Akkor valószínűleg ez történt. Mindegy karbi behangolást mindenképp akartam, csak már kicsit flusztrált vagyok ez alatt a felújítás alatt, mert minden ami közbejöhet, az közbe is jön. Remélem a hengert és a dugót nem sikerült szétmelegítenem. :-)
Igen, nem semmi, ezért nem is értem a jelenséget. Már több olyan visszajelzést kaptam, hogy esetleg több tényező közrejátszhatott, pl. vízhűtés hiánya, fars levegő szívás, súbertű fennakadása stb.
Passz, most kiveszem a karbit és elviszem átnézetni nagyjából, aztán ha utána már megy, akkor lesz egy végleges hangolás a 160-as hengerhez, meg a katalizátoros kipufogóhoz.
Igen és voltam aki a "tűszelep kicserélése helyett visszavettem a benzin szintet", mivel a tűszelep tökéletesen zárt és a kúpján lévő gumírozott réteg is sértetlen, kopásmentes volt, tehát szerény véleményem szerint az jól működött. Amúgy a benzin kiömlési probléma ezzel a művelettel meg is oldódott.
Amúgy a motorban vadiúj, Aprilia NGK BR10EG kódú gyertya van.
A kálváriám tovább folytatódik. A karbim már nem folyik, DE
elindítottam a gépem és először az volt a jelenség, hogy hidegen ráhúzott szivatóval pörgött, mint állat, ha visszaengedtem, akkor megfulladt. Kis gázreakcióra az elején fulladt, utána pörgött ezerrel. Leállítottam, többször eljátszottam ugyanezt, de ez a jelenség mutatkozott. Ez hagyján, mert gondoltam karbi beállítás és ismét DE
Többszöri indítás után nem kellett neki a szivató, járt normálisan, majd gázhúzásra ismét elkezdett pörögni, mint állat és itt jön a lényeg! Mivel vízzel még nem töltöttem fel, így a pörgés miatt le akartam gyorsan állítani, de nem tudtam. Se a STOP kapcsolóval, se a gyújtás levételével, se a gyújtókábel gyertyáról történő letépésével, csak pörgött mint a qrva anyja. Gyorsan elzártam a benzincsapot, így állt le, ugyanis lefullasztani se tudtam, mert a váltókar még nincs összerakva.
Az lenne a kérdésem és tényleg hozzáértő hozzászólását várnám, hogy mitől pöröghetett még a gyújtókábel levétele után is? Egy ismerősöm azt mondta, hogy kevés üzemanyag miatt a gyertya túlhevülése miatt létrejöhet öngyulladás és ettől gyújtás nélkül is pöröghet.
Másik kérdésem az lenne, hogy a 160-as Polini szettnél mennyi az előírt préstáv? Nekem 1.3 mm. Ha a préstáv kicsi, okozhat-e öngyulladást?
Másik tipp, azt mondják még ismerősök, hogy valahol durván fars levegőt szív. Vagy a blokknál, vagy a membránnál, vagy egyszerűen a karburátor szar.
Szóval várom olyan hozzáértő válaszát, aki tényleg ért hozzá és nem csak találgat. Persze ha több dolog is okozhatja ezt a viselkedését a motornak, akkor írja meg, de lehetőleg szerelő, vagy igen komoly tapasztalattal rendelkező adjon tippet. :-)
Alul semmit se fog menni a mocid, felül pedig ugyanúgy fog menni, mintha benne lenne a powernyelv(csak nyitott állapotban.) Én sokáig jártam anno (3-4éve ) mitoval, felhúzott powernyelvvel (nyitott rendszerrel) .. kb 10-11 literes fogyasztás volt a jellemző. Most is van egy mitom, ez most 6-8 körül eszik, attól függően, mennyire húzza neki az ember..
Sziasztok Csak azt szeretnem kerdezni hogy mennyivel rosszabb a motor telyesitmenye power szelep nelkul es hogy meg eri e power nelkul vezetni az apriliat.
Mit takar hogy pont jó ? ekkorának kell bent lennie a gyári FS karbiban? vagy mi ? hogy ? Tudnál nekem konkrét adatokar írni ezekre egy FS karbiban ? :
- Súbertű méret (és a tűt hányadik állásba kell rakni? 1,2,3,4?)
- Kehelycső azonosító(méret)
- Főfúvóka méret(elméletileg akkor 132)
- Alapájrati fúvóka méret
- Powerjet fúvóka méret
- Szivató fúvóka méret
Akkor passzolom. Megnéztetek mindent, jó minden, akkor valami mégsem az. Tűszelep, úszó, benzinszint. Ezek közül valami nem működik megfelelően. Úszó biztos nem akad el valahol?
trafo erdekelne :-)
markisa_17@yahoo.com
Van pár eladó alkatrészem!
Érdeklődni 0620-231-5840-es számon tudtok!
Üdv
Van pár eladó alkatrészem!
Érdeklődni 0620-231-5840-es számon tudtok!
Ü
Igen, nem semmi, ezért nem is értem a jelenséget. Már több olyan visszajelzést kaptam, hogy esetleg több tényező közrejátszhatott, pl. vízhűtés hiánya, fars levegő szívás, súbertű fennakadása stb.
Passz, most kiveszem a karbit és elviszem átnézetni nagyjából, aztán ha utána már megy, akkor lesz egy végleges hangolás a 160-as hengerhez, meg a katalizátoros kipufogóhoz.
Beszélnünk kellene
20-3456-194
Csak doj egy üzit visszahívlak
Igen és voltam aki a "tűszelep kicserélése helyett visszavettem a benzin szintet", mivel a tűszelep tökéletesen zárt és a kúpján lévő gumírozott réteg is sértetlen, kopásmentes volt, tehát szerény véleményem szerint az jól működött. Amúgy a benzin kiömlési probléma ezzel a művelettel meg is oldódott.
Amúgy a motorban vadiúj, Aprilia NGK BR10EG kódú gyertya van.
Üdv, Barnie.
Meg kellene lesned a gyertyát, miylen van benne.
Találtam én már sportmotorban rövid menetü 175 ös gyertyát (kispolszki) is:)
A kálváriám tovább folytatódik. A karbim már nem folyik, DE
elindítottam a gépem és először az volt a jelenség, hogy hidegen ráhúzott szivatóval pörgött, mint állat, ha visszaengedtem, akkor megfulladt. Kis gázreakcióra az elején fulladt, utána pörgött ezerrel. Leállítottam, többször eljátszottam ugyanezt, de ez a jelenség mutatkozott. Ez hagyján, mert gondoltam karbi beállítás és ismét DE
Többszöri indítás után nem kellett neki a szivató, járt normálisan, majd gázhúzásra ismét elkezdett pörögni, mint állat és itt jön a lényeg! Mivel vízzel még nem töltöttem fel, így a pörgés miatt le akartam gyorsan állítani, de nem tudtam. Se a STOP kapcsolóval, se a gyújtás levételével, se a gyújtókábel gyertyáról történő letépésével, csak pörgött mint a qrva anyja. Gyorsan elzártam a benzincsapot, így állt le, ugyanis lefullasztani se tudtam, mert a váltókar még nincs összerakva.
Az lenne a kérdésem és tényleg hozzáértő hozzászólását várnám, hogy mitől pöröghetett még a gyújtókábel levétele után is? Egy ismerősöm azt mondta, hogy kevés üzemanyag miatt a gyertya túlhevülése miatt létrejöhet öngyulladás és ettől gyújtás nélkül is pöröghet.
Másik kérdésem az lenne, hogy a 160-as Polini szettnél mennyi az előírt préstáv? Nekem 1.3 mm. Ha a préstáv kicsi, okozhat-e öngyulladást?
Másik tipp, azt mondják még ismerősök, hogy valahol durván fars levegőt szív. Vagy a blokknál, vagy a membránnál, vagy egyszerűen a karburátor szar.
Szóval várom olyan hozzáértő válaszát, aki tényleg ért hozzá és nem csak találgat. Persze ha több dolog is okozhatja ezt a viselkedését a motornak, akkor írja meg, de lehetőleg szerelő, vagy igen komoly tapasztalattal rendelkező adjon tippet. :-)
Előre is köszönöm!
- Súbertű méret (és a tűt hányadik állásba kell rakni? 1,2,3,4?)
- Kehelycső azonosító(méret)
- Főfúvóka méret(elméletileg akkor 132)
- Alapájrati fúvóka méret
- Powerjet fúvóka méret
- Szivató fúvóka méret
Igen, kibasztam a túlfolyóval így, viszont akkor meg ömlik a szívócsonkba a benya. :-( Ez sem megfelelő megoldás szerintem.