Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek segítséget szeretnék kérni hogy kell kicserélni a kilométeróra spirál,gömb rs125 ről van szó láttam egy stiftet is azt is ki szedtem de nem jött ki,természetesen a spirál mindkét végét és kicsavartam a csigából és az órából is a csigánál törtel a spirál ,van valakinek valami ötlete hogy bontsam ki az egész első kereket ?!
Komplett power szett eladó 122-es rotaxhoz:
-Gyári powernyelv
-Power elektronika
-Power Motor
-Powernyelv fém ház , bowdennel együtt.
15.000 Postával!
Akit érdekel , keressen meg e-mailben : xbombs@citromail.hu
Gokartos ismerős állítja az ellenkezőjét, de ezen nem fogunk összeveszni asszem. ;D
Nekem Gilardoni 1-es van, 220H jelöléssel, forgalmiban 21Kw szerepel.
Sziasztok!
2007es rs-hez kéne kilóméter óra jeladója(néha jólenne tudni mennyivel megyek)
Aki tud az írjon itt vagy irjon erre a címre:
garbarbalazs@gmail.com
Előre is köszönöm
Mind2 nikás, de a Gilardoni 2-esen általában megjelenik kettő darab segédkipufogónyílás, aminek a segítségével felső tartományban élénkebb a motor. Tehát ha lehetne én ezt választanám a helyedben, nekem is ez van a versenygépen, szépen dolgozik De am láttam már 2est nyílások nélkül is :/ mondjuk az lehet perselyt kapott és kihagyták a két kis nyílást
Miért mindenki penomatikus Powert akar most venni ?
Ma néztem ami nekem van most az gilardoni 2-es henger akkor. De az előző meg tán 1-es volt. Nem ez számít hanem hogy milyen H L vagy ilyenek inkább.
Valakinek pneumatikus power reális áron? :)
Nekem van mindkettő, ha érdekel tudom küldeni, adatlapomon a számom, csörögj meg
Sziasztok.
Pneumatikus power szelephez keresek műanyag kupakot rugóval együtt.
Ha valakinek van eladó jelezze légyszíves.

Köszönöm.
Tuti nem bír annyit mint egy Wössner vagy Prox. Nekem olyan ember mondta aki pályán tolja egy igen komoly RS-el és benne van a szakmában rendesen és ez is tuti.
Valóban "BR"-t ír. Viszont a Mazzucchelli hajtókarokat gokartokba is jó szívvel teszik, szal annyira nem szar az.
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 25.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block, henger nélkül: 25.000

Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Gilardoni 1 a jobb. Mind a kettő gyárilag nicasilozott.
De ennek még vannak külön fajtái. Van fojtott verziók is. A 220H meg a 220L-es hengerek azokba semmi fojtás nincs.
Valaki válaszolna?
váltóba 75w90
Sziasztok!

Nincs valakinek egy nikaszilos hengere 122-eshez? (jó állapotú vagy inkább hibátlan érdekelne) vagy esetleg egy dugattyú hengerrel párosítva?
Sziasztok! Lenne egy kis segítségre szükségem. Kezdem is az elején.
A váltóba milyen olajat öntsek, mit ajánlotok?(tudom, sokszor volt már ez a kérdés.)
A másik, hogy az indexembe 4 ledből 2 villog, bal hátul és bal elöl azthiszem. Ez kontakt hiba lehet, vagy cserés?

Plusz lenne szükségem egy jó állapotó power nyelvre, bowdenre, esetleg egy házra. ha valamelyikőtöknek van szívesen meghallgatom az ajánlatát.

És még lenne egy gyujtás kapcsoló(csak az alsó rész, tehát nam az amibe a kulcs megy.

Azt hiszem ennyi lenne, válaszotokat előre is köszönöm!
Eladó 4db, új, LED-es index!
6000 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Próbálkozzak hajlítgatással aztán majd lesz valami ? :D
Azt is csudás lenne tudni mennyi a gyári méret..
Nincs kizárva, hogy elvan menve az úszó sőt most hogy így mondod lehet is ez a baja...
Hát Egy Wössner szerintem csak komolyabb.
Meg nem is hallottam jót róla.
Én nem raknám bele az tuti. De mondjuk aki nem nagyon forgassa annak biztos el tart egy ideig.
Rotax 122-nél BR-t ír amúgy. A 123-nál Meg nem kell. Gondolom te erre gondoltál.