Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet hülye kérdés de mi az a powerjet? :D
Ki kell hézagolni, feszíteni, hogy ne essen be a hengerbe a nyelv, és amikor behúz, akkor pont sikban legyen a csatornával.
Üdv.
Valaki találkozott már olyan problémával, hogy állandóan eltöri a powernyelvet az Rs? letöri mindig a povernyelv végét, amibe a bowdent akasztom. Ez mitől lehet?
Szvsz felesleges ilyenre kidobni 45-50 ezret..
Sziasztok!

Szerintetek V-Force reléből pontosan milyen típus jó a ROTAX 122-es blokkba? Az ebay-en 306 A-H típusról írnak; arra lennék kíváncsi, hogy esetleg rámegy-e valamilyen másik típus. Előre is köszi a választ!
Te a powerjetet nézted szeirntem, főfúvókát beletehetsz 15-el nagoybbat, de valszeg, csak 2,5-5el lesz másabb maximum.
na sikerült belőni 1,4 re a préstávot a másik kérdésem az lenne hogy most uj dugó lesz benne ugye és rá kerül egy sport rezó is.eddig a 34 es dellortokarbiba 55 ős főfúvóka volt mekkora főfúvókával kezdjem?
tudom ezt így nem lehet meg mondani pontosan melyik kell bele csak érdekelne hogy mekkóra főfuvókával haladjak lefelé ?
Gyári fejnél kicsi, 1,3ra merném betenni a gyárit, nem a préssebesség miatt, hanem a benzin kompressziótűrése miatt (100-assal próbáltuk 1,2nél szar volt).
Ha modolt, akkor kellene tudni, hogy mennyivel több a térfogata kisebb préshézaggal.

Félreértés ne essék: nem kicsi a gyárinak a térfogata, hanem amikor már fél mm-el lejjebb van, mint a gyári érték, akkor számottevően megugrik a sűrítési viszony. 0,5*3,1415*27*27= 1,145ccm
Javaslatom, hogy óvatosan ezzel, mert a magasabb kompresszió hiába jobb középen, megfogja a túlforgást, és ha közel van a teljesitménycsúcs, azt is visszafoghatja, melegedős is lehet emiatt.
Gyárival én 1,4et ajánlok.
1mm er a préstáv az utcai használatra kicsi vagy?
Mérd le, hogy mekkora a préshézagod, mérd le, hogy mennyivel van fölé/alányitva a felömlők alsó éle, aztán valami kompromisszumot kell kötni...
srácok az normális ha 2 hengertalptömitéssel van összerakva a motor? vagy 1 bőven elég lenne?
Most jott nyaron csak tesztvezetes volt. A motor most Polyak Lacinal van atnezesen mert ugye mindenki macaja volt ,az idomokat meg itthon matricazom. Szal iden csak simogatas lesz! :-D Majd jovore osszeszokunk!
:) ès nálad meddig bírja?
Aztan meg Sziegl Janihoz... mindenki macaja a kis kurva ! :-)
Èrdekes figura, mondta h szipi szupi hidjem el es ha megveszem utana lehet csak.. 350 volt a vège, utána kecsora kerult Tomasovszkihoz ha jol tudom.
Miert nm lehetett beinditani? Mennyiert arultak?
2014 agusztusba kèszült Nánási Zolinál, árulta a motort nem jött be neki, Dede Pisti csinálta neki kb 1x ment vele, meg akartam venni de mèg be se indíthattam, így el álltam a vásárlási szándèktól. Pedig nagyon tetszett.
Nofene :) A képről lehet többet tudni? :)
Ismeros a motorod.
Kb 1-1,5 órás műsor. Ebből ennek a 3/4-e rászánni magad, hogy maradandó "kárt" tegyél a fővázban :D
Hegeszthetsz rá valami kiálló szart, aztán ha gyárira akarod, akkor levágod és szintbe hozod/polirozod. Túl nagy az a váz ahhoz, hogy elhúzza szerintem. Vagy ragasztani is szoktak, de az fosch megoldás.
Fúrd ki, az a legmerevebb és legegyszerübb. Nehéz megszokni nagyon egyébként a csillapitást, városi forgalomba és utcai lassú tötyögős használatra, hungáriai szlalomra használhatatlan. Én csak azért teszek a sajátjaimra, mert közutat csak a karburálásuknál, és az első indítós teszteknél látnak. Ha járnék motorral utcán, akkor felejtős.
Nekem is kéne lengéscsillapító, de a vázat nem szívesen furkálnám... Más lehetőség nincs?
Nem, de a tèlen lesz rá időm ès felrakom.
Csináltál már ilyet RS-en?
Ki kell fúrni ügyelve arra, hogy hátul ne merevitésbe vagy varratba legyen furva, aztán hátul kontraanyával, vagy rögzitős rögziteni és kész.