Nevetségesen olcsó áron eladó pár megmaradt tökéletes állapotban levő Rotax 122es blokkhoz való alaktrészem,plusz pár apróság!
Nekem csak a polcon porosodik,ha vkit netán érdekel egybe 10.000 ér odadom
Amik megmaradtak:
-a képen nem látható de van még váltóalkatrészem(fogaskerekek,léptetővillák)
-28as carbihoz membrán+lapok+gumi szívótorok(új)
-gyári tökéletes állapotú hengerfej
-tömítések
-új első fogaskerekek(2db 17es,1db 16os)
-alig használt, szinte új Ap Racing fékbetétek(első-hátsó)
-kipufogó közdarab+rugó
-lábtartó
-gyári légszürőházba illeszkedő gumi szívótorok
-kipufogógáz visszavezető
Semmi baj ,nem hinném hogy béna vagy ,inkább én vagyok az. nem egy kategória a két motor ,sem motorerőben sem futóműileg.Az én hibám hogy nem tudtalak megelőzni ,ideges voltam kicsit mert Attáék nem kicsit gyorsabbak voltak nállam, aztán persze el is estem a csúszós kispályán önhibámból úgy hogy rámentem egy mz re fék aztán kanyar közepén rányitottam a tüzet valahol a porban.Idén is találkozunk MAMIN?
Érdeklene Rs 125höz jo állapotu Gianelli Carbon hangtompitó, de még a régi verzio.. Ha esetleg valakinek van v. tud embert akinek lenne kérem értesitsen:) Köszii
Okmány irodába ugye már csak akkor mész, amikor átiratod. Oda viszont már kell az eredetiség vizsga is. Hogy kell-e a külföldi törzskönyv szerintem ott tudják megmondani, ahol műszakisztatni akarod. Ha a törzskönyve nincs meg, de a forgalmija igen akkor szerintem nincs veszve minden. De az a biztos mondom, ha megkérded ott ahol műszakiztatni akarod.
Nem kevés az a fuvi? haveromnak jolly motoja van ahhoz 155 kellett sztem az nagyon kicsi az a 132 azért nem javul arra figyelj nehogy megragadjon .inkább kapjon többet aztán fokozatosan menj lefele
Köszi a választ.
Milyen papirokkal menjek be az okmányirodába szerinted? Azt olvastam a neten, hogy törzskönyv is kell, de nekem az nincs a motoromhoz.Ettől függetlenül még forgalomba helyezhetem Magyarországon?
Amúgy mennyibe kerülne körülbelül egy 125-ös motor forgalomba helyezése? (Olasz, ideiglenesen kivont papiros)
Reg.adó, forgalomba helyezés, műszaki, rendszám, eredetiség vizsgálat.Mennyibe kerülnének? Ezen kívül van még valami?
Megköszönöm nagyon aki tudja pontosan!
Halihó. Az RS-emen arrow nyitott rezó van. 120as főfuvit cseréltem most 132-re de nem érzem, hogy jobb lenne, sőt... Mit kell még állítani mellete? Alapjáratot meg a levegőt utánállítottam, hogy jólegyen, de nem történt semmit...valaki valami segítség?
De már baromira unom, de sokat segít, hogy legalább annyi hülye felnőtt van, mint ahány mérsékelt képességű gyerek:)
Még tavalyról el akartam mondani, hogy azért voltam annyira lassú (mindamellett, hogy eredendően béna vagyok d:) és azért voltam neked útban többször Kalocsán, mert tök idegen motorral mentem ami még rendetlenkedett is (friss összerakás volt akkor) ismeretlen volt a pálya is, és nem segítette különösebben a haladásomat a 3 hónap gipsz után az 1 év kihagyás sem:)
Szóval elnézést, többször hallottam, hogy elcsukod a gázt mielőtt kiekrültél volna, nyiván azt gondoltad miért nem háromkerekű biciglivel bénázik ez a fakezü , ahelyett, hogy előttem csalinkázna:)
Szóvla elnézést, hogy állandóan elrontottam a ritmusodat.
Nekem csak a polcon porosodik,ha vkit netán érdekel egybe 10.000 ér odadom
Amik megmaradtak:
-a képen nem látható de van még váltóalkatrészem(fogaskerekek,léptetővillák)
-28as carbihoz membrán+lapok+gumi szívótorok(új)
-gyári tökéletes állapotú hengerfej
-tömítések
-új első fogaskerekek(2db 17es,1db 16os)
-alig használt, szinte új Ap Racing fékbetétek(első-hátsó)
-kipufogó közdarab+rugó
-lábtartó
-gyári légszürőházba illeszkedő gumi szívótorok
-kipufogógáz visszavezető
Tel:06702465353