Hello lenne egy 97 es rs 125 hidegen melegen könnyen indúl 70 80 as tempóban el lehet vele mászkálni nincs probèma de ha 120 140közt megyek vele fogja magát ès megáll mintha kifogyott volna a benzin utánna beinditom de dadog nehezen eltudok vele döcögni de valamikor leáll ès 10 15 perc után ismèt jo.! Mi lehet a baj? Hőfok jó csapon megy a benzin gyertya jo.
Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy találkozott-e már valaki az alábbi hibajelenséggel: a motor simán indul, megy is úgy, ahogy egy ilyen sportmotornak kell; azonban kb. egy fél óra intenzív motorozás után szép lassan elfogy az erő, majd teljesen leáll. Kb. 3 perc folyamatos küszködés és indítózás után végre elindul, de az erő nem tér vissza azonnal. Azt hiszem a motor hangja is "kétüteműsödik"; először szép mély hangja van (köszönhetően az Arrow rendszernek), majd a hangja folyamatosan romlik (bár ezt már lehet, hogy csak én képzelem be magamnak :) )
Arra tippelek, hogy az üzemanyagcsap nem biztosít elegendő benzin utánpótlást; 34 karburátor van a motoron.
Szóval ha van valakinek valamilyen ötlete, akkor nagyon megköszönném a segítséget: hosszabb utakra így nem tudok elindulni, pedig szükségem lenne most rá.
A 11 Kw osban úgy tudom hogy a fő fúvóka 1.15 ös -1.20 a 38LE ben van ettől feljebb szerintem gyárilag nem tettek nagyobbat.
1.15-1.20 hoz a levegő 3.5 fordulatot ír megközelítőleg. Én kipróbáltam 0.83 fúvókával ,ott már szépen ment de 120-130-nál erőtlen volt a gép. 1.10 körüli jött be nekem , nagyon jól gyorsul olyan 155 a vége a gépnek , szépen gyorsul.
A 9-es csavarnál, inkább a váltóba préselt persely (21) szokott kikopni. A csavar keményebb anyagból van mint a persely. Szét kell szedni, kinyomni a perselyt és csináltatni kell egyet vagy tartalékba még egyet.
Üdv mindenkinek :) nem rég lettem egy rs 125 (2002) tulajdonosa 11kw... Folytott...kiszedtem a rezonatorbol a folytást illetve a power szelep helyéröl a fix nyelvet a CDI volt már hekkelve mostmár megy szépen fent! viszont 5-7000közt kb dadog kinlodik gondolom a power szelep hiánya okozza alsófordulatszám tartományba a küszködését, Hogy túl nyitott ott még a rendszer neki....Ez az én formám se elektronika semmi a powerhez benne szóval kell minden...milyen árba mozog ez a történet? Újba gondolom kokain árba van minden igy bontottra gondolnék elsősorba esetleg ha valakinek van minden hozzá szivesen várok ár ajánlatot meg persze építö jellegű hozzászolást. Köszöntem előre is.
500km max 7e-ig pörgettem, csak motul olajat használok , most kb 600km van benne, ma csináltam rá új szűrőt szivacsból + kapott egy 140-es fúvókát, holnap ha jó idő lesz ki próbálom :)
Szia! Ma ránéztem levegőre reagál de már 3mat ki tekertem jobban veszi a lapot de nem az igazi, 34DO van rajta járatás alatt 175ös fúvóka volt benne most 155 direkt szűrővel, alapjáratról hirtelen gázadásra le fullad a motor levegőtől függetlenül, és még mindig 9e fölé nem pörög el üresben sem, holnap rakok bele egy 145-öst, és meg próbálom szűrő nélkül is hátha az a baja sajna nincs gyári szűrő házam......Köszi
Arra tippelek, hogy az üzemanyagcsap nem biztosít elegendő benzin utánpótlást; 34 karburátor van a motoron.
Szóval ha van valakinek valamilyen ötlete, akkor nagyon megköszönném a segítséget: hosszabb utakra így nem tudok elindulni, pedig szükségem lenne most rá.
Előre is köszi a választ!
irj:mocitomi@citromail.hu
Köszönöm.
1.15-1.20 hoz a levegő 3.5 fordulatot ír megközelítőleg. Én kipróbáltam 0.83 fúvókával ,ott már szépen ment de 120-130-nál erőtlen volt a gép. 1.10 körüli jött be nekem , nagyon jól gyorsul olyan 155 a vége a gépnek , szépen gyorsul.
http://www.pjme.co.uk/acatalog...
ez nagyon pöpec oldal, csak ez meg csak anglia! :/
http://oem-parts.hu/hu/parts/a...
Igaz aranyárban de itt van új is.
A pirossal megjelölt jó állapotú alkatrészeket keresem! :) Köszi!
nincs valakinek eladó pneumatikus powerje? :)
Utcai normál használatra milyen márkájú és típusú gumit javasoltok?
Ti milyeneket használtok és mi a tapasztalatotok velük?
Csatlakozzatok!
Rotax 122-123 as blokkhoz keresek 160-as vagy 125-ös használható henger dugót előre is köszi.