Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vasárnap este 8 után egy fekete RS az M7-en hazafele hátsólámpa nélkül tolta. Remélem túlélte, mert én csak szagról találtam meg...
szia!
trafo erdekelne :-)
markisa_17@yahoo.com
rs 125 höz kellene hibátlan váltókar! s.o.s köszi
Nekem van, írj és megbeszéljük(lacciko@gmail.com)?
Sziasztok!

Van pár eladó alkatrészem!
Érdeklődni 0620-231-5840-es számon tudtok!

Üdv
Sziasztok!

Van pár eladó alkatrészem!
Érdeklődni 0620-231-5840-es számon tudtok!

Ü
Akkor valószínűleg ez történt. Mindegy karbi behangolást mindenképp akartam, csak már kicsit flusztrált vagyok ez alatt a felújítás alatt, mert minden ami közbejöhet, az közbe is jön. Remélem a hengert és a dugót nem sikerült szétmelegítenem. :-)
Hűtés nélkül, ha még szegéynen is jár, a gyertya hamar túlmelegszik.
Valakinek fölös Hátsó teló amitől megválna pár jó magyar forintért ?
Szia!

Igen, nem semmi, ezért nem is értem a jelenséget. Már több olyan visszajelzést kaptam, hogy esetleg több tényező közrejátszhatott, pl. vízhűtés hiánya, fars levegő szívás, súbertű fennakadása stb.

Passz, most kiveszem a karbit és elviszem átnézetni nagyjából, aztán ha utána már megy, akkor lesz egy végleges hangolás a 160-as hengerhez, meg a katalizátoros kipufogóhoz.
10es gyertyával úgy túlmelegíyteni, hogy körfutva detonáljon az már becsületes.
Engem Érdekelne a motyó de keveset vagyok NET közelben

Beszélnünk kellene
20-3456-194
Csak doj egy üzit visszahívlak
Szia!

Igen és voltam aki a "tűszelep kicserélése helyett visszavettem a benzin szintet", mivel a tűszelep tökéletesen zárt és a kúpján lévő gumírozott réteg is sértetlen, kopásmentes volt, tehát szerény véleményem szerint az jól működött. Amúgy a benzin kiömlési probléma ezzel a művelettel meg is oldódott.

Amúgy a motorban vadiúj, Aprilia NGK BR10EG kódú gyertya van.

Üdv, Barnie.
Ugye te voltál aki a tűszelep kicserélése helyett a benzinszintet vetted ksiebbre?

Meg kellene lesned a gyertyát, miylen van benne.
Találtam én már sportmotorban rövid menetü 175 ös gyertyát (kispolszki) is:)
Sziasztok!

A kálváriám tovább folytatódik. A karbim már nem folyik, DE

elindítottam a gépem és először az volt a jelenség, hogy hidegen ráhúzott szivatóval pörgött, mint állat, ha visszaengedtem, akkor megfulladt. Kis gázreakcióra az elején fulladt, utána pörgött ezerrel. Leállítottam, többször eljátszottam ugyanezt, de ez a jelenség mutatkozott. Ez hagyján, mert gondoltam karbi beállítás és ismét DE

Többszöri indítás után nem kellett neki a szivató, járt normálisan, majd gázhúzásra ismét elkezdett pörögni, mint állat és itt jön a lényeg! Mivel vízzel még nem töltöttem fel, így a pörgés miatt le akartam gyorsan állítani, de nem tudtam. Se a STOP kapcsolóval, se a gyújtás levételével, se a gyújtókábel gyertyáról történő letépésével, csak pörgött mint a qrva anyja. Gyorsan elzártam a benzincsapot, így állt le, ugyanis lefullasztani se tudtam, mert a váltókar még nincs összerakva.

Az lenne a kérdésem és tényleg hozzáértő hozzászólását várnám, hogy mitől pöröghetett még a gyújtókábel levétele után is? Egy ismerősöm azt mondta, hogy kevés üzemanyag miatt a gyertya túlhevülése miatt létrejöhet öngyulladás és ettől gyújtás nélkül is pöröghet.

Másik kérdésem az lenne, hogy a 160-as Polini szettnél mennyi az előírt préstáv? Nekem 1.3 mm. Ha a préstáv kicsi, okozhat-e öngyulladást?

Másik tipp, azt mondják még ismerősök, hogy valahol durván fars levegőt szív. Vagy a blokknál, vagy a membránnál, vagy egyszerűen a karburátor szar.

Szóval várom olyan hozzáértő válaszát, aki tényleg ért hozzá és nem csak találgat. Persze ha több dolog is okozhatja ezt a viselkedését a motornak, akkor írja meg, de lehetőleg szerelő, vagy igen komoly tapasztalattal rendelkező adjon tippet. :-)

Előre is köszönöm!
Alul semmit se fog menni a mocid, felül pedig ugyanúgy fog menni, mintha benne lenne a powernyelv(csak nyitott állapotban.) Én sokáig jártam anno (3-4éve ) mitoval, felhúzott powernyelvvel (nyitott rendszerrel) .. kb 10-11 literes fogyasztás volt a jellemző. Most is van egy mitom, ez most 6-8 körül eszik, attól függően, mennyire húzza neki az ember..
póver nyelv nélkül végülis nyitott lesz a rendszered! alul nem lesz olyan jó ! de karbi beálitástol függ 70%-ba
Sziasztok Csak azt szeretnem kerdezni hogy mennyivel rosszabb a motor telyesitmenye power szelep nelkul es hogy meg eri e power nelkul vezetni az apriliat.
Mit takar hogy pont jó ? ekkorának kell bent lennie a gyári FS karbiban? vagy mi ? hogy ? Tudnál nekem konkrét adatokar írni ezekre egy FS karbiban ? :
- Súbertű méret (és a tűt hányadik állásba kell rakni? 1,2,3,4?)
- Kehelycső azonosító(méret)
- Főfúvóka méret(elméletileg akkor 132)
- Alapájrati fúvóka méret
- Powerjet fúvóka méret
- Szivató fúvóka méret
Nem jól nézted. :-) Arra gyanakodtam, de ma kipróbáltam és nem az. Ezért nem találom mi a gond a karbival. :-(
Jah most nézem, hogy az úszód lyukas...akkor ott a gond
nem kicsi. Pont jó.
Akkor passzolom. Megnéztetek mindent, jó minden, akkor valami mégsem az. Tűszelep, úszó, benzinszint. Ezek közül valami nem működik megfelelően. Úszó biztos nem akad el valahol?
Szia!

Igen, kibasztam a túlfolyóval így, viszont akkor meg ömlik a szívócsonkba a benya. :-( Ez sem megfelelő megoldás szerintem.
tolj rá a túlfolyóra egy csövet és vezesd fel kb a karbi tetejéig. Így nem tud kifolyni mert a szint fölé vezetted... tök jó, kibasztál a túlfolyóval