Mivel C4 ezért ez egy elég laza illesztésű csapágy. Ami ha be melegszik rendesen akkor működik jól! Asszem 60fok körül a megfelelő működése.
Meg kell forgatni kézzel jól és aki ért hozzá az meg tudja mondani...
Egyébként zörög vagy ilyesmi de ha mondjuk kézzel forgatod végig van hogy észre lehet venni benne az ütést is ami már nem a legjobb mert ott sérült... Mondjuk nem tudom mennyire érthető ez így :D de én tudom mert foglalkozok csapágyakkal a szakmám miatt is...
Teljes idom garnitúra Extrema (az összes fekete műanyaggal együtt): 20.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 25.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block, henger nélkül: 28.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Ja meg még annyi, hogy a rossz főtengelycsapágytól is lehet ez a jelenség. C4-es műanyagkosaras van benne, és hát kottyan a főtengely, de mivel a C4-es illesztés elég laza, és volt már kezemben vadi új C4es amit ha megráztam, úgy szólt mint egy csörgőkígyó, így most nem tudom eldönteni hogy a csapágy is rossz-e?!?! Erre valami tipp, jó tanács?
Köszi előre!
Üdv.!
Hogy lehetne a legegyszerűbben kideríteni, hogy főtengely szimeringes (kuplung felöli) a gép? 1-2e km ezelőtt volt kicserélve az összes szimering proxra, de mostanság néha felpörög alapjáraton, mintha falsolna, meg a hajtóműolajból is hiányzott 2-3 deci, és érzésre sem megy úgy mint régebben. Hogy lehetne rámérni?
(Rotax 123)
Meg kell forgatni kézzel jól és aki ért hozzá az meg tudja mondani...
Egyébként zörög vagy ilyesmi de ha mondjuk kézzel forgatod végig van hogy észre lehet venni benne az ütést is ami már nem a legjobb mert ott sérült... Mondjuk nem tudom mennyire érthető ez így :D de én tudom mert foglalkozok csapágyakkal a szakmám miatt is...
Amúgy a következő kommentben javítottam, hogy a képen 122-es van.
Üdv
Akit esetleg érdekelne , pár eladó cucc 98-99-es RS ről.
-Sérülés mentes tükrök 4000/pár
-Kormányon lévő kapcsolók 3000/pár
-Km óra 2000
-Hátsó ülés 3000
-Komplett power szett(elektronika,motor,bowden,nyelv) 20
-Digitális ford.szám mérő 3000
-Metzeler racetek k2 gumi 110/70 3.8-4mm profil 4000
Érdeklődni e-mailben tudtok: xbombs@citromail.hu
Teljes idom garnitúra Extrema (az összes fekete műanyaggal együtt): 20.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 25.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block, henger nélkül: 28.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Köszi előre!
Rotax 122 és 123 víztérfedél megegyezik?
Köszi!
Üdv
UI: A kép a 123-masról való.
Bács-Kiskun megyében vagy környékén.
Válaszát ide vagy E-mail-ben: mitasm06@gmail.com várom.
Hogy lehetne a legegyszerűbben kideríteni, hogy főtengely szimeringes (kuplung felöli) a gép? 1-2e km ezelőtt volt kicserélve az összes szimering proxra, de mostanság néha felpörög alapjáraton, mintha falsolna, meg a hajtóműolajból is hiányzott 2-3 deci, és érzésre sem megy úgy mint régebben. Hogy lehetne rámérni?
(Rotax 123)
rotax 122 serult hengert keresek olcson!
Rotax 123!
= Aprilia Rs-hez(rotax 122,123) Arrow rendszer
-Komplett blokkok
-Gyári kipufogó rendszerek
-Futómű alkatrészek
-Fékek
-Lábtartók
-Idom szettek
-Elektromos alkatrészek
-Gyújtás és alkatrészei
-Kerekek és gumiabroncsok
-Gyári plexik, tükrök
-Power szettek
-Komplett fékek és alkatrészei
-Stb
Email: aprilia.alkatresz@freemail.hu
Mobil: +36-30-403-65-51
Bács-Kiskun megyében vagy környékén.
Válaszát ide vagy E-mail-ben: mitasm06@gmail.com várom.