üdv segítséget szeretnék kérni hogy cseréljem ki a kilóméteróra spirálomat lenti csigának nem tudom kiszedni mert be van rohadva meg láttam egy stiftet az kell húzni vagy sem hogy bontsam ki az egész első kereket és úgy a csiga meghajtó tökéletesen működik csak a spirál szakadt el.
Lehet kicsit sokat is kap nem?
Ha jó pár ezer van a gyertyába a gyári adat szerint 5-6ezerkm után cserés.
Égesd ki nézd meg löki-e a szikrát rendesen.
Most is állíthatsz a levegőn amúgy meg majd mikor melegebb lesz akkor megint állítasz legfeljebb, ha nem a legjobb.
szaftos fekete a gyertya szóval az valószínű kukás lesz én arra gyanakszom így is úgyis veszek gyertyát szóval azt kicserélem először aztán megvárom hogy melegebb legyen és belövöm a karbit is... mert ugye kánikulába lett belőve szerencsétlen legutoljára :)
Fuuu nem igazán tudom. Érdekes. Ilyet még amúgy nem nagyon halottam. De szerintem ezeket nézd meg elsőnek.
Állítgasd a karbin a levegőt. Nézegesd meg így hogy nem-e váltózik.
Nézd meg a gyertyát milyen is az égés kép az sokat el árul amúgy.
a kiegyenlítőnek tartálynak a szerepe, hogy a hőtágulásból adódó hűtőfolyadékszint változást kiegyenlítse.
tehát ha kiiktatod, akkor melegen a felesleg elfolyik, utána hidegen nem lesz tele a rendszer
és így a levegő miatt lehet az egész keringésnek/ hűtésnek annyi. ne vedd le!
konkrétan azt tudom, h a csavarozható power nyelv a hengerbe szintig kell bemenjen zárt állapotban.
erre írtam, h az alátét tartja az adott egy síkú szintet. a pneumatikus rendszert pedig ehhez kellene hozzáhangolni.
Tél végi végkiárusítás!
Komplett tuareg wind rotax 123 blokkal, gyújtássa, idomokkal, szinte teljes alkatrésszel 90.000Ft!
Af1 nagyon sok alkatrésszel 30.000Ft
Tuareg wind zöld színű teljes idomgarnitúrával sok alkatrésszel, terepgumikkal , kerekekkel stb 40.000Ft
Egyben az összes 150.000Ft
Annyi alkatrész van, hogy két motort össze lehet belőle hozni!
Illetve E heti AKCIÓNK!
ARROW rendszer Rotax 122,123 -hoz most csak 17.990Ft!
Amik raktáron vannak:
-Rotax 123-as blokk
-Komplett gyújtás
-Gyári Kipufogó rendszerek,
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok(terep-utcai 17"), kerekek
-Elektromos power egységek elektronikával vagy nélküle
-Idomgarnitúrák (Tuareg gyári:zöld-fehér, sárga)
-Műszerfalak
-Első teleszkóp, hátsó rugóstagok
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 75ccm-es Honda "speed" motorom, ami idom nélküli, tehát "naked". Az a problémám, hogy eléggé csúfítja a képet a víznek a kiegyenlítő tartálya. Az lenne a kérdés, hogy azt ha leveszem mi fog történni? Mert a supermotokon pl. nincs is kiegyenlítő! Szóval ha leveszem, akkor lesz valami változás, avagy működik úgy ios a motor? Fogalmazást nem nézni. x) Válaszokat köszi! Ja, és bocsi, hogy ide, de máshol nem jött válasz...
Gyertyával is lehet a gond.
Sok ok lehet.
Megy rendesen? És csak amikor power nyitva van akkor vissza engeded a gázt és fullad? Mert ez elég érdekes akkor.
NGK BR 10EG és a hossz menetes mert ez kell bele. A rövidebbik csak félig van bele csavarva az úgy meg milyen?
Ezek a fajta gyertyák jó bele. Amit az előttem szóló is írt az is jó ugyan úgy. Amit én írtam asszem ez a gyárija is.
Szóval nektek nem csinált még olyat az RS, hogyha power után elengedem a gázt akkor elkezd fulladni ? Lehet szar a gyertya?
Ti milyen gyertyát használtok rövid vagy hosszúszárút?
Tehát hogy egyértelmű legyen. Egy menetes szár megy bele a házba (a membránba) Azt teljesen betekerem, teljesen rahuzom az anyát majd egy alátét és teljesen rahuzom a nyelvet?
Itt is felteszem kérdésem.
Meg tudja valaki nekem pontosan mondani, hogy a pneumatikus power szelepet (se bowden, se elektronika) hogy kell pontosan beállítani? Mennyire lógjon ki a nyelv a házából zárt állapotában?
Egy anyával lehet állítani.
Ha jó pár ezer van a gyertyába a gyári adat szerint 5-6ezerkm után cserés.
Égesd ki nézd meg löki-e a szikrát rendesen.
Most is állíthatsz a levegőn amúgy meg majd mikor melegebb lesz akkor megint állítasz legfeljebb, ha nem a legjobb.
Állítgasd a karbin a levegőt. Nézegesd meg így hogy nem-e váltózik.
Nézd meg a gyertyát milyen is az égés kép az sokat el árul amúgy.
tehát ha kiiktatod, akkor melegen a felesleg elfolyik, utána hidegen nem lesz tele a rendszer
és így a levegő miatt lehet az egész keringésnek/ hűtésnek annyi. ne vedd le!
erre írtam, h az alátét tartja az adott egy síkú szintet. a pneumatikus rendszert pedig ehhez kellene hozzáhangolni.
Komplett tuareg wind rotax 123 blokkal, gyújtássa, idomokkal, szinte teljes alkatrésszel 90.000Ft!
Af1 nagyon sok alkatrésszel 30.000Ft
Tuareg wind zöld színű teljes idomgarnitúrával sok alkatrésszel, terepgumikkal , kerekekkel stb 40.000Ft
Egyben az összes 150.000Ft
Annyi alkatrész van, hogy két motort össze lehet belőle hozni!
Illetve E heti AKCIÓNK!
ARROW rendszer Rotax 122,123 -hoz most csak 17.990Ft!
Amik raktáron vannak:
-Rotax 123-as blokk
-Komplett gyújtás
-Gyári Kipufogó rendszerek,
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok(terep-utcai 17"), kerekek
-Elektromos power egységek elektronikával vagy nélküle
-Idomgarnitúrák (Tuareg gyári:zöld-fehér, sárga)
-Műszerfalak
-Első teleszkóp, hátsó rugóstagok
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Email: olasz.alkatresz@freemail.hu
Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 75ccm-es Honda "speed" motorom, ami idom nélküli, tehát "naked". Az a problémám, hogy eléggé csúfítja a képet a víznek a kiegyenlítő tartálya. Az lenne a kérdés, hogy azt ha leveszem mi fog történni? Mert a supermotokon pl. nincs is kiegyenlítő! Szóval ha leveszem, akkor lesz valami változás, avagy működik úgy ios a motor? Fogalmazást nem nézni. x) Válaszokat köszi! Ja, és bocsi, hogy ide, de máshol nem jött válasz...
Sok ok lehet.
Megy rendesen? És csak amikor power nyitva van akkor vissza engeded a gázt és fullad? Mert ez elég érdekes akkor.
Ezek a fajta gyertyák jó bele. Amit az előttem szóló is írt az is jó ugyan úgy. Amit én írtam asszem ez a gyárija is.
Szóval nektek nem csinált még olyat az RS, hogyha power után elengedem a gázt akkor elkezd fulladni ? Lehet szar a gyertya?
Ti milyen gyertyát használtok rövid vagy hosszúszárút?
Itt is felteszem kérdésem.
Meg tudja valaki nekem pontosan mondani, hogy a pneumatikus power szelepet (se bowden, se elektronika) hogy kell pontosan beállítani? Mennyire lógjon ki a nyelv a házából zárt állapotában?
Egy anyával lehet állítani.
Köszi
Komplett tömítés készlete vkinek Rotax 122höz?
somodibence@vipmail.hu