Itt más gond is volt, felhevült az egész dugattyú teteje, nézd az elszíneződést. Ez lehet benzinszegény keveréktől. Itt egy galéria gyertya miatt átjukadt dugóról.
Szerintem itt semmi nem volt jól beállítva. Másik, hogy érdemes kis bejáratást is alkalmazni perselyes hengernél. harmadik, hogy milyen márkájú dugó van benne.
Üdv
Szerintetek ez mitől lehet? Olaj volt,víz volt,menetszél bőven volt , hűtő nincs eldugulva, gyertya jó hőérték (10-es). Esetleg rossz benzin-levegő arány? Létezik h gyertya tönkrement és "rossz" szikrát adott elvégre meg van olvadva és be van esve a dugó teteje.Full blokk generált csinálok és egyszerűen nem értem miért járhattam igy és félek h megint előjön ez a "kis" probléma.A motor vásárlás után nem sokkal 150km után állat meg a power kinyitása után mert ugy vettem h zárva volt kinyitottam és meghajtottam és ez lett a vége de nem hiszem h egy rotax blokknak 10 E fodulaton meg kéne halnia ha megyek vele 120 körül... a dugó meg a henger nem rég lehetett csinálva lehetséges hogy rossz illesztés? a henger falán még látszik a honolás
Én visszavinném a gépműhelybe. Ez nem normális. Hol csinálták? Oda ne vigye senki a főtengelyét ezek után. Nekem a dugót ejtették le, de kaptam helyette egy újat.
sziasztok mi lehet a gond ?
alapjáraton behuzom a kuplungot semmi zörgés nincs,kiengedem és valami zörgést kerregést hallok mi lehet a probléma? (rotax123)
Én mikor megvettem a motoromat el volt vágva egy kábel a CDI-nél kivancsi voltam és össze érintettem és akkor világított az EFI jelzés szoval el vágva hagytam:)
Azt hiszem a világos kék amibe piros csík megy az van elvágva ha gondolod megnezem vagy keress kapcsolási rajzot angolul Wiring diagram
meg van még? mennyi lenne? hol lehet át venni?
Szerintetek ez mitől lehet? Olaj volt,víz volt,menetszél bőven volt , hűtő nincs eldugulva, gyertya jó hőérték (10-es). Esetleg rossz benzin-levegő arány? Létezik h gyertya tönkrement és "rossz" szikrát adott elvégre meg van olvadva és be van esve a dugó teteje.Full blokk generált csinálok és egyszerűen nem értem miért járhattam igy és félek h megint előjön ez a "kis" probléma.A motor vásárlás után nem sokkal 150km után állat meg a power kinyitása után mert ugy vettem h zárva volt kinyitottam és meghajtottam és ez lett a vége de nem hiszem h egy rotax blokknak 10 E fodulaton meg kéne halnia ha megyek vele 120 körül... a dugó meg a henger nem rég lehetett csinálva lehetséges hogy rossz illesztés? a henger falán még látszik a honolás
alapjáraton behuzom a kuplungot semmi zörgés nincs,kiengedem és valami zörgést kerregést hallok mi lehet a probléma? (rotax123)
posta ok!
gyújtás :13.000.-
Lendkerék : 15.000.-
CDI :12.000.-
Azt hiszem a világos kék amibe piros csík megy az van elvágva ha gondolod megnezem vagy keress kapcsolási rajzot angolul Wiring diagram