Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval valoszinü szar az akksi és ez miatt a power rendszer nem müködik rendesen?
Sziasztok! Az elképzelhető hogy gyenge akksi miatt hülyéskedik a power? Ha áll a motor pár napot akkor van hogy nem inditja az öninditó mert nem tudja tekerni...
Eladó 170000
Sziasztok!

Van 1 pár alkatrészem. A cuccokhoz találtam még első teleszkópot és AF1 blokkfelet komplett váltóval. Így egyben az ár változatlanul 45.000 forint.

http://www.kepesmotor.hu/motor...

06-20-231-5840
Mivel most vettem a motort úgy dönöttem hogy a tél folyamán át nézem meg az olajakat le cserélem benne a váltóba meg a telóba milyen olajat ajánlotok?
Szia! Ment egy üzenet a hirdetésedre.
Keresek Rs125 hátsó rugós tagot!

Csak kinondottan gyári vagy bontott vagy új érdekel, ezalatt azt értem,hogy nem kell AF1-ből.
Na beraktam egy ilyen gumi karikát ütközőnek remélem jólesz.
A lényeg, hogy behúzott állapotában, a nyelv ne érje el a házat. Én úgy állítottam be a hosszát, hogy a helyére csavaroztam a behúzó mágnest, a bovdent pedig arra az ívre hajtottam, ahogy elhelyezkedik, ebben az állásban tekertem az állító csavart a megfelelő helyre. Remélem tudtam segíteni
Ja és ott volt az a műanyag karika a zégernél ami letőrt.
Így nézki akkor ennek a zégernek kell hogy ütközzön ha behúz a mágnes?
Elvileg kell a műanyag karika, szerintem azzal tudod csak a megfelelő hosszt beállítani, ami 8-10mm körül van emlékeim szerint.
Akkor valahogy úgy kell összejátszani hogy ha kinyitja a zégernek ütközzön, de még éppen ne csapja neki a nyelvet a háznak? A mágnesházon volt egy műanyag karika a zéger elött, gondolom az csillapitotta valamennyire az gond ha nincs ott?
Normális, így kell működnie.
Ha kifúj hamar észre veszed mert a vízbe dolgozik bele és fújni fogja!
A zégernek kell ütközni, ha a power nyelv ütközik, akkor feszül a bovden és el fogja szabni
Szerintetek kifujt? Henger tetejénél normális azkis sáv koksz réteg?
Valaki tudna képet küldeni vagy le irni hogy kb hol van el rejtve a jobb kormánycsutkán a csavar amivel meg tudom húzni hùzni hogy ne forgjon el az egész kormàny Kapcsolò tömb amikor húzom a gàzt.
Mert ha ráállitok a bowdenfeszítővel akkor a ha kinyitja a nyelvet akkor a bowden feszül meg
hogy kell beállitani a bowdent hogy kinyitott állapotban a nyelv üzközzön a házba vagy a power mágnesen lévő nagy zégernek kell ütközni a mágnesházba?
a power házba a rugó alá fontos az O gyűrű? mert a gyári elvolt szakadva, kivettem de így meg ha kinyitja a mágnes akkor csattan egyet.
az normális dolog hogy alapjáraton teljesen kinyitja a powert és kb 2500 as fordulatnál visszazárja?
Makulátlan állapotban lévő 28 és 34 karbihoz való szívócsonkok illetve 34 karbi kompletten tökéletes állapotban, illetve újszerű tuning komplett kuplung mindennel együtt eladóak.
érd.:patvaros87@gmail.com
Üdv
Mert az első kör úgy indul a számlálónál hogy nem mutatja, de számol, ha vársz vele kb fél percet és megnyomod még1 szer lestoppolja és megmutatja a köridőt, utná mutat mindent ahogy kell
7-es tőcsavar volt benne, vettem a boltban, elvágtam, és belehajtottam.