Sziasztok keresek sötétitett plexit és vég dobot nem a gyárit hanem amit az ujabb szériákon látni , ja és hogy az a gyári rezóra passzol e , és hangra teljesitményre változik töle a gép ?
Gondolom az áttétel változás a mozgákonyságán változtat de a gyújtás elektronike "hekkelései" is segít. Pl a Suzuki Katana (Di-Tech motoros és ha jól tudom az Apriliákban is ez van) gyújtását pl egy Game Boy-jal lehetett átírni. Egy belepasszoló Suzukis kártya, amiből kilógott egy kábelköteg és három gombonyomással ki lehetett nyitni a gépet. 40 helyett 70-nel ment, persze a kipufból is ki kellett csapni a szűkítőt. Meg levágni egy fals nyúlványt. Ha jól emlékszem...
Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
alul erősebb lesz és emelet még jobban is eszik nem fog jobban menni. Hamarabb leadja a max nyomatékot... de nem éri meg mivel hamarabb tönkre is vágja a blokkot. Mint ahogy az előttem szóló is írta hogy nehéz a dugója...
Én is 160-as hengert akartam, de rá jöttem hogy nem érdemes.
Nem igazán erősebb a 160-as henger, csak nagyobb tartományban használható. Viszont a dugattyúja jóval nehezebb és emiatt hamarabb kinyírja a hajtókart, tűgörgőket.
Sziasztok! Rotax 122 (2003) mennyi olaj megy a blokkba? Mert beleöntöttem fokozatosan olajat és az out jelzésnél nem jelent meg az olaj pedig 1liter belement és az rengeteg.. Mi lehet a baj? Leengedtem megint az olajat..
segitségre lenne szükségem! adott 1 yamaha tzr 125 4fl
és ojat csinál a motor hogy 3-7 ezer között dadogva szagatva jár! alata tökéletes felete tökéletes én a mebránlapokra gyanakszok! namármost az lenne a kérdés hogy mijen vastag és mijen márkályu membránlapot tegyek bele?
márha a mebránok felkerültek szóba valkit nem érdkel 1 tökéletes rotax 123 ba való polini membránlapos membrán?
Hello,szeretnem kerdezni hogy van e valaki Vajdasagi(szerbiai)?Vennek nyitott CDi-t mivel ott tartozkodom.Az enyemnel kivagtam a HIDAT de nem lett semmi,minden a regi
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Karbon membrán: 10.000
Én készítek jolly moto corsa másolatokat ha érdekel. Ettől igen szemtelen lesz a moci 34-es karbi kell neki 28-assal nem tudtam elég kaját adni neki. De majd csinálok a többi tipusából is (standard, SP) mert ez inkább pályára való mint utcára. Azóta már levan polírozva és lakkozva ha érdekel írj ide antonioracing@freemail.hu
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Most akarok venni egy 2002-2004 közötti RS-t. Mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Milyen hibák lehetnek, mennyire megbízható ez a típus? Esetleg ha valakinek van ilyen motorja eladó nyugodtan mutathatja.
Pár hete beszéltük ezt az előgyújtásos karburátoros, nem forog kis témát. Az alaplapot bárhova állítom, nagy változás nem történik. A főfúvóka 160-as, alapjárati fúvóka 45-ös. Falsot sehol nem szív, és mégis sokall. Ötlet?
Gondolom az áttétel változás a mozgákonyságán változtat de a gyújtás elektronike "hekkelései" is segít. Pl a Suzuki Katana (Di-Tech motoros és ha jól tudom az Apriliákban is ez van) gyújtását pl egy Game Boy-jal lehetett átírni. Egy belepasszoló Suzukis kártya, amiből kilógott egy kábelköteg és három gombonyomással ki lehetett nyitni a gépet. 40 helyett 70-nel ment, persze a kipufból is ki kellett csapni a szűkítőt. Meg levágni egy fals nyúlványt. Ha jól emlékszem...
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Én is 160-as hengert akartam, de rá jöttem hogy nem érdemes.
Sőt én hallotam jóval hozzáértőbbtől, hogy max városban jobb csak de ha veretni szeretned akkor elvérzik.
De olyan 140 és 150 közt.
De ez nagyon sokminden függvénye
A tapasztalatok szerint mennyinél áll meg a Km óra 125 és 160-as henger esetében?
Hátsó féklámpa kapcsolót keresek.
Nekem van egy eladó 2005-ös az uccsó gömbölyded. Ha érdekel írj.
kuplung kiemelot keresek rotax122 blokkhoz
és ojat csinál a motor hogy 3-7 ezer között dadogva szagatva jár! alata tökéletes felete tökéletes én a mebránlapokra gyanakszok! namármost az lenne a kérdés hogy mijen vastag és mijen márkályu membránlapot tegyek bele?
márha a mebránok felkerültek szóba valkit nem érdkel 1 tökéletes rotax 123 ba való polini membránlapos membrán?
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Kerekek kompletten gumival (Metzeler Sportec m3): 65.000
Metzeler Sportec m3 kb.: 95%-os első és hátsó gumi: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa 2 db van! Jó állapotú: 18.000
Rosszabb de működő: 10.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Hűtő kompletten: 20.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
28-as Dellorto karburátor: 9.000
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Karbon membrán: 10.000
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Most akarok venni egy 2002-2004 közötti RS-t. Mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Milyen hibák lehetnek, mennyire megbízható ez a típus? Esetleg ha valakinek van ilyen motorja eladó nyugodtan mutathatja.
http://www.kepesmotor.hu/april...