Te tudod, de a subertűvel elszegényitetted a közepét, amennyire csak lehetett. Ha ez volt a cél, akkor oké, én csak szóltam, mert kevesellésre emlékszem.
meg oldódott a magas alapjárat a gázbowden nem ugrott vissza a helyére normálisan de most már megoldottam most szépen egyenletesen jár a motor tegnap este benn voltam egy szerelő ismerősnél ott meg mérték a főfuvoka mérettet 140 es volt föl lett most dörzsárazva 145 re.a subertetün a pöcköt fölraktam a legtetejére 60 as alapjárati fuvoka van benne 60 as a powerjet is meg volt az első köröm is a motorral itt a környéken eddig nem tapasztaltam problémát járatást szerintem elkezdem ezzel a setupal. kösszi az eddigi tippeket /tanácsokat még valami tipp esetleg?
Tegyél bele 80as alapjáratit akkor. Nekünk 85 van versenyre, és teljesen el van zárva a súber, hogy levegőt semmit se kapjon, illetve halvány keveset, amit csak azért, hogy könnyebben felvegye a gázt alapról. Ezzel a kombóval is pöfög vagy 5-6ot mielőtt leállna, szóval tessen min 15-el nagyobb alapjáratit beletenni! ;)
Főből és meghatározásából Sharkoon77-re hallgass: fúvókakaliber, általában 5ösével van számozva van ilyesmi, szervizekben megmérik biztosan. Powerjetből vegyél szerintem vissza vagy 20-25öt, és annyival többet adj a főhöz, hogy kompenzáld.
Alapjárati levegőcsavarod, ha a karbi hengerfelőli részén van, akkor benzin mennyiséget állít, ha a légtorokhoz van közelebb, akkor pedig levegőt: ha tökig be van tekerve, akkor el van zárva az az anyag, amit szabályoz. Ha benzint szabályoz, akkor furcsa eset, hogy felpörög tőle, brutálisan kevesellhet, inkább a másikra tippelek, hogy levegőt állít a tünetekből. De nézd meg kérlek ezt, de még jobb, ha fotót csinálsz róla, ilyen karbival még nincs tapasztalatom, de ugyanugy kell beállítani az összeset...
igazadvan tényleg össze kevertem ezzel a powerjet fuvokával ki szedtem a főfuvókát de sajnos ezen sincsen szám egyedül a powerjeten van szám 55 ős volt benne most 60 as van az alapjárati pedig 60 as ha jol latom most akkor a főfuvoka méretét hogyan határozzam meg? :D
De találkoztam már pár RX el azok is olyanok voltak h hirtelen gázra kicsit fullad de nem ugy kell elképzelni mint a simsont mikor eldugul a fuvóka
csak igy nem harap egyből
gyertya sötét barna , dugo vadi új 250km ment. full blokk generál volt azért állt meg mert keveset kapott és megolvadt anno 115 fuvókával.
amugy 6l-7l eszik 100 on szal nem hiszem h sokat kaphat.
Üdv
lenne egy kérdésem , hogy nektek is olyan a gép ha alapjáraton kap egy hirtelen gázt akkor kicsit lehörög? ha mondjuk 2-3 e jár a motor akkor nincs ilyen probléma . Ha alapjáraton kicsit oda huzom a szívatót akkor nem torpan meg de akkor mondjuk 1 picit magasabb is az alapjárat.
Keveset kaphat? (rotax 123 , 28 as karbi 140 es fúvi )
(ha ilyen laza 6-7 e megyek vele akkor azért kicsit bezabál érezni mikor nyit power h darál picit) szóval nem tudom h miért lehet lehet alapból ilyen hogy hirtelen kap sok levegőt?
Igazából nem létezik olyan, hogy 60as fő kelljen bele neked, 28asba szokott kelleni 120-140között általában, neked olyan 140-160közötti kellene kb.
Szóval szedd szét azt a karbit, és nézd meg, hogy milyen fúvóka van a közepén, aztán tudunk pontosabbat. Szerintem a 60környéki már nagy különbség, 15-40között szoktam hallani a legtöbb powerest. Karburálásnál én ledugóznám, és csak eggyel állítanám be, aztán az emlitett 15-40 közöttit választanék kipróbálás útján, és amennyi megy a powerjetnek, annyival kevesebbet tennék a főnek.
megvolt az első beinditás az új dugóval és kipuffal 60 as főfuvoka van benn a 34 es dellortomba most és olyan problémám lenne hogy magasnak tünik az alapjárat a levegő csavar kb tökig be van csavarva ha kicsavarom magasabb lesz az alapjáraton se tudok már álítani.A subertűn kéne álitanom esetleg? valami ötlet?
Régen nemtudom mi volt benne úgy csúszott ezért vettem uj lamellákat és összeraktam 10w30-al eggy ideig nem csúszott de ujra elkezdte csúsztatni utánna szerelgettem cseréltem kiemelőkart akkor raktam össze 10w40-nel de hol csúszott hol nem voltmikor 6.-dikba is csúszott mikor rányitott a póver valamikor meg végig lehetett pakolni neki csúszàs nélkül
Főből és meghatározásából Sharkoon77-re hallgass: fúvókakaliber, általában 5ösével van számozva van ilyesmi, szervizekben megmérik biztosan. Powerjetből vegyél szerintem vissza vagy 20-25öt, és annyival többet adj a főhöz, hogy kompenzáld.
Alapjárati levegőcsavarod, ha a karbi hengerfelőli részén van, akkor benzin mennyiséget állít, ha a légtorokhoz van közelebb, akkor pedig levegőt: ha tökig be van tekerve, akkor el van zárva az az anyag, amit szabályoz. Ha benzint szabályoz, akkor furcsa eset, hogy felpörög tőle, brutálisan kevesellhet, inkább a másikra tippelek, hogy levegőt állít a tünetekből. De nézd meg kérlek ezt, de még jobb, ha fotót csinálsz róla, ilyen karbival még nincs tapasztalatom, de ugyanugy kell beállítani az összeset...
csak igy nem harap egyből
amugy 6l-7l eszik 100 on szal nem hiszem h sokat kaphat.
lenne egy kérdésem , hogy nektek is olyan a gép ha alapjáraton kap egy hirtelen gázt akkor kicsit lehörög? ha mondjuk 2-3 e jár a motor akkor nincs ilyen probléma . Ha alapjáraton kicsit oda huzom a szívatót akkor nem torpan meg de akkor mondjuk 1 picit magasabb is az alapjárat.
Keveset kaphat? (rotax 123 , 28 as karbi 140 es fúvi )
(ha ilyen laza 6-7 e megyek vele akkor azért kicsit bezabál érezni mikor nyit power h darál picit) szóval nem tudom h miért lehet lehet alapból ilyen hogy hirtelen kap sok levegőt?
Szóval szedd szét azt a karbit, és nézd meg, hogy milyen fúvóka van a közepén, aztán tudunk pontosabbat. Szerintem a 60környéki már nagy különbség, 15-40között szoktam hallani a legtöbb powerest. Karburálásnál én ledugóznám, és csak eggyel állítanám be, aztán az emlitett 15-40 közöttit választanék kipróbálás útján, és amennyi megy a powerjetnek, annyival kevesebbet tennék a főnek.
Jó állapotú főtengelyt keresek rotax 123