Sziasztok! Az elképzelhető hogy gyenge akksi miatt hülyéskedik a power? Ha áll a motor pár napot akkor van hogy nem inditja az öninditó mert nem tudja tekerni...
A lényeg, hogy behúzott állapotában, a nyelv ne érje el a házat. Én úgy állítottam be a hosszát, hogy a helyére csavaroztam a behúzó mágnest, a bovdent pedig arra az ívre hajtottam, ahogy elhelyezkedik, ebben az állásban tekertem az állító csavart a megfelelő helyre. Remélem tudtam segíteni
Akkor valahogy úgy kell összejátszani hogy ha kinyitja a zégernek ütközzön, de még éppen ne csapja neki a nyelvet a háznak? A mágnesházon volt egy műanyag karika a zéger elött, gondolom az csillapitotta valamennyire az gond ha nincs ott?
Valaki tudna képet küldeni vagy le irni hogy kb hol van el rejtve a jobb kormánycsutkán a csavar amivel meg tudom húzni hùzni hogy ne forgjon el az egész kormàny Kapcsolò tömb amikor húzom a gàzt.
Makulátlan állapotban lévő 28 és 34 karbihoz való szívócsonkok illetve 34 karbi kompletten tökéletes állapotban, illetve újszerű tuning komplett kuplung mindennel együtt eladóak.
érd.:patvaros87@gmail.com
Üdv
Mert az első kör úgy indul a számlálónál hogy nem mutatja, de számol, ha vársz vele kb fél percet és megnyomod még1 szer lestoppolja és megmutatja a köridőt, utná mutat mindent ahogy kell
Van 1 pár alkatrészem. A cuccokhoz találtam még első teleszkópot és AF1 blokkfelet komplett váltóval. Így egyben az ár változatlanul 45.000 forint.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
06-20-231-5840
Csak kinondottan gyári vagy bontott vagy új érdekel, ezalatt azt értem,hogy nem kell AF1-ből.
érd.:patvaros87@gmail.com
Üdv