Sziasztok!
Azt szeretném megérdeklődni, hogy a feszültségszabályzót nehéz bekötni egy '96-os RS-be? A szerelő nem találta így nem kötötte be(úgy vettem ezekszerint, hogy nem volt bekötve), de megtaláltam, nagy meglepetésemre a helyén volt, a hátsó ülés alatt és vezetékek is mennek bele. A szerelő mutatott kettő darab sárga vezetéket a tank alatt, amit a fesszab-ra kéne kötni, aztán a fesszabot az akksira. Ez a művelet bonyolult? Mennyire lehet elkúrni?
előre is kösz,
Bálint
Köszi megpróbálom !
Mert ugyanis az a gond támadt, és az okozhatja-e azt hogy hengercsere előtt 8 ezernél nyitott a power, most meg 5-6 nál már nyit . Az okozhatja-e ha fordítva van betéve a power nyelv, vagy egyáltalán lehet-e állítani ,és hol hogy mikor nyisson a power ?
Heló! Valaki tudna segíteni abban, hogy hol keressek kilométeróra meghajtót mert sehol nem találok persze használtat, vagy ha valakinek van bontott jó lenne 97-es rs hez!
Helló!
A nyelvnek a kipufogónyílás ívét kell követnie, tehát a kimart rész nem a dugattyú fele néz, hanem a kipufogócsatornához. Ez az ábra talán segít szemléltetni: http://buz.no/aprilia/rave_yes...
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni?
Olyan gondom van az rs, hogy a megengedettnél jóvla gyorsabban villog az indexem és nem tudom mi lehet a gond. Próbáltam már másik relével de ugyan az. Vettem elsőnek cska hátra indexet és ha csak azok mennek akkor normálisan villog de ahogy rákötöm az elsőt is megint gyorssan megy. Utána vettem előre is ugyanolyan indexet mit hátra és akkor meg nem akar világítani egyik se. Ez mitől lehet?
átmérő:64mm.
Bármire felrakható, különolajzás nélküli motorhoz!
ára:18000Ft
érd.:patvaros87@gmail.com
06303207630