Hát mondjuk ott csak annyi az egész hogy rá rakod a lendkereket a főtengelyre és utána rá rakod a jel adott a helyére amit én 0,7-es hézaggal raktam össze. A holt pontot meg ... sose néztem. A CDI vezérli és kész. A 122-es gyújtása fix. A jeladó távot lehet állítgatni csak!
Nem vágod mit mondok! Én pont nem hasonlítottam a Simson hozzá! De mind1. Annyira azért nem vészes csak meg kell adni a módját meg kell várni míg be melegszik rendesen mert akkor működik normálisan ugye bár...
Már akartam én is venni de sokalltam érte a 3 ropit. De mondjuk már felesleges is lesz lehet ha kész lesz a mostani tervek szerint a Rotax.
Jaja! El volt fordítva a tank mert az akksit töltöttem és azt hiszem egy pillanatra akkor is be lett indítva. Lehet hogy akkor szívott levegőt. Ha így sem megy akkor karbi szét? Amúgy köszi!
csá ! csak jóin dulatbol mondom meg döntve a motorba nem jut elég benya mivel ha a tankba kevés van nem tud belefolyni ezért tankold meg jól ! 2-3 l
ha nem müködik igy se nézd át az egész rendszert amin a beny végig megy !
Sziasztok! Most vettem egy Rs 125 öt 2007-es. Tökéletesen járt a motor, könnyen indult és egyszer csak dadogva leállt, olyan volt mint ha kifogyott volna a benzin belőle. Világított a tank jel és rátankoltam. Pöcre indult és ahogy beindult szinte azonnal leállt szint úgy ahogy az előbb. Mint ha nem kapna benzint. Szerintetek mi lehet vele? Karbi takarítás? Előre is köszi!
beállitás ügyben....mekkora előgyujtást adjunk a paripának?hova áll a bütyök a jeladóhoz képest az rs-nél,a megadott előgyujtásnál?
mondjuk pannoniánál 1.9mm a felső holtponttol az előgyujtás,akkor a bütyök eleje a jelado szélénél áll pontosan,
de van olyan motor aminél a bütyök elhagyásához kell állitani
Pont a bemelegedési időszak a legveszélyesebb, mint szinte mindegyik forgó, alternáló motorikus alkatrésznél. Üzemi hőmérsékleten elviekben a csapágy súrlódása nulla.
A simót nem hasonlítanám a rotaxhoz. Mondjuk nézzünk egy robeszt, CVT, sokat pörög max fordulat közelében. Ott is csak komolyabb tuning esetén ajánlják a C4-et, amit nyeleznek bőven.
Jelenleg annyi hátrányt tudnék mondani a C3-nak, hogy nagyobb eséllyel lehet megsütni, de ahhoz lehet meg kéne főzni a motort.
A 13-as az motorboltból van, JT-s (Kelo motor). Amikor rendeltem a láncszettet, mondtam hogy 11-essel vettem, azt mondta olyan nem létezik, de mégis . Most az van rajta.
Ha egy jó csapágy van benne akkor elvileg el megy annyit mint egy főtengely. Mondjuk egy SKF-el. Nekem az volt benne. És most is.
Hát kisebb illesztéssel biztos, de hova sietsz? Mire be melegszik a víz utána már lehet nyelezni. 1km után már ez kb. meg is van.
Valamit csak számít de te tudod. Én C4-nél maradnék. A Rotax blokkba nem hinném hogy ilyen sokan raknának C3-mat ott leginkább mindenki C4-et rak az én tudtommal! A pörgést nem úgy értetem ahogy te írod hanem a Simsonál mondjuk ott van a C3 az kevesebbet forog így nem is fog úgy melegedni a főtengelynél.
Nem nagyon tudok ilyet. De C4 van gyárilag is.
Honnan van 13-as lánckereked amúgy?
Sajnos nem tudom mennyit futott, ezzel vettem.
C3 elég lesz, nem nyelezem állandóan neki, C3 gyorsabban eléri az ideális illesztési hézagot, meg igazából C3-C4 közötti radiális
hézagkülönbség ekkora átmérőnél elég kicsi.
C3: min. 13 max. 28 mikron
C4: min. 20 max. 36 mikron
Illetve a kortársai 125 ccm zümmögők 80%-a C3-mat használ, mégis ugyan annyit pörögnek.
Amúgy be tudnád linkelni hol nézted gyárilag milyen csapágy kell bele? Nekem több helyről/féle manual, meg part catalog-om is van de sehol nem találtam.
Köszi!
Jól szopat az elektronika akkor! Nem is nagyon megy az a része...
Nem lehet hogy a gyertyapipa gyújtó kábel baszik ki veled?
Az kéne ki mérni hogy a trafót ha az ad akkor meg a kábelnél hogy ki megy-e az áram, ÉN szerintem!
Aha hát akkor kár volt magyaráznom!
Neked kell érezni hogy most rossz vagy jó így szerintem senki se mondja meg. Ha nagyon kotyog akkor valószínű hogy rossz!
Nem tudod mennyit futott a csapágy?
C4 kell neki nem C3! A C4-es illesztéssel vannak gyárilag is ez az előírás is. többet forog mint egy Simson ez által gondolom melegebb is. A Simsonba ugye C3 van. Példálózó jelleggel...
De hát te tudod...
eladó egy Mikuni TMX 38 as karbi, 34es dellorto helyére egy az egyben felmegy, és bitang lesz a gép ;) tudom mert az rx-emen ez volt, csak a 34-es dellortoval adtam el, így a versenykarbi megmaradt. érdeklődni emailbe: nyul_jeno@freemail.hu ára 30e HUF a legújabb 125ös YZ-ken van ilyen, ha tuningolni akarsz, itt a tökéletes választás
Segitséget szeretnék kérni tőletek, van egy 94 es rs 125 ös motorom, ami sajnos most nem működőképes, a problémám az, hogy nem ad szikrát a gyertya! Először a trafóra gyanakodtam ,hogy az a ludas, vettem másikat, meg is oldódott a gond, működött a motor kb 10méterig, míg ki nem értem a kapuba, azóta nem jó! mielőtt vettem ezt a trafót, voltam leméretni a tekercset, az jó! új gyertya van benne! Létezik, hogy ilyen nagy szerencsém van, hogy ami trafót vettem eddig a 2 pecig működött? vagy lehet e valami más, ami kinyirja a trafót, vagy ami miatt nem ad áramot? nekem már nincs más ötletem, segítsetek lécci! válaszotokat előre is köszönöm! :)
Ha kint lenne, én is érezném hogy rossz vagy jó, azzal nincs gond, csak még a helyén van. Értem amit írsz, gépésznek tanulok.
Igazából arra irányult a kérdés, hogy bent a helyén axiális mozgásból mennyire lehet következtetni hogy mennyire kopott. Például ezt megmérni, és összehasonlítani egy tűréstáblázattal.
Közben már lebontottam mindkét felét a blokknak, és mindkettő szimering gatya, szinte biztos hogy már rossz a csapágy, mert azok a szimeringek kb fél évesek.
Épp ma megrendeltem az új C3 illesztésű csapágyakat, meg az új szimering szettet.
Valószínűleg nem érte el mindig az üzemi hőmérsékletet, és ha rossz az illesztés fokozottan kopnak. Így jártam..
Már akartam én is venni de sokalltam érte a 3 ropit. De mondjuk már felesleges is lesz lehet ha kész lesz a mostani tervek szerint a Rotax.
ha nem müködik igy se nézd át az egész rendszert amin a beny végig megy !
Ez Rotax 123 blokkhoz Sem Amal gyújtásbeállítási értékek. Hátha segít.
mondjuk pannoniánál 1.9mm a felső holtponttol az előgyujtás,akkor a bütyök eleje a jelado szélénél áll pontosan,
de van olyan motor aminél a bütyök elhagyásához kell állitani
Pont a bemelegedési időszak a legveszélyesebb, mint szinte mindegyik forgó, alternáló motorikus alkatrésznél. Üzemi hőmérsékleten elviekben a csapágy súrlódása nulla.
A simót nem hasonlítanám a rotaxhoz. Mondjuk nézzünk egy robeszt, CVT, sokat pörög max fordulat közelében. Ott is csak komolyabb tuning esetén ajánlják a C4-et, amit nyeleznek bőven.
Jelenleg annyi hátrányt tudnék mondani a C3-nak, hogy nagyobb eséllyel lehet megsütni, de ahhoz lehet meg kéne főzni a motort.
A 13-as az motorboltból van, JT-s (Kelo motor). Amikor rendeltem a láncszettet, mondtam hogy 11-essel vettem, azt mondta olyan nem létezik, de mégis . Most az van rajta.
fehér számlap,zöld számok....ha van fehér szlapos ford szám mérő az is érdekelne!
Hát kisebb illesztéssel biztos, de hova sietsz? Mire be melegszik a víz utána már lehet nyelezni. 1km után már ez kb. meg is van.
Valamit csak számít de te tudod. Én C4-nél maradnék. A Rotax blokkba nem hinném hogy ilyen sokan raknának C3-mat ott leginkább mindenki C4-et rak az én tudtommal! A pörgést nem úgy értetem ahogy te írod hanem a Simsonál mondjuk ott van a C3 az kevesebbet forog így nem is fog úgy melegedni a főtengelynél.
Nem nagyon tudok ilyet. De C4 van gyárilag is.
Honnan van 13-as lánckereked amúgy?
A gyári gyújtásnál a lendkeréknél a mágnes táv érdekelne?
C3 elég lesz, nem nyelezem állandóan neki, C3 gyorsabban eléri az ideális illesztési hézagot, meg igazából C3-C4 közötti radiális
hézagkülönbség ekkora átmérőnél elég kicsi.
C3: min. 13 max. 28 mikron
C4: min. 20 max. 36 mikron
Illetve a kortársai 125 ccm zümmögők 80%-a C3-mat használ, mégis ugyan annyit pörögnek.
Amúgy be tudnád linkelni hol nézted gyárilag milyen csapágy kell bele? Nekem több helyről/féle manual, meg part catalog-om is van de sehol nem találtam.
Köszi!
Nem lehet hogy a gyertyapipa gyújtó kábel baszik ki veled?
Az kéne ki mérni hogy a trafót ha az ad akkor meg a kábelnél hogy ki megy-e az áram, ÉN szerintem!
Neked kell érezni hogy most rossz vagy jó így szerintem senki se mondja meg. Ha nagyon kotyog akkor valószínű hogy rossz!
Nem tudod mennyit futott a csapágy?
C4 kell neki nem C3! A C4-es illesztéssel vannak gyárilag is ez az előírás is. többet forog mint egy Simson ez által gondolom melegebb is. A Simsonba ugye C3 van. Példálózó jelleggel...
De hát te tudod...
Segitséget szeretnék kérni tőletek, van egy 94 es rs 125 ös motorom, ami sajnos most nem működőképes, a problémám az, hogy nem ad szikrát a gyertya! Először a trafóra gyanakodtam ,hogy az a ludas, vettem másikat, meg is oldódott a gond, működött a motor kb 10méterig, míg ki nem értem a kapuba, azóta nem jó! mielőtt vettem ezt a trafót, voltam leméretni a tekercset, az jó! új gyertya van benne! Létezik, hogy ilyen nagy szerencsém van, hogy ami trafót vettem eddig a 2 pecig működött? vagy lehet e valami más, ami kinyirja a trafót, vagy ami miatt nem ad áramot? nekem már nincs más ötletem, segítsetek lécci! válaszotokat előre is köszönöm! :)
Eladó egy Champion C 55-ös gyertya, zsír új 0km-es Polini-hez
tb85@freemail.hu
Ha kint lenne, én is érezném hogy rossz vagy jó, azzal nincs gond, csak még a helyén van. Értem amit írsz, gépésznek tanulok.
Igazából arra irányult a kérdés, hogy bent a helyén axiális mozgásból mennyire lehet következtetni hogy mennyire kopott. Például ezt megmérni, és összehasonlítani egy tűréstáblázattal.
Közben már lebontottam mindkét felét a blokknak, és mindkettő szimering gatya, szinte biztos hogy már rossz a csapágy, mert azok a szimeringek kb fél évesek.
Épp ma megrendeltem az új C3 illesztésű csapágyakat, meg az új szimering szettet.
Valószínűleg nem érte el mindig az üzemi hőmérsékletet, és ha rossz az illesztés fokozottan kopnak. Így jártam..
Köszi a választ!
Üdv.