Üdv! A jelenség: első indítási próba a szikra tökéletes. másodikra elgyengül,harmadiknál kihagy,következőnél nincs néha dob egyet. valaki járt már így? Gyertya,pipa,kábel cserélve. Ja és ha olyan kedve van be is indul,v indult. Én trafóra gondolok,de várom a véleményeket.
Amal Sem Sweden elektronika(gyujtotrafó), vadonatúj, gyárinál sokkal megbizhatóbb, folytás nélküliek, örök életüek.
Adok rá félév garanciát is ha bármi probléma lenne vele, eddig nem volt még rá panasz.
A képen gyári látható annak helyére rakható fel, vezeték szin kiosztás is ugyan az, igy gyerek játék a beszerelés. Bármilyen szinű helyett felrakható, ha mégsem ez lenne a baja a motorodnak vagy nem lenne jó hozzá vissza vásárolom!
ára: 17000Ft/db
Nálam sok motor nem fordult meg még. Faterom Simsona amit használtam egy ideig amit mg 84-be vett meg az RS125 amit vettem. Gondolom te akkor úgy mond üzletelgetsz velük?
Az tudom hogy már egy jó ideje keresel 125-öst. Az a baj szinte nem nagyon van olyan aki kisebb motorra akarna cserélni...
Hát inkább írj rám. Valamin, adatlapomon ott van... Sokkal olcsóban mint amennyit valójában ér. És csak ez miatt vettem meg.
Értem az jó.
Hát igen most van egy rs50 em nálam sűrűn változik a géppark..
Viszont újra fáj a fogam egy 125cc speedre...(régi szép emlékek...)
Amúgy rotax 122 blokkot menyibe sikerült szerezned ha nem túl indiszkrét a kérdés?
Megvan persze. Most pihen.
Sokat agyaltam rajta hogy lehet eladom, de mégse... jobb volna rendszámos... Ez még nem nagyon lehet. Sajnálnám eladni attól függetlenül hogy esztétikailag nem tökéletes. De majd most meg szépítem ahogy tudom. Új projektba fogok így úgy néz ki. Szedem ki a blokkot,de nem azért mert szar... Megy bele egy kis tuning. Meg a futóművet is felújítom.
Meg vettem jó árba egy Rotax 122-es blokkot is most és elég jó állapotban is van.
Még jó múltkor láttam hogy hirdetted a DT-t meg egy robogót tán, de most néztem és nem. Most látom egy RS 50-et hirdetsz...
így más a dolog, motorja válogatja. a első villaszög a nem mindegy. az eset után olvastam a témában.
pl. egy chopper sosem fog berázni, nem úgy mint a sportmotorok.
erős kigyorsításnál kevesebb a súly a motor elején, csökken a tapadás. az útegyenetlenség plusz bezavar.
okozhatja még rossz futómű. kormánycsapágy, kerékcsapágy, rosszul centírozott első kerék.
aprilia alkatrészek eladó! komplet motor minden van még!
polini 160 hengerszet is!
sem amal gyújtás
dellorot 34 stb.
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Jó napot fórumozok.
Cserélném rs em rs125 re 2002 től..(rotax 122 csak)
Hirdetéseim között megtaláljátok.
Ha olyan a géped adok érte 2 motort.
csak 125/50 érdekel..
hát 115öt mentem (azt úgy képzeld el hogy 4kmen keresztül egyenes út ami a városba vezet ,azaz minden motorozáskor átmentem rajt, 100volt az utazó minimum ) egy 10es kerekű piaggio robival amiben a hátsó szilent úgy elvolt kopva ,öregedve ,töredezve hogy amikor döntöttem vagy nyomvájúba mentem a blokk érezhetően elfordult oldalra jópárfokot:DDD szóval ilyen körülmények között se sokallottam a 100 km/h-t
am azért írtam mer thaverom mondta hogy neki rángatózott a faterja gixer ezerjen deee 200nál jött elő . de néztem róla videót tényleg kigyosításnál jön elő majdnem mindegyik onboardos videónál .
Hát én mentem már elég szar utakon is ahol volt hogy mentem elég rendesen, de sose volt gond...
Nem tudom felétek milyen lehet, de erre sok helyen elő fordul...
egy kerekezésnél volt már hogy enyhén be cikázott, de nem volt nagy dolog... Asszem egyszer volt ilyen csak akkor is az én hibám volt mert hülyén raktam le az elejét.
Tartani kell a kormányt keményen.
null
ilyen élményem volt (egy kerekezés nélkül persze)
többször volt kisebb kezdődő probléma (futóművem, kerekek centírozása rendben van)
ez rossz úton agy nélkül magas fordulaton jön elő kigyorsításnál.
Nézzétek meg kérlek.
http://www.kepesmotor.hu/april...
Adok rá félév garanciát is ha bármi probléma lenne vele, eddig nem volt még rá panasz.
A képen gyári látható annak helyére rakható fel, vezeték szin kiosztás is ugyan az, igy gyerek játék a beszerelés. Bármilyen szinű helyett felrakható, ha mégsem ez lenne a baja a motorodnak vagy nem lenne jó hozzá vissza vásárolom!
ára: 17000Ft/db
patvaros87@gmail.com
06-30/320-76-30
Az tudom hogy már egy jó ideje keresel 125-öst. Az a baj szinte nem nagyon van olyan aki kisebb motorra akarna cserélni...
Hát inkább írj rám. Valamin, adatlapomon ott van... Sokkal olcsóban mint amennyit valójában ér. És csak ez miatt vettem meg.
Hát igen most van egy rs50 em nálam sűrűn változik a géppark..
Viszont újra fáj a fogam egy 125cc speedre...(régi szép emlékek...)
Amúgy rotax 122 blokkot menyibe sikerült szerezned ha nem túl indiszkrét a kérdés?
van szivócson is ha érdkel 3e
Sokat agyaltam rajta hogy lehet eladom, de mégse... jobb volna rendszámos... Ez még nem nagyon lehet. Sajnálnám eladni attól függetlenül hogy esztétikailag nem tökéletes. De majd most meg szépítem ahogy tudom. Új projektba fogok így úgy néz ki. Szedem ki a blokkot,de nem azért mert szar... Megy bele egy kis tuning. Meg a futóművet is felújítom.
Meg vettem jó árba egy Rotax 122-es blokkot is most és elég jó állapotban is van.
Még jó múltkor láttam hogy hirdetted a DT-t meg egy robogót tán, de most néztem és nem. Most látom egy RS 50-et hirdetsz...
Megvan még a dt is az is eladó/cserélhető.
Ha valakinek az kellene jó áron eladó..
ha esetleg valaki igényt tartana ezekre a gumikra 7000ft-ért a kettő elvihető
Már jó rég keresel egy jó 125-öst...
pl. egy chopper sosem fog berázni, nem úgy mint a sportmotorok.
erős kigyorsításnál kevesebb a súly a motor elején, csökken a tapadás. az útegyenetlenség plusz bezavar.
okozhatja még rossz futómű. kormánycsapágy, kerékcsapágy, rosszul centírozott első kerék.
polini 160 hengerszet is!
sem amal gyújtás
dellorot 34 stb.
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Cserélném rs em rs125 re 2002 től..(rotax 122 csak)
Hirdetéseim között megtaláljátok.
Ha olyan a géped adok érte 2 motort.
csak 125/50 érdekel..
am azért írtam mer thaverom mondta hogy neki rángatózott a faterja gixer ezerjen deee 200nál jött elő . de néztem róla videót tényleg kigyosításnál jön elő majdnem mindegyik onboardos videónál .
melyik a jó méretű első teló szimering?
szimering1
szimering2
Nem tudom felétek milyen lehet, de erre sok helyen elő fordul...
egy kerekezésnél volt már hogy enyhén be cikázott, de nem volt nagy dolog... Asszem egyszer volt ilyen csak akkor is az én hibám volt mert hülyén raktam le az elejét.
Tartani kell a kormányt keményen.
ilyen élményem volt (egy kerekezés nélkül persze)
többször volt kisebb kezdődő probléma (futóművem, kerekek centírozása rendben van)
ez rossz úton agy nélkül magas fordulaton jön elő kigyorsításnál.