Köszi a választ. Azt hittem ez egy íratlan szabály, hogy a stift vonala nem érhet ablakot. De nagyot tévedtem. És úgy látszik nem én vagyok az egyetlen aki úgy hitte. Elején furcsállottam is nagyon. Aztán rákerestem egy gyűrűs képekre és lám ott is van olyan stift ami merőleges a csapra. Megint tanultam valamit.
Az boost átömlő/felömlő ablak, nem beömlő. Van ilyen, tök természetes, nincs ezzel semmi gond, mert nem a terhelt oldalon van a stiftelése, igy nem szorítja rá a henger falához a dugót a főtengely.
A felső élét nem piszkálja, mert magas a fellövési szöge, de attól még lehet finomitani tűreszelővel, az alsót én szoktam jobban letörni, mint gáyrilag van, de aki semmit sem csinál vele, annak is elmegy vígan.
Sziasztok! Szereztem egy nikaszilos hengert dugattyúval. A dugó egy gyűrűs Asso Werke. Az lenne a kérdésem létezik az, hogy a gyűrű hasíték a beömlő ablakon át vezet. nem akad meg de mégis ott megy el. Neten néztem több egy gyűrűs Asso-w dugót és ott is láttam, hogy a kipunyílással szemben van gyűrű illesztő szege.
Rá megy a henger, erőben talán jobb is, ha jól tudom bár ez nem fix, jobb az öblítése a 122-esnek mert az már kiforottabb változat.
Átalakítás kell, a 123-nak nem pontosan ott van 2 hengerfogató tőcsavarja mint a 122-esnek, úgy szokták megoldani hogy a 122-esnek a henger alsó fogatásánál kireszelik teljesen és úgy húzzák rá a csavarokat, biztosítékként néha rátesznek egy hajtott vas/aluminium lapot hogy ne tudjon mozogni a fogatásnál.
Udv adott egy rotax123-as blokk amin 122es henger van (szepen uzemel) kerdezem ez befolyasol valamit illetve milyen atalakitasok szuksegesek ehez vagy egy az egybe ra mehetett a henger? Eroben ugyan az ? (Gilardoni 1es segedkipus)
Apropó, eladó 39fokos használt, de használható hátsó lánctányér, a felniben lévő fém résszel és hibátlan gumipogácsával + 2005-ös gömb RS hez teljes matricaszett! ha valakit érdekelne a dolog..
VHSB34 karbi Vforce3 membránnal, csonkkal mennyi ?
Kiragasztva mit takar?