próbáld meg a gyújtáskapcsolót kivenni a körből, ha tudod... talán ha széthúzod a gyújtáskapcsolóból jövő kábeleket, akkor van áram a motoron és gyújtás is... nemhiszem h ez lenne a problem, de benne van a körben, tehát befolyásolhatja
Pisti, nem viccből írtam, hogy volt már olyan motor a kezemben (Rotax123), aminél muszáj volt ezt csinálni, mert 0,35-nél még OK volt minden, 0,7nél be sem indult... kicsi szikra volt rajta nagyon...
amúgy köszi Pistimoto és byfzr, hogy adtatok ötleteket, hogy mi lehet a gond, és miket nézzek meg. még holnap megnézem azt a két sárga kábelt, ha az sem működik, akkor veszek egy új tekercset :/
Ha a hézag más akkor is adnia kell rendesen a szikrát! Ott meg a gyári előírt hézag 0,5-0,6tízed. Nekem igaz 0,7-re van állítva de ez nem befolyásolja annyira hogy ne adjon szikrát....
Aha gondolom akkor több leddel vagyis úgy látszik.
próbáltam kisebb hézaggal is, de úgy sem jó :/ ezt a két sárga kábeles dolgot holnap megnézem, de ma átnéztem minden kábelt, elvileg mindennek jó kéne hogy legyen :D :)
-akkor mérettem le, mikor elromlott, és elkellet döntenem, hogy trafót vagy tekercset vegyek e, és mivel azt mondták hogy a tekercs jó, így hát a trafót vettem meg, de ezek szerint akkor nem ezt kellet volna. :D tuti hogy a tekercs lehet a hiba, mert más nem csatlakozik rá, azaz a tekercstől megy fel a trafóba, trafóból gyertyára, ha trafó meg a kábel is jó, csak a tekercs szarhat (szerintem):S csak ne lenne olyan drága:S lehet trafót se kellet volna vennem :/
-sajnos nincs lehetőségem kipróbálni, nincs a környéken még egy rotax blokkos motor:D
-igen, sima ledekkel oldottam meg, és az aksira volt kötve!:D
Hallottam már egy két olyat hogy ilyen 130körüli volt bele rakva, de elvileg ezzel egyből meg ragad, mert még a 150 is kevés ezekbe a motorokba. Lehet az van rá írva, de az már nem annyi szerintem tuti. Nekem 150(ennyi volt rá írva) volt benne és sokkalt. Úgy raktam bele a 156-158-at... Azzal lett jó. Én csináltattam nem rég 2-3-mas lépcsővel fúvókákat és azok pontosak.
Hallottam olyat is hogy valakinek 135 körül volt benne. És a haverjának 160-as volt benne és beleraktak egy 140-est mert ugye biztos elég lesz hát meg is ragadt szépen... Fúvókázni meg ugye nem így kell hogy találomra bele rakunk egyet hanem szép lassan megyünk lefele és nézzük a motort....
Csak egy 20-ast lépet le és megragadt...
135? Az elég karcsú! Lehet nem annyi az amúgy....Az enyém egyből meg szorulna vele az is biztos. Meg kell nézni sorban hogy mi a jó neki...
Nekem 156 vagy 158 van benne, és nekem is 34-es karbi van. Nekem azzal lett pont jó.
a CDI itt maga a trafó, szóval a CDI-t is úgymond cserélte... lehet, hogy nem jól mérték ki azt a tekercset. Nézd meg úgy, hogy lehúzod róla a fesszabályzó két sárga kábelét, hátha ott zavar valami. Lehetséges a tekercs már nem az igazi, valami miatt nem ad olyan szikrát mint amilyet kellene, üss egy picivel kisebb gyertyahézagot, hátha használ neki valamit... (volt már ilyen esetem)... 0,6-os helyett, mondjuk egy 0,4-et.
Látom van az RS-eden egy kis optiaki tuning a zöld-piros fényre célzok... Az kíváncsiság kép érdekelne hogy oldottad meg? Gondolom led meg külön kapcsolós és az aksira van kötve...
Az első soroknál a tekercs jutott eszembe... Mert ha az rossz akkor ki hagyogat nem ad rendesen szikrát meg asszem gyengébb szikrát is ad. Annó kiméreted? Akkor az nem most volt azóta változhatót a helyzet, ha régebben volt kimérve...
Ha a trafó rossz lenne akkor nem adott volna szikrát szerintem.
Rossz gyújtás beállítás nem lehet az tuti! Ha szarul van beállítva a szikrát adnia kell rendesen attól.
Nem tudom nem-e lehet még a CDI...
Én első sorba most a tekercsekre gondolnék.
üdv ma leszedtem a gyertyapipát, és nélküle próbáltam megnézni, hogy ad e szikrát. Először azt hittem működik, mert adott 6-7 et, de azután ismét semmit, de ez a pár is olyan gyenge volt, hogy ha fél centire tettem volna a kábelt, ezt sem adta volna le! Próbáltam megmozgatni a kábeleket, hátha rosszul vannak összedugva, de nem hajlandó több szikrát adni. Akkor valószínű, hogy a gyújtótekercs a rossz? trafót cseréltem, gyertyapipa nem lehet gond, viszont ezt a tekercset elvittem leméretni még annó, és ott azt mondták hogy jó, akkor lehet hogy hazudtak :D ? trafót most vettem, működő képes, ha vele lenne a probléma, akkor most sem adta volna azt a pár szikrát nem? vagy mi játszhat még közre, tudna valaki segíteni? nagyon fontos lenne, mert én már kifogytam az ötletekből! esetleg gondoltam még rá, hogy rosszul lehet beállítva a gyújtás, de végül is az nem kéne hogy baja legyen, mert régen ezzel a beállítással működött 6-7 évig a kezem alatt:D
Teljes idom garnitúra Extrema (az összes fekete műanyaggal együtt): 20.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 25.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block, henger nélkül: 28.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Aha gondolom akkor több leddel vagyis úgy látszik.
-sajnos nincs lehetőségem kipróbálni, nincs a környéken még egy rotax blokkos motor:D
-igen, sima ledekkel oldottam meg, és az aksira volt kötve!:D
Hallottam olyat is hogy valakinek 135 körül volt benne. És a haverjának 160-as volt benne és beleraktak egy 140-est mert ugye biztos elég lesz hát meg is ragadt szépen... Fúvókázni meg ugye nem így kell hogy találomra bele rakunk egyet hanem szép lassan megyünk lefele és nézzük a motort....
Csak egy 20-ast lépet le és megragadt...
Nekem 156 vagy 158 van benne, és nekem is 34-es karbi van. Nekem azzal lett pont jó.
Ha a trafó rossz lenne akkor nem adott volna szikrát szerintem.
Rossz gyújtás beállítás nem lehet az tuti! Ha szarul van beállítva a szikrát adnia kell rendesen attól.
Nem tudom nem-e lehet még a CDI...
Én első sorba most a tekercsekre gondolnék.
Teljes idom garnitúra Extrema (az összes fekete műanyaggal együtt): 20.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 25.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block, henger nélkül: 28.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com