Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi van itt ?
Pffffffffffffffffffffffffffff

Ez kész

volt polini is, bármennyire is hihetetlen
hát nekem meg volt , és biztos akkor nem csak úgy rá volt írva valami, cseréltem benne dugót szóval pontosan tudom mi volt benne, sőt itt is van az asztalomon egy bele való dugó
Malossi csinált Cagivára(Mito,Frecchia stb).de már rég leálltak a gyártással.
a 150 es a pörgős a 160 as a nyomatékos (eztis csak mondták )
Mégegyszer kössz zsóti
ha ezzel felhergeltelek akko bocsesz
en ugy tudtam hogy van 150es ami noveli a fordulatot es van meg 160 es 198as de 180ast meg nem halottam
Barátom figyi én azt tudom amit mondtak miről olvastam én nem mondtam egy szóval sem hogy tuningmester vagyok de szeretek utánanézni és még csak tacskó vagyok a témá ban mer ezeket is úgy kérdeztem egy üzletes csávótól aki ezzel foglalkozik én nem vagyok szerelő vagy ilyenek. Te biztosan nem egyszer csináltál ilyet .........tisztellek érte
csak minél többet akarok tudni ezekről a gépekről mer akármit is olvashatok vagy akármit mondhatok ezeket gyakorlatnan szerintem csinálni se fogom ........
azér témázok az össze s125 ös oldalon
De amúgy kössz
tényleg nem pörgős de nem rosz, elég nyomatékos, nekem azért tetszett
hát te tudod, nekem volt 180as is
ebben igazad van csakhogy ezt hugom is tudja aki leszarja a motorokat
160as nyomatékos nem pörgős annyira (szart sem ér)
Nah figyelj barátom ez már kezd unalmas lenni mindenki látja hogy teljesen fogalmatlan vagy a témában,semmi konkrét dolgot nem írtál le csak egy csomó hülyeséget összehordtál,amit itt-ott halottál és így próbálsz vetíteni.De ez egy idő után idegesítő tud lenni.Had kérdezzek már egy pár egyszerű alap dolgot,amit ha tényleg akkor tuning mester vagy a kisujjadból kell kirázni.Hány századra illesztenél egy Asso Werke és egy Vertex dugót?Makkora préstávot alkalmaznál egy komolyabb tuning esteén?hogyan módosítanád a gyári hengerfejet hogy az égés ideális legyen?mekkora membrán lapokat alkamaznál?hány fokra állítanád a felömlőket és a kiömlőt?Szerintem ennyi pont elég.Tegyük fel hogy Aprilia Rs125-ről van szó de lehet MIto NSR vagy akármilyen 2T gép.
elmagyaráznád nekünk mi haszna van a power szelepnek?
na jó, megpróbálrak rávezetni arra hogy utánna kellene nézned ennek, na most ha a rövidebb szelelep nyit 75% és te bele raksz egy hoszabb szelepet, akkor amellett hogy bele fog érni a dugóba, amellett hiába nyitod 100% ra ki ugyanannyit fog csak nyitni , mivel hoszebb... na mind1, szerintem google val rékereshetnél a müködésére hogy értsd miről van szó...
nem vagy tisztába a powerszelep szerepével és müködési elvével se ahogy látom
am ha 1 icipicit is értenél a motorokhoz ak nem irtál volna ekkora oltári nagy baromságokat
Powerek is tényleg több méretbe is vannak mer a haver NSR jébe a power jóval nagyobb mint az enyémbe,meghogy mikor nyisson 7,8illetve 9000 es fordulaton vagy hogy mennyire nyisson (75 % -ra nyitnak a gyárik)és vannak olyanok is amelyeket lehet úgy hogy mondjuk 7 nél 70 %ra és 10-11 nél 100%ra nyisson (nemtom hogy mi a speciális neve de ezek a 2 állású powerek)GP be fogalmam nincs milyen powerek vannak
en tudom en todom rezgesre nyit ki
Zsóti a gp-s dolgok kifejthetnéd,arra kíváncsi lennék,lehet hülyeség,de a kitámasztásra gondolsz? ha hülyeség,akkor nem írtam semmit:D:D
egy nyár alatt megtanulod kezelni a hegesztőt, vagy felrobbantod magad
hát barátom a 160as polini nem 125ös itt kezdődik a dolog, másrészről rá kéne keresned a power szelep müködésére... és a 160as polinit nem igazán használja senki aki tuningolni akar, keress rá hogy miért...
akkor ahhoz meg lóvé:D de majd ami késik nem múlik
ezt csak úgy általánosan mondtam de akko is ha utánanéztek vagy ha elmentek egy jobb motros üzletbe ott mindenre kaptok választ