ja meg ugylátom a 2 kis szuszogó ösze van kötve 1 csővel! azt le kel szedni róla azon keresztül kap levegőt a karbi. ha nem használod azt a bementete vakicsd le mert fars levegőt kap azáltal
Nekem az a bajom hogy nincs vákum a karbimban és ezért nem nyitja a vákumos benzincsapot. Arra gondolok hogy onnan leesett valami vakolás és ott engedi el a vákumot.
Sziasztok v an a családban egy 2006 os rs 50cm es gép a gyári folytást hol találom benne vagy honnét tudom meg hogy benne van e még 11 ezer km van benne.
Milyen évjáratú idomgarnitúra kellene?
Nekem van egy szettem gömbölyű RS re való. 2 oldal idom, fejidom és hátsó idom. szórógittezésre előkészítve. ( 600 as papírral felcsiszolva teljesen )
Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni 2006nál újabb Rs 125-ben?
A karbiról lenne szó! Meg szeretném tudni hogy ami a képen van karbi és a bejelölt csonknak mi a szerepe és ott elméletileg kell lennie egy csőnek és az hova vezet? Az enyémen nincs rajta és valószinűleg hogy ezért nem megy a motorom. Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok keresek 160ccm-es polini hengerszettet! Nagyon sürgős!
Valamint ha 1 héten belül elviszi valaki a 98 7. havi 125-ös rs-em akkor az is írjon mindenképp!
amit tudni kell róla:
tűgörgő szétment és tönkretette a dugót, hengert.
Hajtókar alsó tűgörgője cserés. Főtengely csapágy nem ment szét
fekete gyöngyházmetál fényezés csak full szintetikus olaj.
érvényes forgalmi, 60% os michelin gumik
új váltóolaj,... kérdezetek nyugodtan
valakinek új idomgarnitúrája? első konzollal hátsó segédvázzal üléssel? esetleg tank? árajánlatot elfogadok (lehetőleg pályaidom ha gyári akkor világítóteatekkel eggyütt)
Főtengely csapágy, meg szimeringszett lett cserélve most. Már mielőtt széthúztam nem tetszett hogy a szimering hogy nem ül fel rendesen, akkor is csak síkban volt. Aztán mielőtt beraktam volna a főtengelyt lefényképeztem hogy is kéne kinéznie, meg ugye előtte méregettem hogy ha 7 mm-es a szimering akkor a 9 mm mélységű furatba mennyit, hova is kerülhet.
De most már fejben összeállt, miért találtam annó egy egy ajkú babetta szimeringet benne (hihetetlen de egyezik a méret)... valószínűleg akkor is ette a hajtóműolajat. Vicc.
Értem. Most néztem mi is volt a gond a motoroddal.
De akkor nem csak a kuplung szimmeringet cserélted? Szét is lett húzva? Már csak azért kérdezem mert az egyik képen már a főtengely van a kezedbe... vagy ez egy másik volna?
Jobb lett volna úgy berakni hogy egy műanyag üdítős flakonból ki vágsz egy darabot amit körbe tudsz csavarni a főtengelyen és úgy húzod rá a szimmeringet és úgy ütöd be a helyére hogy ne sérülhessen. Persze be zsírozva... A végén meg ki húzod egyszerűen.
Mondjuk itt már mind1...
Ezt egy nagyon jó motor szerelő javasolta nekem egyszer...
Oké, csak nekem közel se ilyen volt.
Mivel raktad bele amúgy?
Én mondjuk egy műanyag csővel ami a végén felfekszik szépen a szimmeringre és szépen be lehet ütni. Néz szét otthon hátha találsz hasonlót.
Amúgy nem tudom melyik képen látod te hogy én hogy raktam be.
Most néztem meg hogy olyan kép nincs is fent amin ez látszik. Csak egy olyan van fent amikor én bontottam szét (a falújítás előtt) és nem tudni hogy ki rakta úgy össze, de nem én az tuti. Mert akkor volt elsőnek szétborítva az a blokk nálam.
De egyébként én is ugyan úgy raktam bele.
Mondjuk azt sejtetem hogy a méret csak jó.
Így hogy mondod be ugrott hogy 7mm. Mint a 122-nél is asszem.
Nekem van egy szettem gömbölyű RS re való. 2 oldal idom, fejidom és hátsó idom. szórógittezésre előkészítve. ( 600 as papírral felcsiszolva teljesen )
én úgytudom, hogy az a túlfolyó vagy szellőző nekem az egy csővel le van vezetve a semmibe, csak úgy jól lefele a rugónál
A karbiról lenne szó! Meg szeretném tudni hogy ami a képen van karbi és a bejelölt csonknak mi a szerepe és ott elméletileg kell lennie egy csőnek és az hova vezet? Az enyémen nincs rajta és valószinűleg hogy ezért nem megy a motorom. Előre is köszönöm a segítséget!
Valamint ha 1 héten belül elviszi valaki a 98 7. havi 125-ös rs-em akkor az is írjon mindenképp!
amit tudni kell róla:
tűgörgő szétment és tönkretette a dugót, hengert.
Hajtókar alsó tűgörgője cserés. Főtengely csapágy nem ment szét
fekete gyöngyházmetál fényezés csak full szintetikus olaj.
érvényes forgalmi, 60% os michelin gumik
új váltóolaj,... kérdezetek nyugodtan
06707762919
casanova1329@freemail.hu
De most már fejben összeállt, miért találtam annó egy egy ajkú babetta szimeringet benne (hihetetlen de egyezik a méret)... valószínűleg akkor is ette a hajtóműolajat. Vicc.
De akkor nem csak a kuplung szimmeringet cserélted? Szét is lett húzva? Már csak azért kérdezem mert az egyik képen már a főtengely van a kezedbe... vagy ez egy másik volna?
Mondjuk itt már mind1...
Ezt egy nagyon jó motor szerelő javasolta nekem egyszer...
Mivel raktad bele amúgy?
Én mondjuk egy műanyag csővel ami a végén felfekszik szépen a szimmeringre és szépen be lehet ütni. Néz szét otthon hátha találsz hasonlót.
PistiMoTo: Értem. Éles az öntvény széle.
Most kimentem lefényképezni mi a problémám. Látszik hogy a külső ajka a szimeringnek nem ül fel.
Most néztem meg hogy olyan kép nincs is fent amin ez látszik. Csak egy olyan van fent amikor én bontottam szét (a falújítás előtt) és nem tudni hogy ki rakta úgy össze, de nem én az tuti. Mert akkor volt elsőnek szétborítva az a blokk nálam.
De egyébként én is ugyan úgy raktam bele.
Mondjuk azt sejtetem hogy a méret csak jó.
Így hogy mondod be ugrott hogy 7mm. Mint a 122-nél is asszem.