Meg tudnátok mondani, hogy mekkora az rs első főfékhengerének a dugattyú mérete. Más típusú féknyereghez kellene.
Esetleg van valakinek bontott első főfékhengere, fékkarral együtt?
Lehet az is de szerintem csak jobban tud melegedni főleg ha mondjuk 12-13ezres fordulaton pörög...
Az alu könnyen át veszi a hőt ugye bár lehet rá tesz még akkor pluszba.
C4 szokott általában lenni tudtommal gyárilag is ez van.
Jah, jól van rosszul értetem akkor!
Kap egy kis hőt már szépen tágul én néztem mikor csapágyaztam.
Hideg van már ahhoz! Bár enduroval valószínű én is kii mennék néha csak nekem a térdembe az ízűlet egyből fájna egy ideig...
Ezért szeretek dolgozni legalább nincs ilyen gondom
Nincs mit!
Valamelyik külföldi fórumon olvastam (másfél éve), hogy a C4-es illesztés azért van a főtengelynél, mert a vízpumpa a forgattyús tengely előtt helyezkedik el, így a forró hűtőfolyadék elég közel kerül a főtengelycsapágyhoz. Valami ilyesmi okosságot szűrtem le belőle. Amúgy ha gyárilag C4-van előírva, akkor azt biztos nem hülyeségből írták.
=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!
Jelenleg raktáron AF1 Sintesi és Tuareg Wind van!
-Blokkfelek
-Váltó
-Gyári Kipufogó rendszerek, illetve Arrow rendszer Af1
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok, kerekek
-Elektromos power egységek
-Idomgarnitúrák
-Műszerfal
-Első teleszkóp, hátsó rugóstag
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
nekem egyszer behúzva maradt, de pont kiégett az EFI lámpa és a rohadék nem jelzett, de mondjuk én voltam a hülye mert mikor elindultam nem értettem miért ül be a hátulja és miért nem emelkedik az eleje... 50km után lekopott 3mm a hátsó tárcsából meg a betétből is... mondjuk az 2006-os RS volt...
A Kelo az a motorosbolt, ahonnan a lánckereket rendeltem, azt még arra írtam.
Amúgy nézegettem mennyi a holtjátéka így hidegen, hát ami most van benne az már elég kuka ehhez képest. A héten szét lesz borítva, aztán folytatódhat a szezon, így vizsgaidősuck közepén.
Érdekes az ár különbség. Nem mind1 mert nem pár száz ft van közte.
Az elején csak lestem hogy a főtengelyhez no name csapágyat raksz mert olyat még nem hallottam de utána nézem a képen hogy el írhattad mert Koyo van a képen ugye bár. Én SKF-et használok ez is kb. ugyan ott van mint a Koyo de a Koyo egy picivel jobb. De Mivel az SKF-hez igen kedvező áron juttok így eszembe se jutt azon hogy más csapágyat használjak!
Pedig te meg a C3-mast pátoltad nagyon...
Amúgy a műagyagházas jobb! Erősebb, csendesebb, tartósabb...
Kelo-ba 1500 körül vettem. Közben módosítottam a csapágyrendelést, mert eszembe jutott hogy az előző kawa kdx-emhez kaptam a cserélt cumókat, és a főtengely csapágyak lilára voltak sülve, és a kdx-hez képest jóval többet pörög a motor, így amit Te is ajánlottál C4-est rendeltem, meg is jött ma. Ja és a C3 árának feléért volt. (2700/db az 5300/db helyett). Műanyag kosaras volt csak, de jobban is örülök ennek.
Ha lenne órám megnézném de mivel nekem nincs így nem tudom meg nekem fölösleges is ezért... Hát nincs mit...
Próbálgasd... nem hiszem hogy túl nagy eltérés lenne.
Amúgy nem szorul a fék!
89-ES aprilia Af1-ről van, de van 88as tuaregról is.
Meg tudnátok mondani, hogy mekkora az rs első főfékhengerének a dugattyú mérete. Más típusú féknyereghez kellene.
Esetleg van valakinek bontott első főfékhengere, fékkarral együtt?
Az alu könnyen át veszi a hőt ugye bár lehet rá tesz még akkor pluszba.
C4 szokott általában lenni tudtommal gyárilag is ez van.
Kap egy kis hőt már szépen tágul én néztem mikor csapágyaztam.
Hideg van már ahhoz! Bár enduroval valószínű én is kii mennék néha csak nekem a térdembe az ízűlet egyből fájna egy ideig...
Ezért szeretek dolgozni legalább nincs ilyen gondom
Nincs mit!
2db főtengely
1 henger
1központi teló
dadi1095@freemail.hu
=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!
Jelenleg raktáron AF1 Sintesi és Tuareg Wind van!
-Blokkfelek
-Váltó
-Gyári Kipufogó rendszerek, illetve Arrow rendszer Af1
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok, kerekek
-Elektromos power egységek
-Idomgarnitúrák
-Műszerfal
-Első teleszkóp, hátsó rugóstag
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Email: aprilia.alkatresz@freemail.hu
Mobil: 06-30-403-6551
Valami ötlet?
Amúgy nézegettem mennyi a holtjátéka így hidegen, hát ami most van benne az már elég kuka ehhez képest. A héten szét lesz borítva, aztán folytatódhat a szezon, így vizsgaidősuck közepén.
Köszi a segítséget!
Üdv.
Az elején csak lestem hogy a főtengelyhez no name csapágyat raksz mert olyat még nem hallottam de utána nézem a képen hogy el írhattad mert Koyo van a képen ugye bár. Én SKF-et használok ez is kb. ugyan ott van mint a Koyo de a Koyo egy picivel jobb. De Mivel az SKF-hez igen kedvező áron juttok így eszembe se jutt azon hogy más csapágyat használjak!
Pedig te meg a C3-mast pátoltad nagyon...
Amúgy a műagyagházas jobb! Erősebb, csendesebb, tartósabb...
Próbálgasd... nem hiszem hogy túl nagy eltérés lenne.