Elnézve a képeket nem hasonlítanak a valóságra, minden képen máshogyan néz ki mindegyik ablak szerintem :D Az egyik képen olyan, mintha miliméterekkel el lenne baszva, pl a tükrözősön torzul rendesen, és a furatos kép sem jól adja vissza.
A lényeg, hogy élőben nekem tetszik, magasságilag, szélességileg stimmelnek a dolgok palástrajzon, szóval nagy gond nem lehet.
A blokkos kép pedig azt mutatja, hogy a gyári hengerszoknya köszönőviszonyban sem volt a blokkjával.
Legszuro doboznál ami kijon dupla gumicső annak az egyik gyárilag bevan öntve ,valahogy buheráld ki vagy vedd ki az egészet lesz egy kis torokhangja,aztán kérdés hogy van-e benne power szelep vagy pedig csak egy vak power nyelv van benne,utána pedig vagy ki kell herélni a rezonátort vagy kicserélni heréltre vagy sporta ez kb el felezi a teljesítményét a motornak felső tartományban ég és föld volt a különbség miután ki lett szedve ,aztán még a CDI is lehet fojtott az ujat is meg a régit is ki lehet iktatni és ha VHST karbi van rajta de ez már nekem is keveset de dobott még rajta tolattyu ,suber tű ,főfuvóka ,alapjárati fuvoka csere ha érdekel a dolog írj nyugodtan;)
Eladnám az RS4 et! kintről hoztuk, pálya mocit akartam belőle, de nincs szívem szétszedni. karcmentes makulátlan állapotban van! 2014es
saját képet küldök ha kell de gyakorlatilag új ahogy ki néz!
06 30 279 48 96
600 000 ft
Első kerék csapágyak 1500Ft
Jobb oldali tükör 3000Ft
Km/h számláló 3000Ft
Power szelep csavaros vasból van, egy haver adta de nem tudom lehet-e valamit kezdeni vele ha kell 2000Ft adom.
Sziasztok! Keresem a képen látható bekarikázott alkatrészeket rotax 123-hoz. Power szelephez a 2 rugó, illetve a műanyag fedő. Ha valakinek esetleg van eladó akkor kérem ne tartsa vissza az infót!
A vége egy Simson :D
A lényeg, hogy élőben nekem tetszik, magasságilag, szélességileg stimmelnek a dolgok palástrajzon, szóval nagy gond nem lehet.
A blokkos kép pedig azt mutatja, hogy a gyári hengerszoknya köszönőviszonyban sem volt a blokkjával.
Megmaradt egy két matrica esetleg valaki igényt tartana rá baráti áron!?
Legszuro doboznál ami kijon dupla gumicső annak az egyik gyárilag bevan öntve ,valahogy buheráld ki vagy vedd ki az egészet lesz egy kis torokhangja,aztán kérdés hogy van-e benne power szelep vagy pedig csak egy vak power nyelv van benne,utána pedig vagy ki kell herélni a rezonátort vagy kicserélni heréltre vagy sporta ez kb el felezi a teljesítményét a motornak felső tartományban ég és föld volt a különbség miután ki lett szedve ,aztán még a CDI is lehet fojtott az ujat is meg a régit is ki lehet iktatni és ha VHST karbi van rajta de ez már nekem is keveset de dobott még rajta tolattyu ,suber tű ,főfuvóka ,alapjárati fuvoka csere ha érdekel a dolog írj nyugodtan;)
Első kerekem van, ami a képen van.
Ha ilyet keresel akkor írj e-mailt és küldök képet meg árat.
szabogabor900927@gmail.com
becsiszabi18@citromail.hu
Meg tudnátok mondani, hogy gyárilag van-e fojtás 2007-es rs125-ben?
Ha igen, akkor hol, és hogyan lehet kiiktatni?
Köszi
saját képet küldök ha kell de gyakorlatilag új ahogy ki néz!
06 30 279 48 96
600 000 ft
Hátso féknyerget keresek konzollal szép állapotut!
Van pár cuccom 125 RS-hez.
Első kerék csapágyak 1500Ft
Jobb oldali tükör 3000Ft
Km/h számláló 3000Ft
Power szelep csavaros vasból van, egy haver adta de nem tudom lehet-e valamit kezdeni vele ha kell 2000Ft adom.
Nagyon sok minden van, ha valami érdekel írj!
szabogabor900927@gmail.com
http://www.jofogas.hu/bekes/Aprilia_RS_125_alkatreszek_38483624.htm?ma=1
http://www.jofogas.hu/bekes/Rotax_122___Rotax_123_alkatreszek_37827504.htm?ma=1