlagos menetellenállású tárgy,(motor+pilóta) 30 pacalt előidéző forgatónyomatékkal mekkora sebességre gyorsítható. Egyéb motoros topikokon is repkednek olyan számok amiken jókat lehet vidulni (pl.: kis cbr a maga tizenvalahány lóerejével 130 felett:)
Az, hogy egy motor órája mennyit mutat, az más káposzta, de ezt neked felesleges magyarázni, tudod te ezt jól. NA ,mindegy, higyjen mindenki amit akar, nekem nem fáj, a muszáj miatt meg nem megsértődni, humorféle.:)
igazából nem tudom kihasználni mert itt ladányban fasszopó emberek vannak akiknek csak a gikszer 1000 a motor én meg olyanokkal nem fogok motorozni egyedül meg nem szeretek és hawerral tavasszal venni akarunk endúrót, és megyünk tökön-paszújon keresztül. De fájó szívvel válok meg tőle az az igazság.
tényleg bocs,de ezt muszály:
Tuning fogalma körvonalakban: A motor teljesítmény növelése a hengerürtartalom változtatása nélkül.
A másik,hogy egy Rs 125 nem fog 15ezret forogni egy gyujtástól,vagy ha fog is véletlen,nem erőből.a motor használhato fordulatszám tartományát legnagyobb részben a motor vezérlése határozza meg,az egy másik kérdés hogy bizonyos szint felett elengedhetetlen a gyújtás állítás/csere.
A másik meg,hogy egy jó 125ös is mehet 160 felett,hiába nincs 30lóerő,mert a végsebesség és lóerő közt nincs ilyen konkrét kapcsolat.csak annyit lehet tudni ha egy adott motor erősebb mint elötte akkor többel tud menni:D
A polini hengerhez meg annyit,hogy érzetre télleg jó,mert nyomatékosabb vele a motor,használhatóbb picit,de nem forog többet,így nem lesz gyorsabb a motor ha nem cserélsz áttételt.
Ez nem mind neked Szól Fuckyrs,csak nemakartam 28millió hozzászolást irni
Polini csak erőben nyujt többet de végsebességbe nem Nekem is van eladó, szerintem fasza kis henger egy jó kipuffal karbival meg hozzáállitással nagyon fasszántos és tuningolás szempontjából is nagyon jo alap csak csak kicsit megkell öket etetni hogy ne ragadjon meg de ha nagyobb végsebességet akarsz a gyujtást kell megcsinálni hogy többet pörögjön a motor meg egy egy gyűrűs dugó minimum
Imádom ezt a fórumot .. .. ..
Most kötekedjetek ilyen hülyeságeken..............hüjeségeken . .
azt hogy higyjen nem így kel írni. csak azért írom mert te is szóltál valakinek :
higgyen így kell..
A te mocidban mivan hogy 38 le-s ?
az én moccom 125ös és mégis van 37-38 Le
Másodszor,meg nem g"cizés, de nagyon jó kis modellező progik vannak arra, hogy egy 200 kg-os átlagos menetellenállású tárgy,(motor+pilóta) 30 pacalt előidéző forgatónyomatékkal mekkora sebességre gyorsítható. Egyéb motoros topikokon is repkednek olyan számok amiken jókat lehet vidulni (pl.: kis cbr a maga tizenvalahány lóerejével 130 felett:)
Az, hogy egy motor órája mennyit mutat, az más káposzta, de ezt neked felesleges magyarázni, tudod te ezt jól. NA ,mindegy, higyjen mindenki amit akar, nekem nem fáj, a muszáj miatt meg nem megsértődni, humorféle.:)
képen nem látható de új gumi és kormánysúly!
Tuning fogalma körvonalakban: A motor teljesítmény növelése a hengerürtartalom változtatása nélkül.
A másik,hogy egy Rs 125 nem fog 15ezret forogni egy gyujtástól,vagy ha fog is véletlen,nem erőből.a motor használhato fordulatszám tartományát legnagyobb részben a motor vezérlése határozza meg,az egy másik kérdés hogy bizonyos szint felett elengedhetetlen a gyújtás állítás/csere.
A másik meg,hogy egy jó 125ös is mehet 160 felett,hiába nincs 30lóerő,mert a végsebesség és lóerő közt nincs ilyen konkrét kapcsolat.csak annyit lehet tudni ha egy adott motor erősebb mint elötte akkor többel tud menni:D
A polini hengerhez meg annyit,hogy érzetre télleg jó,mert nyomatékosabb vele a motor,használhatóbb picit,de nem forog többet,így nem lesz gyorsabb a motor ha nem cserélsz áttételt.
Ez nem mind neked Szól Fuckyrs,csak nemakartam 28millió hozzászolást irni