Állítható, a behúzó elektromágnesnél ha jól emlékszem 10 es kulcsal, állítani úgy kell hogy szépen feszüljön a bowden, de még ne húzza ki a helyéről a nyelvet.
Középen nem sázmit 2üteműnél az, hogy 18ló 80ezernél, vagy 20, teteje számít. Szerintem annyira nem lehet elbaszni egy power nélkülit sem, csak a karburálással.
Köszi az infókat :)
Pár képet csináltam, a gondom az hogy nincs power nyelv, hanem valami homemade megoldással iktaták ki "ledugozták".. A gond ott lesz hogy nyelv helyén lég üres tér lesz, ami befolyásolja a kipufogó gáz áramlását. Pedig működik a power elektronika behuz meg minden, gondolom egyszerűbb volt igy megoldani az előző tulajnak mintha vett volna bele. És még egyetlen gondom van mielőtt darabokra szedtem próbáltam be indítani kisebb nagyobb sikerrel ment is, de önindításnál pár másodpercig tekert utána pedig kereget a bendix felől, relé vadi új aksi is szénkéfét néztem azzal sincs gond. Valószínűleg bendix lehet elkopva vagy más? Köszönöm
Küldenél a kipufogócsatornáról is képet, mert innen felülről nem mond ez semmit.
Egyiknek oda, másiknak visszautat kellene csillapítania: sok ilyen villa van, ez normális.
Ha belóg a nyelv a csatornába, akkor gyengébb, ha úgy van kikötve, hogy a csatorna teljes keresztmetszete szabadon marad, akkor nem.
Előre 115ös, hátra 120 fölötti, leginkább 130, de az ritka, szóval 125öt még lehet valahogy szerezni. Viszont a Pirellinek van a Supercorsája, hátra 150es méretben lenne a legmegfelelőbb, csak ugye 60ezer fölött van egy darab gumi...
Hello! nem rég vettem egy Rs-t 1997es.... Darabokra szedtem és most újitom fel. Közben kiderült hogy 160as polini henger szett van rajta, 34es PHBN karbival. Ami érdekelne a kipufogó szelep le van falazva, foglakozak vele vagy nem befolyásolja a teljesítményt? Illetve a jobbos teleszkóp szárnak hogy kell csillapítani? Ball oldali le nyomára be keményedik de jobboldali fel huzásra keményedik..... Illetve nyáron sokat pályáznák vele milyen gumi méret ajánlott? Köszönöm
Leírom, többiek is lássák:
idomszett: 16ezer
(ebben benne van a plexi-karcos-, a belső tank, az utasülés is -ezek jó állapotúak-)
lámpákkal: 18ezer
Ha kell a műszerfal is (rotax123), akkor odaadom a többivel együtt 4ezerért.
Van még fejidomtartó konzolom, és segédvázam is, amit ezresért adok, ha elviszed az egészet, tehát 24ben.
Ha kellene még valami, akkor írd meg emailben, aztán ha többet viszel, adok kedvezményt ugyanígy.
Üdv!
Az első képen látható gyári kipufogó dobot vennék vagy cserélném!
Cserébe a második képen látható gyári rozsdamentes kipufogó dobot vagy a folytás és katalizátor nélküli rezot tudnám adni!
1992-es Aprilia RS 125 a képen látható alkatrészek. Két nagyon jó állapotú, feketére fújt oldalidomom, illetve segédvázam is van. A benzintankhoz nincs meg sajnos a kulcs. Ár alkatrészenként megegyezés szerint vagy egyben fix 30.000 Ft.
Elérhetőség: lacciko@gmail.com
Légszűrőháázak eladóak, 4k/db.
GPR Euro3-as kipufogó 6k (kipugáz-visszavezető behegesztve), katalizátor benne, tompító nélkül.
Van még Extrema idomszett 14k, lámpák hozzá +4k, ehhez való fejidomtartó és segédváz 6k, +hibátlan utasülés és középen szakadt vezetőülés 4k, olajpumpák 3k/db, stbstb. Több cikk esetén adhatok kis kedvezményt, cserébe érdekel CDI, henger ráfizetéssel, de bármit meghallgatok.
Továbbá Honda NS125R lengővilla, és 18"-os hátsó fehér felni dobfékkel együtt.
Rotax 122-be keresek kuplungkosarat és váltót. Sajnos az egyik tűgörgő szétment az egyik váltó fogaskerék alatt és három kereket is tönkre tett.
Pár képet csináltam, a gondom az hogy nincs power nyelv, hanem valami homemade megoldással iktaták ki "ledugozták".. A gond ott lesz hogy nyelv helyén lég üres tér lesz, ami befolyásolja a kipufogó gáz áramlását. Pedig működik a power elektronika behuz meg minden, gondolom egyszerűbb volt igy megoldani az előző tulajnak mintha vett volna bele. És még egyetlen gondom van mielőtt darabokra szedtem próbáltam be indítani kisebb nagyobb sikerrel ment is, de önindításnál pár másodpercig tekert utána pedig kereget a bendix felől, relé vadi új aksi is szénkéfét néztem azzal sincs gond. Valószínűleg bendix lehet elkopva vagy más? Köszönöm
Egyiknek oda, másiknak visszautat kellene csillapítania: sok ilyen villa van, ez normális.
Ha belóg a nyelv a csatornába, akkor gyengébb, ha úgy van kikötve, hogy a csatorna teljes keresztmetszete szabadon marad, akkor nem.
Előre 115ös, hátra 120 fölötti, leginkább 130, de az ritka, szóval 125öt még lehet valahogy szerezni. Viszont a Pirellinek van a Supercorsája, hátra 150es méretben lenne a legmegfelelőbb, csak ugye 60ezer fölött van egy darab gumi...
Hátha valakit érdekelne ; 2008-as,rendszámos,430e Ft.
http://www.kepesmotor.hu/april...
első féknyereg fékbetétekkel,első fékcső és egy fesszabályzó
idomszett: 16ezer
(ebben benne van a plexi-karcos-, a belső tank, az utasülés is -ezek jó állapotúak-)
lámpákkal: 18ezer
Ha kell a műszerfal is (rotax123), akkor odaadom a többivel együtt 4ezerért.
Van még fejidomtartó konzolom, és segédvázam is, amit ezresért adok, ha elviszed az egészet, tehát 24ben.
Ha kellene még valami, akkor írd meg emailben, aztán ha többet viszel, adok kedvezményt ugyanígy.
Írj kérlek e-mailt nekem, aztán valahol megbeszéljük: felhasználónevem kisbetűvel @freemail.hu
Nincs valakinek 1998-as Rs-hez jó állapotú plexije?
Valaki tudja merre találhatnék ilyen Rossi Replikás matricaszettet? Meg honnan tudhatnám meg a színkódokat?
Az első képen látható gyári kipufogó dobot vennék vagy cserélném!
Cserébe a második képen látható gyári rozsdamentes kipufogó dobot vagy a folytás és katalizátor nélküli rezot tudnám adni!
Elérhetőség: lacciko@gmail.com
GPR Euro3-as kipufogó 6k (kipugáz-visszavezető behegesztve), katalizátor benne, tompító nélkül.
Van még Extrema idomszett 14k, lámpák hozzá +4k, ehhez való fejidomtartó és segédváz 6k, +hibátlan utasülés és középen szakadt vezetőülés 4k, olajpumpák 3k/db, stbstb. Több cikk esetén adhatok kis kedvezményt, cserébe érdekel CDI, henger ráfizetéssel, de bármit meghallgatok.
Továbbá Honda NS125R lengővilla, és 18"-os hátsó fehér felni dobfékkel együtt.
Kellemes ünnepeket!
érd: gudzol@freemail.hu