Szed szét darabokra többet fogsz megtudni... Én nekem mikor bajom volt a csappal akkor bele raktam egy colás flakonba.
A kupaknál két élű ragasztóval körbe tekertem a csapot és a kupak résznél jó be toltam. Jah persze előtte vizet raktam bele. És utána megfordítottam és egy lyukat vágtam a tetejére. Nézd meg így hogy működik. Után szed szét darabokra és szárítsd ki azért...
ALKATRÉSZEK:hengerek. főtengelyek.váltók.kuplungok.teleszkópok.ülések.lámpák.vázak.e
lektronikák.álló.forgórészek.deknik.blokk felek.kerekek.hütők.minden tipusú alkatrészek
A FENTIEKBEN EMLITETT ÉS NEM EMLITETT MOTOROK ALKATRÉSZEI BONTOTT HASZNÁLT ALKATRÉSZEK ELADÓK, BESZERELÉSI GARANCIÁVAL.POSTÁZOK.IS BÁR HOVA EGYARÁNT KÜLFÖLDRE IS.
FELESLEGES ALKATRÉSZÉT BESZÁMOLOM
Hát igazából lehúzóval szokták leszedni a lendkereket(ahogy mondod annak nevezik). Én is saját magamnak gyártottam ehhez lehúzót. Mivel mikor rakják össze és az anyát ami a főtengelyen van azt jól meghúzzák. Gyárilag ezt 70Nm-al. És a lenkerék így kúposan rá szorul a főtengelyre. Egy kézzel ezt így nem igazán lehet lehúzni ez által, ha így van összerakva. De lehet benne nagyobb erő van!
Ha a lendkerék lent van és simán rá rakod csak és vissza szeded akkor kell érezni hogy van vonzása az enyémnél elég erősen vonzotta mikor oda raktam. Mármint a tekercsnél mikor rá raktam csak simán a főtengelyre.
Ha el van gyengülve a mágnesed akkor gyengébb szikrát ad. De nem az hogy egyáltalán nem ad. Ad csak gyengébbet. Én így tudom.
Szerintem a lendkerék kizárható hogy az miatt nincs szikra.
Teljes idom garnitúra Extrema (az összes fekete műanyaggal együtt): 20.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 25.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block, henger nélkül: 28.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Ahogy látom az adatlapodon, ez még a 123-as rotax-al szerelt RS(?). Ezekben nincs CDI ha jól tudom. Ez esetben húzd szét a Trafó narancssárga vezetékét. Ilyenkor kulcs nélkül is kell lennie szikrának. Ezzel is ki tudsz zárni egy hiba lehetőséget.Itt van egy táblázat. Egy multiméterrel te is ki tudod mérni az állórész tekercseinek értékeit. Elsősorban a Piros-Fekete-Zöld vezetékek értékeinek kellene nagyságrendileg stimmelni.
az enyem meg 2008 :D hááát nem tudom nem vagyok valami nagy karbimágus nemtudom miért nem szív akkorát ha nincs bent benzin talán az önindító nem ad akkora vákumot mint amikor magasabb fordulaton pörög (mint pl alapjárat ) ... de próbáld ki amit mondtam mindenképp!én csurig szoktam tölteni a csövet. amúgy ezt általában mindig el kell játszani ha leveszed a tankot
ájájájááá most az a baj hogy , pörgeted indítóval a motort és nem történiksemmi pedig a szivatót húzod tökig ... és már fél óraja pörgeted de még mindig semmi? mert akkor (2cső közül)a vékonyabbik csőbe nyomjal bele fecskendővel egy kis benyat ! úgy befog indulni aztan szívja magától a tankból után .
És ha lehúzod a porlasztórol a benzincsövet és szájjal megszívod a vakum részét akkor sem folyik? Vagy esetleg a tank szellőzője van eldugulva és nem kap levegőt ami miatt az anyag nem tud kifolyni belőle? Nyitott tanksapkával működik?
Van benne benzin! Kipróbáltam új vákumos csappal és még mindig nem jó! valószinű hogy valami a vákummal lehet. Ha direktre kötöm (literes kupa kivágva és abba benzin és onnan ejtve kapja a benzint akkor szépen megy, de a tankból nem megy! :( Erre valami ötlet?
A kupaknál két élű ragasztóval körbe tekertem a csapot és a kupak résznél jó be toltam. Jah persze előtte vizet raktam bele. És utána megfordítottam és egy lyukat vágtam a tetejére. Nézd meg így hogy működik. Után szed szét darabokra és szárítsd ki azért...