Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Célszerűbb, és könynebb is beszerezni a 2z vagy zz jelölésű csapágyat olyat érdemes kérni, aminek a porvédője nem fém, hanem műanyag.
Szia, igen van.
ide írj: ms1964@freemail.hu
Király rajz.

Annyit tennék hozzá, hogy a csapágy túlfedést, ha oylan sokra veszik a kollégák mint ahogy írtad(1-2 tized) akkor a görgő a csípgy fölött meg fog duzzadni kívül.
Nem kell ekkora túlfedés, nem fogja jobban tartani a csapágyat, sőt, a csapágyhely kifelé kúposra fog torzulni, és kifelé szeretne jönni .

Célszerűbb max5-7 század túlfedést választani,(de lehet nullásra is) és csapágyragasztóval beragasztani a csapágyat, így alaktartóbb lesz az egész.

Még annyit, hogy a felhazsnált "ebonit" nak nevezett anyag garantáltan nem ebonit, hanem valami egyéb, célszerűen valami műszaki műanyag, valami poliamid féle.
az iylen műszaki poliamidok legtöbbje olaj és benzinálló, (bár folyadék hatására némileg megdagadnak) a legtöbbnek igen jók a siklási tulajdonsága, bár a felületük nem kemény.
(előny, mert nem koptatja a láncot, mint ha ebonitból lenne)

Az iylen műszaki poliamidokat "metamid , danamid" és hasonló fantázianevekkel szokták ellátni, de alapvetően sima poliamid mindegyik.

Léteznek specilisabb tipusok is , némelyk grafitot, üvegszálat vagy teflont is tartlamazhat.

De a vázolt célra teljesen jók a mezei poliamidok is.
Fene se tudja de szerintem 800-1000 kilométernél nem bír többet... így néz ki a gyári meg még ezen volt egy másfél centi "szivacs"
aha !

Nosza tedd akkor fel !
Csak olvasd le a csapágy számát is az fontos !
Nem végeztem technika szakon de egynek megteszi...
Szóval...
Az ebonit láncvezető közepére megy a fém persely a két oldalához a 22*7mm es helyre megy a két görkori csapágy és a két oldalához még egy-egy alátét ha rászorítod akkor is gördüljön szépen. A két oldalán a csapágyaknak kiesztergált 22mm-es helyet célszerű egy két tized milliméterrel szűkebbre hagyni hogy beleszoruljon a csapágy.
hogy 6000-ért cserélték ki a szalonban az elszakadt gyárit a "minőségi" utángyártott kóreai kuplungbovdenre? ezek szerint totál megérte Egyébként én már csináltam szakrajzot nem túl minőségi de mindjárt felpakolom..
Hibátlan 2005 körűli Mx-en volt.
Hellló kuplungkiemelö karod megvan még ,menyibe kerülne ?
Menyit futtot ,,,, gyári ? hibátlan ?
Én szépen kérlek hogy csinálj hozzá egy rajzot :) Nekem is tönkrement és én sem szeretem mikor csúnyán odacsapja a láncot, akkor majd meg szakad a szivem.
Egy rajz leírás meg hogy mi kell hozzá, nagyon hasznos lenne !
Nekem eleinte valami celluxal kombinált gumislag volt felhekkelve.
Nem igen teccet a dolog.
Kitaláltam ezt.
De ha szépen kéritek akkor csinálhatok hozzé egy szakrajzot hogy könnyítsem a gyártó dolgát.
ahogy a lovas írta télleg nem olyan dolog hogy keresni lehessen vele, bár ki tudja.
Meg inkább segítek nektek mint lehúzzalak titeket
A koris csapágy meg elég szabvány méret tehát egy kikukázott koriban is találsz olyan ami ezt a célt bőven kiszolgálja .
De amúgy 608Z a száma azt hiszem
2 elég már belőle
Én eleve nem tudtam milyen volt a gyári így rögtönöztem.
De majd utána nézek
Házikörnyezetből miként lehet megoldani.
A szombat esélyes !
Gondoltam rád tegnap .
Mentünk tiszaföldvár felé egy új mociért amikor elszakadt a kuplungbowdenem.
Vissza kellet forduljak.
Gondoltam bemegyek abonyban a lacihoz hátha neki lóg egy a spejzban a szalonnák mellet.
De sajna nem
De jót beszélgettünk , és megtudtam egy két kellemes infót a kicsinyemről.
Tehát alapból megérte !
De azért vicces volt kulung nélkül hazaérni.
lényeg a lényeg elsétáltam ma a szakihoz aki öccázé olyanra megcsinálta 10 perc alatt hogy csak pilláztam.
mint mindig amikor csinál nekem valamit
Bevallom kicsit mosolyogva gondoltam
a storydra amit meséltél
Bocsi
Nem a rovátkák kimaradtak de majd a lánc elvégzi a dolgát... kicsit rövidebb lett mint a tiéd nem akartam a gyári hosszúságtól eltérni éss nem ebonit nem találtunk ebonitot de egy hasonló hőálló anyaggal helyettesítettük kicsit keményebb de remélem megteszi... Szombaton ha jó neked kimegyek Béciboy erről a láncvezetőről inkább Bendhunter tudna nyilatkozni neked ő már egy ideje ezt használja... egyébként sokkal tartósabb megoldásnak tűnik mint a gyári, gyárilag egy fém perselyen egy ebonittól valamivel gyengébb anyag van és elég hamar elkopik:/ utána jártam egy ilyen kis "görgö" 3000 Forint és elég gyakran cserélni kell ez a megoldás megvan körülbelül egy ezresből (vagy még annyi se) és ha már annyit kibír mint a gyári már akkor megérte
28-asom van! 8ezer.
Nagyon szívesen ! Kis rovátkák a lánc miatt nem kerültek fel ?
Bár ugyis kidolgozza magának.
Amúgy Szép darab!
Ebonit ? vagy mi.
Hétvégén gurulj felénk ha gondolod.
vagy guruljunk egyett ?
Szervusz!
Mik az első tapasztalatok?
Érdekelne engem is ez a láncvezető, mert a kerti slagdarabolás már idejét múlta!
Sajnos se görköri csapágyam, se anyagom, sem időm nincs rá, hogy elkészítsem!:(
Ha esetlegesen tudnátok pár szót írni róla, hogy mennyire zajos, vagy mennyi hamar kopik, kb hány km-t bír ki, akkor esetlegesen lenne rá egy vevőtök!
Írjátok majd meg ide a tapasztalatotokat a görgővel kapcsolatosan!
Köszi: Béci
Köszi Bendhunter! Holnap teszt!
nekem van hátcso telom az ára 5e tökéletes
adatlapomon az elérhetőség!
igen a tömítéseknek nézz utána pls hogy mik vannak
b_ricsi: nekem az egy újkasznis rs-be voltak a fékbetétek,minimális kilómétert mentem velük,csak aztán eladtam a mocit, és amit tudtam kimentettem belőle
A tömítésekre pedig pontosan nm tudok választ adni perpill, de ha jól emléxek akkor van hozzá egy komlett szettem, ha gondolod utánanézhetek. Érdekelne?
Szóval Aprilia rs 1998 asra rotax 122 ,ezeket keresek,,Fejidomtartó vas,Dellorto PHBH 28,Hátsó Rugóstag,Kumplung kiemelö kar!
helo!
aprilia af1 futura 125 / extrema muanyag tankot keresek, csak a belso tartaly kell!
elore is koszonom!
53.98as
Bontatlan 2 gyűrűs bevonatos vadonat új Vertex dugattyú Rotax 122,123ba eladó sürgősen! Bolti ára 28000 Ft a Pinknél, tévedésből lett rendelve.
22000 Ftért oda adom. Pesten átvehető személyesen.
06 30 938 5629