Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legyen szerencséd! :)
Kicserélem ezt a szímeringet és meglássuk hogy változik-e valami, addig nem bontom tovább!
Sziasztok, csak nekiáltam szétszedni a gépet, kuplung felőli oldalt megbontottam és ez a kép fogadott, főtengelyszimering fordítva betéve és ráadásul ferdén is volt benne, szerintem itt szívhatott némi falslevegőt. Meg néztem gyújtás felőlit is be világitottam az jól van benne és jónak is tűnik. Képeken is látni hogy ferde.
Eladó 110/70 pirelli első gumi 2db 90% os állapotban! kérlek telefonon érdeklődj! 06 30 279 48 96
Szia! Privátban elérsz
Szia!

Holnap már küldik a csomagom rendeltem egyet:/
Mennyibe adod? Esetleg pot alkatresznek ha kellene
Szia! Nekem lenne egy komplett kuplungom 122- höz
Húzd rá a szivatót, mikor fennt marad a fordulat, ha le ejti egyből, akkor falsol. Amúgy én is a gyújtás felőli szimeringet mondom, most cseréltem az enyémben, ugyanezzel a tünettel
Itt 1 kis segítség a karbi beállításhoz. Ezek katalógus értékek, tehát éghajlat és motor tuningok függvényében változ6nak.
Semmi baj, csak nyugodtan, nekem raer.
De ha főtengelyszimering lenne akkor, nehezen indulna be, és nem lenne alapjárat, dallamosan járna, nem? Mert ezt csak menet közben csinálja, mármint motorozás közben hogy ahol behúzom a kuplungot 5e-6-7, mindegy és elengedem a gázkart tartja a fordulatot vagy ha megállok és 4e húzom be és úgy állok meg akkor ott tartja majd visszaejti és jár 2e-n. Gyertya új van benne még nem ad tiszta képet. 28-asba gyári fúvókaméretet tudnál mondani, vagy valaki tudna, arra gyanakszok hogy lehet nagy az alapjárati fuvóka.
De ha beinditom, pl: motorozás előtt, jár szivatóval, visszaveszem húzogatom neki akkor semmi, vissza ejti teljesen a fordulatot, nem tartja fent.
Ne haragudj, hogy eddig nem írtam vissza! Ha még meg lesz, kicsit később visszatérünk rá, egyelőre megpróbálom összerakni a blokkját.
Főtengelyszimering? Jobb oldali. Az enyém is kb ezeket produkálja, bár ez nem maradt 6ezres fordulaton, hanem alacsonyabban. Gyertya gondolom fehéres színű bár ehhez nem ártana meghajtani, és utána megnézni. Szóval az enyém emiatt van most darabokban.

Sajnos a rotax 122-nél már nem lehet megúszni a job oldali szimering cserét blokkszéthúzás nélkül. A 123-nál még megoldható volt.
Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni, nemrég került hozzám egy Aprilia rs125ccm -04 (gömbölyű) és olyat csinál hogy nagyon alacsony az alapjárat, alapjárat állitó teljesen betekerve, keverék állitó szintén, plussz még menet közben pl: megyek vele 6e- fordulaton és behuzom a kuplungot fentartja a fordulatszámot, nem esik vissza csak ha vissza ráengedem a kuplungot, és megálásnál is tartja 4e-fordulaton majd gondol egyet és vissza esik 2e-fordulatra. Mi lehet a baj? 28-as karbi van rajta. Valaki tudja a gyári fuvóka méreteket?
Segítsetek kérlek!
Üdv!

Valakinek van eladó komplett kuplungja?
Új lamellákat hol lehet viszonylag olcsón venni? (Rotax 122)
Helo tudnál adni egy telefon számot??
Hello! 120/60r17 elől elférne?
Szia! Ha érdekel tudok benne segiteni! Emailon írj rám ott a részleteket.
patvaros87@gmail.com

Üdv
Helló írj rám kovacst1em@citromail.hu
Sziasztok! Mèg új vagyok kösztetek egy kis segitsèget szeretnèk kèrni ! 123 rotax blokkba keresek használható főtengelyt! Esetleg tudna valaki ebben segiteni? Előre is köszönöm!
Sziasztok! Valakinek volt már olyan tapasztalata, hogy alapjáraton és egy bizonyos fordulattól jó az index. Alapjárat fölött vagy mikor nem húzom a gázt és olyan 3000 körül van akkor meg folyamatosan világít. Ha csak gyújtást teszem rá akkor meg jó.
122-es rotax blokkhoz főtengelyt és hengert dugóstól vagy nélküle keresek.
Helló. Pályaidom után érdeklődnék. gyula5@hotmail.com