Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem lényeg...ennyi pénzért hozzuk el. ráérek én itthon szerelgetni:)
nekem ugyaniyen 95ös van... nincs benne semmiyen fojtás 9 felett:) miyen hüyeség:)
egyik hétvégén kecsón voltam,s akkor már meg is néztem...a moci kívülről a korához képest nagyon egyben van,tényleg,telók tiszták,lánc kicsit meg van nyúlva,fogaSKERek viszonylag jók, fékek jók,szépen indult ,
DE, a moci alul viszonylag szépen megy ,de ahogy növexik a fordulat a moci ereje úgy csökken...power felett nem megy , 9ezernél elfogy az erő,power van bene,azt mondta,mikor megvette dugót cserélt benne és akkor is így ment(gondoltam ,mielőtt mondta,hogy mivel 9ezer km óta egy dugó,,talán elkokszolódott a power nyelv..,de ezekután...) egy 95ös mociban fojtás?nem tudom ,sok a ha...nem vagyok szaki,szóval számomra necces
Lovacska,
köszönöm kérdésed, sajna semmi sem változott ,nincs jelenleg pénzügyi keret a javításra.
Mostanában sajnos 4kerekű fosokban kell ülnöm, és a melegben nyomnom a gázt. Pedig én úgy szeretnék fagyoskodni a mocin :( :(
de még mennyire:D megyünk megnézni ha megvan még:)
jaja ez elég gáz szerintem is hogy senki nem tartja be a szabályzatott
én is az elején megpróbáltam még szériával menni, de hamar rájöttem hogy így nincs értelme. ezért szerelkeztem fel én is.
Én egyébként 8. lettem fater meg 5. a 125 sportban
szerintem az ár keltette fel Ata figyelmét
Hello Tyt
Na megjavult a paripa?
Hello!
2002-es RS 125-höz mekkora adapter kell a kormány nyak emelőhöz?
értem, ha mégis aktuális csiripelj, meg még úgyis meg fogom később kérdezni párszor!

Rsata!
mit kell nézni ezen?
Nekem kéne,csakhát a megbeszélt időpont ellenére sem lett kész a motor,szal hülyeséget nem akarok,konkrétat,pedig nem tudok mondani.
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=82233
a meg ugye azért van ez a tankszivacs,hogy a tankban kevés levegő legyen így a benzin nehezebben robban be. Úgyvolt hogy idén már szigorúbban veszik a kérdést aztán nemlett belőle semmi.Amugy nemtudod ki bélel tankot?
Bence91, na mivan, kell az elektronika v sem? ez kihagyhatatlan üzleti ajánlat, adok mellé még valamit :))
a két membrán közt gyárilag nincs különbség,én nem szoktam sajna a gumicsonkot méregetni,a 34es karbié talán 40milis,nemtudom,nekem most sajnos csak pici van.
tudtommal semmi
A gyertyával vigyázz! Csak gyárilag előirt hőértékűt tegyél bele mert nagy galibát tud csinálni...(dugód bánja)
Csao.Ide is beírok mert máshol most senkise válaszol
10 es égésszintű gyertyát akartam vagy 9eset,de nemvolt ezért elhoztam egy 8as NGK-t.2t 125ös gyorsasági gilerába jó azis nem?Kis fordulaton szépen megy vele(ideiglenesen cz 125ből volt benne a gyertya)Nagyfordulaton meg nemtom hogy pörög vele,mert nemakartam hidegen...De 2 hét,készlesz a fékhnegerem és letesztelem alaposan
Na szal jó az a 8as égésszint?
jaah értem köszi
jaja tankba fullig kell lennie tanszivacsnak ami nembaj mert nem lötykölődik a benzin szal vmennyire megfogja azt meg nemfoglal nagy térfogatot meg elvileg ha bukik a motor akkor nem ömlik ki belőle annyira...de 20-30rongy egy tankba ez a dolog....
jah és gépátvételen kinyittatják a tankot és megnyomkodják és ha besüllyed akkor jöhetsz vissza...ott nem szaroznak...
tankszivacs?
jaja Mkk ra... 125 be tavaly 13an voltak asszem idén 22pontszerző ami azért sztem nemrosz...

Alpok Adrián bazz nincsmese! legkisebb baszásra is kizárnak a faszba...sztender nincs felkötve vagy leszedve akkor kizárnak, tankszivacs nincs nemveszik át a gépátvételen a motort meg egyéb finomságok ami miatt nemadnak a motorodra matricát hogy OK...
Itt is ezt kéne bevezetni...hamár nem éreznek ennyit az emberek hogy fair play gyözzön a jobb...
Mitogeri!
RS 125-höz van 40-es átmérőjű szívócsonk?
Ja és a 28-as és a 34-es karbi membránja között mi a különbség?
ezt a Br-org oldalán az MKK-ra írták ugytudom.
Amúgy érdekességként hadd csapjam már ide,idén 13pontszerző volt ssp400 kategóriában,ami az elmult évekhez képest marhajó,jólenne ha bövülne a mezőny,ez egy nagyon fasza csapat..
Kurvajó verseny volt leszámítva mennyire szarul mentem...de enyni volt bennem most meg a motorba is...évvégi dobogó semmiképp nemjött volna össze aztán pontszerzés fontosabb volt hogy a 4. meglegyen...
Más: Br org honlapján olvastam a következőt:"Egy ilyen sikertelen versenysorozat végén az ember elgondolkozhat: miközben a Világversenyeken ott vannak fiaink, és helyt állnak, itthon miért nem érdekel senkit az élversenyzőink közül a részvétel egy itthoni versenysorozaton.
Igen sokan hiányoztak. Szerintem itt lett volna a helye többek között Kispataki Viktornak, Németh Balázsnak, Rizmayer Gábornak, Magda Attilának és öccsének, Varga Gergőnek, Tolnainak, Pirisinek és még vagy 10 élversenyzőnek. Hol voltak?
Ekkora érdeklődés hiányt látva biztos vagyok abban, hogy jövőre már ez a versenysorozat sem fog tovább élni."

Namost ilyen szabályzattal, odafigyeléssel ami pl a mostani 7végén is volt ez azért elég siralmas...
kezdjük ott hogy Dunlop Trophy közúti 125re vanmeghirdetve a sorozat és agyonreszelt motorokkal is indulhatnak max annyi hogy nem értékelik őket aprilia kupába...
A gépátvételes fazon meg olyan hülye mint a nagyágyú kb...állandóan a kibaszott rajtszámba tud belekötni hogy vegyél tőle rajtszámot... de az hogy a kurva motorokat megnézné hogy jó vagy nem az semmi...fogalma nincs hogy mi van leirva aszabályzatba stbstb....
Nemtudom milesz még jövöre...de ilyen hozzáállás ami most volt ez azért elég siralmas!