Ajajaj ennek már a fele sem tréfa vegyek vissza a nagys arcomból oké főnök én kérek elnézést jah meg még az én kurva anyámat is. Nah takarodj már,ne röhögtess már hallod mindenki itt röhög rajtad MSN-en. .De majd fogod még kapni szerintem ha a nálam aktívabb fórumozók megjelennek!
nagyon sokan mondják h tönkremegy a motor mert a túl sok benyó túl nagy robbanást okoz a dugattyúban és szetcseszi. Nem értek nagyon az ilyenekhez ezért kérem tanácsotok .
ZsóóótiRS nem tudom mire van ekkora arcod és nem tudom mi bajod azzal ha én azt mondom h k5-ös mikor sokkal gyorsabb és rövidebb mintha kiírnám h 2005-ös . úgy kurvagyorsan vegyél vissza a nagy arcodból.
Előre is köszi rEaDy
Am még a kérdesemra mindíg nem adtatok választ .
jah de hogy tudd ez tényleg kurvára nem márka függő gondolom hallottál a gilera SP01-ről és SP02-ről,ha nem akkor szerintem mennyél vissza feszíteni a parkolóba.
hülyegyerek van fogalmad róla mit takar az hogy SP? jártál már AlpokAdria futamon?Vagy olvastál már róla,hogy milyen kategóriák vannak? olaszoknál 92-óta használják Apriliánál,amugy csak hogy tud SP=Sport Production, ami elég egyértelmű minden hülyegyerek tudja mit jelent, és ha egy cseppet beszélsz angolul akkor nem okoz problémát megérteni mit jelent.... addig tényleg ne kötekedj míg nincs tárgyi tudásod róla.
Csak hogy legyen egy kis fogalmad a Témáról!Még az AF1-es időkben (90-es évek eleje) a Futura után kihozták AZ AF1 SportPro-t ami külsőleg csak fényezésben tért el a Futuráktól(sárga,piros,fekete,fefér szinkombináció),Ami tulajdonképpen "csak" a hengerében és beállításokban különbözött a többi AF1-től (220L jelzésű henger)Ezekkel a képekkel nyomták annón az olasz SP kupában(Chalenge melett,amiben ugye a széria gépek mentek).Később mikor megjelet az RS125 ebből is gyártoittak SP változatot melynek mind a futóműve kölönbözött a sima szériától(állítható telók), a henger ugye ezen is 220L volt és berugókarral adták ki őket. (mind a trapézlámpás mind a húzott lámpás (95-98) változatból készült SP is. Később kétféle hengerrel adták ki az RS-eket az egyik a 220H amit módosítható és így ugyanazt sőtt még többet ki lehet belple hozni mint a 220L hengerből.Így nagyon nagy vonalakban ennyi remélem sikerül felfogni azt meg nem fogom neked magyarázni hogy pontosan mi is van a motorba mert nemhiszem hogy el kéne neked számolnom vele, mert közöd egyáltalán nincs hozzá.de szerintem mennyél yamaházzál
reszelt RS és K5ös gixxer lapokból készült motor 260 a vége.
Előre is köszi rEaDy
Am még a kérdesemra mindíg nem adtatok választ .
Csak hogy legyen egy kis fogalmad a Témáról!Még az AF1-es időkben (90-es évek eleje) a Futura után kihozták AZ AF1 SportPro-t ami külsőleg csak fényezésben tért el a Futuráktól(sárga,piros,fekete,fefér szinkombináció),Ami tulajdonképpen "csak" a hengerében és beállításokban különbözött a többi AF1-től (220L jelzésű henger)Ezekkel a képekkel nyomták annón az olasz SP kupában(Chalenge melett,amiben ugye a széria gépek mentek).Később mikor megjelet az RS125 ebből is gyártoittak SP változatot melynek mind a futóműve kölönbözött a sima szériától(állítható telók), a henger ugye ezen is 220L volt és berugókarral adták ki őket. (mind a trapézlámpás mind a húzott lámpás (95-98) változatból készült SP is. Később kétféle hengerrel adták ki az RS-eket az egyik a 220H amit módosítható és így ugyanazt sőtt még többet ki lehet belple hozni mint a 220L hengerből.Így nagyon nagy vonalakban ennyi remélem sikerül felfogni azt meg nem fogom neked magyarázni hogy pontosan mi is van a motorba mert nemhiszem hogy el kéne neked számolnom vele, mert közöd egyáltalán nincs hozzá.de szerintem mennyél yamaházzál
R1SP ezt is a japánok használják!