Nem mondanám hogy fordítva van. Egyébként közel 2000km van a blokkban és semmi gond pedig nem egyszer kétszer járt a piros mezőbe sem...
ha befele van fordítva úgyis ki mossa a zsírt amit bele raktam és hamarabb is meg éghet. Mert ugye a főtengelynél ha nincs megzsírózva akkor meg fog égni!
Nem értem mi a gond... Ha a blokkfél élig ütötted be akkor annak jónak kéne lenni.
Jó méretű szimmeringet vettél te?
Most kezdem csak összerakni a blokkot, szimering is sok idő volt mire ideért, meg a vizsgaidőszak miatt is csúszott a dolog.
Lenne egy kérdésem hogy a szimeringeknek hol kell felülniük (kuplung felöli)? Kívülről betettem a helyére, síkban van, viszont a szimering furat az 9 mm mély, a szimering pedig 7 mm-es. Beraktam a főtengelyt és a külső ajka a szimeringnek nem ül fel a tengelyen, kb a letörésen van. Szóval az a kérdés hogy kívülről síkba kell lennie, vagy csináljak egy beütő szerszámot, ami 2mm-el beljebb tolja? Service manual nem ír semmit erről.
Rotax 123
=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!
Jelenleg raktáron AF1 Sintesi és Tuareg Wind van!
-Gyári Kipufogó rendszerek, illetve Arrow rendszer Af1
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok, kerekek
-Elektromos power egységek
-Idomgarnitúrák
-Műszerfal
-Első teleszkóp, hátsó rugóstag
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Teljes idom garnitúra Extrema (az összes fekete műanyaggal együtt): 20.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 25.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block, henger nélkül: 28.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
ha befele van fordítva úgyis ki mossa a zsírt amit bele raktam és hamarabb is meg éghet. Mert ugye a főtengelynél ha nincs megzsírózva akkor meg fog égni!
Nem értem mi a gond... Ha a blokkfél élig ütötted be akkor annak jónak kéne lenni.
Jó méretű szimmeringet vettél te?
Most kezdem csak összerakni a blokkot, szimering is sok idő volt mire ideért, meg a vizsgaidőszak miatt is csúszott a dolog.
Lenne egy kérdésem hogy a szimeringeknek hol kell felülniük (kuplung felöli)? Kívülről betettem a helyére, síkban van, viszont a szimering furat az 9 mm mély, a szimering pedig 7 mm-es. Beraktam a főtengelyt és a külső ajka a szimeringnek nem ül fel a tengelyen, kb a letörésen van. Szóval az a kérdés hogy kívülről síkba kell lennie, vagy csináljak egy beütő szerszámot, ami 2mm-el beljebb tolja? Service manual nem ír semmit erről.
Rotax 123
Köszi előre!
=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!
Jelenleg raktáron AF1 Sintesi és Tuareg Wind van!
-Gyári Kipufogó rendszerek, illetve Arrow rendszer Af1
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok, kerekek
-Elektromos power egységek
-Idomgarnitúrák
-Műszerfal
-Első teleszkóp, hátsó rugóstag
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Email: olasz.alkatresz@freemail.hu
Jó ára van...
Teljes idom garnitúra Extrema (az összes fekete műanyaggal együtt): 20.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 25.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block, henger nélkül: 28.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Mennyi az ára?
http://www.kepesmotor.hu/april...
Motorjaimat cserélném rs 125 re stb..
A lényeg hogy üzemképes legyen..