Hallod mindenhova írod hogy rengeteg féle power van gondolom akkor biztosan tudod hogy hogyan működik,mikor van jelentősége és hogy a GP-ben hogy is oldották ezt meg?
Olvastam NSR Topicban,hogy neked a tuning kézikönyv a biblia!Pontosan mi ennek a könyvnek a címe?Csak úgy érdeklődés képpen hogy hol lehet ilyen dolgokat olvasni?
csávónak volt tuningja 2 t s 125 höz de abba minden volt szinte képekkel kipufok hengerek
160 as polini ,150 es magasfordulatú........
37 es ,40 es karbeszok...............
powerek(abból is millió van)
meg kipufok de a gyerek értett hozzá ővele kerestem ki ezeket NSR hez is:P
Srácok ezt a hozzászólást az NSR-topicban mutatta Atta majd beszartam mire végig olvastam.Nem fogok nevet írni hogy kiírta mert ez szerintem így korrekt.
"Barátom a az NSR eknek a váltóba 1 esbe 2 esbe kisebb a fogaskerekük ,tehát NSR ből jobb 100 as sprintet lehetne kihozni mint az RS -ből,de gyári NSR el ne álj ki egy RS ellen mer csöppet lealáz, de ha kiveszel belle minden fulytást kiveszed a korlátot(14 000 ig pörög) gianelli kipuf 34-es kahein sport karbesz 150 es re megcsinállod +titándugattyú ja meg a dugattyúra még plusz sport gyűrű (16 000 et pörög de csak ha teszel bele racing drag powert ami 2 állású állítható power)meg ilyen apróságok hogy sportgyertya ,sport levegő filter nos ottvagy hogy mehecc gyórsulni mer a vége 190 körül lesz és az apriliából nem tudnál kihozni ilyen 100 as sprintet.
Jah még annyit a gyári folytott NSR megy 140 et folytások nélkül 160 at még a cbr is megy 110 szóval erről ennyit!"
Kommentet nem is fűznék hozná,szerintem magáért beszél.
160 as polini ,150 es magasfordulatú........
37 es ,40 es karbeszok...............
powerek(abból is millió van)
meg kipufok de a gyerek értett hozzá ővele kerestem ki ezeket NSR hez is:P
"Barátom a az NSR eknek a váltóba 1 esbe 2 esbe kisebb a fogaskerekük ,tehát NSR ből jobb 100 as sprintet lehetne kihozni mint az RS -ből,de gyári NSR el ne álj ki egy RS ellen mer csöppet lealáz, de ha kiveszel belle minden fulytást kiveszed a korlátot(14 000 ig pörög) gianelli kipuf 34-es kahein sport karbesz 150 es re megcsinállod +titándugattyú ja meg a dugattyúra még plusz sport gyűrű (16 000 et pörög de csak ha teszel bele racing drag powert ami 2 állású állítható power)meg ilyen apróságok hogy sportgyertya ,sport levegő filter nos ottvagy hogy mehecc gyórsulni mer a vége 190 körül lesz és az apriliából nem tudnál kihozni ilyen 100 as sprintet.
Jah még annyit a gyári folytott NSR megy 140 et folytások nélkül 160 at még a cbr is megy 110 szóval erről ennyit!"
Kommentet nem is fűznék hozná,szerintem magáért beszél.
főleg ha van időd rá