racing 2t hasznalok/hasznalunk az egyik legjobb olaj volt es mai napig az mivel ricinus alapu.De ez csak keverek olajozashoz jo mint a legtobb high end olaj.2600ftnal nem sokkal tobb :) mar akinek
Mert ez Agip Speed 2T...
"Teljesen szintetikus kenőanyag, kifejezetten a nagyteljesítményű kétütemű nagymotorokhoz, víz- és léghűtésesekhez egyaránt (előkeverve és külön olajtartályoshoz is)."
mondjuk a racinghez meg azt írják h kifejezetten NAGYON nagy telj. kétüteműekhez... lehet azt kéne legközelebb....
mi az rxekbe 1:40es keverék teszünk,olaj az változó,most repsol van itthon,de van amikor mol 2t cross esso 2 cross...változó de ált 2000fölött van az áruk
Anelkul is kikotheted hanyszor mondjam meg semmibe nem kerul ugyse a tankolas?Amugy meg tudod mikor fogalkozna egy kut is lassan keverek nincs(sot egyatalan szinte)nem hogy neked ott belegyen keverve a racing vagy a speed.
sajna nincs mert Pécsen 5 év alatt egyetlen egy RS 125öt láttam az egész jó 6,5 tom h jól huz az én pihe súlyom alatt emelte az elejét amikor nyitott a power-szelep jah még valami régebben irta h a tied ki volt kicsit könnyítve asszem!érdekelne h mit szedtél le róla
Viszont az tényleg lazítós lenne ha benzint lehetne kapni full szintetikus olajjal. PL agipnál a speed 2T-vel. Akkor már mennék is elkötni azt a szar olajat
Nem ertesz hozza.Most mit mondjak?Szidhatnam mar megint neked is az anyadat mert hulye vagy de nem teszem.Toltsed tovabb a tartalyba sot mi tobb szarjal is bele ugy dusabb lesz a keverek ha meg tul dus lett belehugyozol.
nálunk a 3 sebes rxnél meghalt a külön olajzás,kb 1 hetet jártunk úgy vele h nem lehetett túl nagy az olajzás,szal minimális olajat kapott,de nem volt semmi füstje,akkor kezdett gyanús lenni,és a pumpa meghalt,azóta keverjük a benzint...szóval nagy mázli volt
Hát amit a kúton adnak keveréket azzal 100 métert nem jutnék előre de az első powernál besülne a dugó a Gilettában!!!
Azt a keveréket Szimóba vagy Babettába még talán beleraknám
Ezekbe a sportmotorokba pedig egyenesen tilos!!
Persze belerakhatja bárki de akkor tuti hogy szétrepül a blokk alattad az első 20km-en!!!
Lehet hogy Dadis-nak beállt a váltó egy pillanatra és azért esett el én nem az olajpumpát hibáztatom, ki tudja akármi lehetett!!!!??????
nekem is volt már szerencsém rossz pumpához .
ha egy picike kosz belekerül a tartályba mikor öntöd az olajat és az vhogy lekerül a pumpába az hihetetlen pusztitást tud végre hajtani.
de ezt a tényt egyedül a honda küszöbölte ki az mtx nél.
ugyanis az összes 2t motoron ugye van egy olajjelző lámpa hogy kevés az olaj a tartályba akkor kivillan.
de !! az azt nem jelzni hogy az olajpumpán túl van e olajnyomás vagy sincs.
viszont az mtx en (nem tom hogy oldották meg a japok) de amint elszoritod az olajpumpa kimenő csövét kivillan a lámpa.TEHÁT: az jelzi ha elromlik a pumpa. egy hasonló szerkezetet kéne kitalálni, és akkor maradhatna a különolajzás.
Én nemnagyon értem..láttatok már ti olajpumpát meg az egész rendszert??
abba sz.tetek mi romlik el???Én szerintem nem hiába rakták így össze ezeket...és én se vinnék magammalcsak azért olajat hogy ha megyek hosszabb útra akkor beleöntsek tankoláskor....
a Mitos gyerek meg biztos azért esett el? egyáltalán megnézte már hogy van e oilaj a rendszerbe,hogy nyomja -e a pumpa..ilyen sebességnél amit ő írt nagyobb esélye van már bárminek mint hogy elromlik a pumpa és azért áll be.
"Teljesen szintetikus kenőanyag, kifejezetten a nagyteljesítményű kétütemű nagymotorokhoz, víz- és léghűtésesekhez egyaránt (előkeverve és külön olajtartályoshoz is)."
mondjuk a racinghez meg azt írják h kifejezetten NAGYON nagy telj. kétüteműekhez... lehet azt kéne legközelebb....
A motul 6300 ft....
Viszont az tényleg lazítós lenne ha benzint lehetne kapni full szintetikus olajjal. PL agipnál a speed 2T-vel. Akkor már mennék is elkötni azt a szar olajat
Akkor amit rólad írtam tárgytalan!!!!
Hát amit a kúton adnak keveréket azzal 100 métert nem jutnék előre de az első powernál besülne a dugó a Gilettában!!!
Azt a keveréket Szimóba vagy Babettába még talán beleraknám
Ezekbe a sportmotorokba pedig egyenesen tilos!!
Persze belerakhatja bárki de akkor tuti hogy szétrepül a blokk alattad az első 20km-en!!!
Lehet hogy Dadis-nak beállt a váltó egy pillanatra és azért esett el én nem az olajpumpát hibáztatom, ki tudja akármi lehetett!!!!??????
ha egy picike kosz belekerül a tartályba mikor öntöd az olajat és az vhogy lekerül a pumpába az hihetetlen pusztitást tud végre hajtani.
de ezt a tényt egyedül a honda küszöbölte ki az mtx nél.
ugyanis az összes 2t motoron ugye van egy olajjelző lámpa hogy kevés az olaj a tartályba akkor kivillan.
de !! az azt nem jelzni hogy az olajpumpán túl van e olajnyomás vagy sincs.
viszont az mtx en (nem tom hogy oldották meg a japok) de amint elszoritod az olajpumpa kimenő csövét kivillan a lámpa.TEHÁT: az jelzi ha elromlik a pumpa. egy hasonló szerkezetet kéne kitalálni, és akkor maradhatna a különolajzás.
abba sz.tetek mi romlik el???Én szerintem nem hiába rakták így össze ezeket...és én se vinnék magammalcsak azért olajat hogy ha megyek hosszabb útra akkor beleöntsek tankoláskor....
a Mitos gyerek meg biztos azért esett el? egyáltalán megnézte már hogy van e oilaj a rendszerbe,hogy nyomja -e a pumpa..ilyen sebességnél amit ő írt nagyobb esélye van már bárminek mint hogy elromlik a pumpa és azért áll be.