Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elég a gyorscsatlakozót széthúzni ugye...
próbáld meg a gyújtáskapcsolót kivenni a körből, ha tudod... talán ha széthúzod a gyújtáskapcsolóból jövő kábeleket, akkor van áram a motoron és gyújtás is... nemhiszem h ez lenne a problem, de benne van a körben, tehát befolyásolhatja
Pisti, nem viccből írtam, hogy volt már olyan motor a kezemben (Rotax123), aminél muszáj volt ezt csinálni, mert 0,35-nél még OK volt minden, 0,7nél be sem indult... kicsi szikra volt rajta nagyon...
amúgy köszi Pistimoto és byfzr, hogy adtatok ötleteket, hogy mi lehet a gond, és miket nézzek meg. még holnap megnézem azt a két sárga kábelt, ha az sem működik, akkor veszek egy új tekercset :/
igen, alul volt 4-5 zöld, hátul a rugónál két piros, meg elől a lámpa melleti nyílásoknál két kék:D kivolt világítva mint a karácsonyfa:D
Ha a hézag más akkor is adnia kell rendesen a szikrát! Ott meg a gyári előírt hézag 0,5-0,6tízed. Nekem igaz 0,7-re van állítva de ez nem befolyásolja annyira hogy ne adjon szikrát....
Aha gondolom akkor több leddel vagyis úgy látszik.
Ha nincs nagyon fúvókád tudok ajánlani rá valakit aki elég olcsón megcsinálja és elég pontosan is nem ilyen mint mondjuk néhány bolti...
Köszi mindkettőtöknek, így már meg van a fő irányszám.
próbáltam kisebb hézaggal is, de úgy sem jó :/ ezt a két sárga kábeles dolgot holnap megnézem, de ma átnéztem minden kábelt, elvileg mindennek jó kéne hogy legyen :D :)
-akkor mérettem le, mikor elromlott, és elkellet döntenem, hogy trafót vagy tekercset vegyek e, és mivel azt mondták hogy a tekercs jó, így hát a trafót vettem meg, de ezek szerint akkor nem ezt kellet volna. :D tuti hogy a tekercs lehet a hiba, mert más nem csatlakozik rá, azaz a tekercstől megy fel a trafóba, trafóból gyertyára, ha trafó meg a kábel is jó, csak a tekercs szarhat (szerintem):S csak ne lenne olyan drága:S lehet trafót se kellet volna vennem :/
-sajnos nincs lehetőségem kipróbálni, nincs a környéken még egy rotax blokkos motor:D
-igen, sima ledekkel oldottam meg, és az aksira volt kötve!:D
Hallottam már egy két olyat hogy ilyen 130körüli volt bele rakva, de elvileg ezzel egyből meg ragad, mert még a 150 is kevés ezekbe a motorokba. Lehet az van rá írva, de az már nem annyi szerintem tuti. Nekem 150(ennyi volt rá írva) volt benne és sokkalt. Úgy raktam bele a 156-158-at... Azzal lett jó. Én csináltattam nem rég 2-3-mas lépcsővel fúvókákat és azok pontosak.

Hallottam olyat is hogy valakinek 135 körül volt benne. És a haverjának 160-as volt benne és beleraktak egy 140-est mert ugye biztos elég lesz hát meg is ragadt szépen... Fúvókázni meg ugye nem így kell hogy találomra bele rakunk egyet hanem szép lassan megyünk lefele és nézzük a motort....
Csak egy 20-ast lépet le és megragadt...
150 a gyári kb, ettől inkább csak felfelé ahogy Pisti mondja...levegőszűrés mértékétől is függ ám nagyban...
Tuti 135, megmértem ma. Akkor olyan 150 körülivel megpróbálkozok, és majd meglátom.
135? Az elég karcsú! Lehet nem annyi az amúgy....Az enyém egyből meg szorulna vele az is biztos. Meg kell nézni sorban hogy mi a jó neki...
Nekem 156 vagy 158 van benne, és nekem is 34-es karbi van. Nekem azzal lett pont jó.
Még annyi kérdésem lenne hogy mekkora főfúvóka az ideális? Most 135-ös van benne, 34-es VHSB a karbi. Ez elég karcsú. 145-150?
Csak a tekercs lesz akkor. Már ketten gondolunk egyre.
a CDI itt maga a trafó, szóval a CDI-t is úgymond cserélte... lehet, hogy nem jól mérték ki azt a tekercset. Nézd meg úgy, hogy lehúzod róla a fesszabályzó két sárga kábelét, hátha ott zavar valami. Lehetséges a tekercs már nem az igazi, valami miatt nem ad olyan szikrát mint amilyet kellene, üss egy picivel kisebb gyertyahézagot, hátha használ neki valamit... (volt már ilyen esetem)... 0,6-os helyett, mondjuk egy 0,4-et.
Látom van az RS-eden egy kis optiaki tuning a zöld-piros fényre célzok... Az kíváncsiság kép érdekelne hogy oldottad meg? Gondolom led meg külön kapcsolós és az aksira van kötve...
Ha van lehetőséged próbáld ki máséval de van egy sejtésem hogy nincs ilyen!
Az első soroknál a tekercs jutott eszembe... Mert ha az rossz akkor ki hagyogat nem ad rendesen szikrát meg asszem gyengébb szikrát is ad. Annó kiméreted? Akkor az nem most volt azóta változhatót a helyzet, ha régebben volt kimérve...
Ha a trafó rossz lenne akkor nem adott volna szikrát szerintem.
Rossz gyújtás beállítás nem lehet az tuti! Ha szarul van beállítva a szikrát adnia kell rendesen attól.
Nem tudom nem-e lehet még a CDI...
Én első sorba most a tekercsekre gondolnék.
üdv ma leszedtem a gyertyapipát, és nélküle próbáltam megnézni, hogy ad e szikrát. Először azt hittem működik, mert adott 6-7 et, de azután ismét semmit, de ez a pár is olyan gyenge volt, hogy ha fél centire tettem volna a kábelt, ezt sem adta volna le! Próbáltam megmozgatni a kábeleket, hátha rosszul vannak összedugva, de nem hajlandó több szikrát adni. Akkor valószínű, hogy a gyújtótekercs a rossz? trafót cseréltem, gyertyapipa nem lehet gond, viszont ezt a tekercset elvittem leméretni még annó, és ott azt mondták hogy jó, akkor lehet hogy hazudtak :D ? trafót most vettem, működő képes, ha vele lenne a probléma, akkor most sem adta volna azt a pár szikrát nem? vagy mi játszhat még közre, tudna valaki segíteni? nagyon fontos lenne, mert én már kifogytam az ötletekből! esetleg gondoltam még rá, hogy rosszul lehet beállítva a gyújtás, de végül is az nem kéne hogy baja legyen, mert régen ezzel a beállítással működött 6-7 évig a kezem alatt:D
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Teljes idom garnitúra Extrema (az összes fekete műanyaggal együtt): 20.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 25.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block, henger nélkül: 28.000

Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Köszi, de csak a főfékhenger érdekel, karral együtt és 2000-es évjárat utáni motorról.
Nyilván van első és hátsó ez már csak ember függő h ki h hívja de itt a fiuk másra gondoltak
Nekem van 5.000 Forint!